برنامه WWE برای سامراسلم / دشمنی کودی رودز و براک لزنر ادامه دارد

کدخبر (189593) | 14 خرداد 1402 | ساعت 12:04
0 149
برنامه WWE برای سامراسلم / دشمنی کودی رودز و براک لزنر ادامه دارد
خط داستانی بین کودی رودز و براک لزنر، کماکان دنیای کشتی کج را سرگرم خواهد کرد.

به گزارش سرخ نیوز، پی پر ویوی «سامراسلم» مهم‌ترین رویداد کشتی کج در فصل تابستان محسوب می‌شود که در تاریخ ۱۴ مرداد به میزبانی شهر دیترویت از ایالت میشیگان آمریکا برگزار خواهد شد. در سامراسلم که از نظر اهمیت، هم‌رده رسلمنیا قرار می‌گیرد، مسابقاتی حساس بین کشتی‌گیران درجه یک کمپانی WWE انجام می‌شود.

درگیری کودی رودز و براک لزنر تا سامراسلم ادامه دارد

بنابر گزارشات دریافتی، درگیری براک لزنر و کودی رودز تا سامراسلم ۲۰۲۳ ادامه پیدا خواهد کرد. از نظر تیم نویسندگان کمپانی WWE، شانس خوبی وجود دارد که جدال بین رودز و لزنر، تا پایان سامراسلم ادامه پیدا کند و پس از آن، خطوط داستانی جدید برای این دو کشتی‌گیر درنظر گرفته شود.

 پس از شکست کودی رودز مقابل رومن رینز در رسلمنیا ۳۹، این کشتی‌گیر شانس رسیدن به قهرمانی WWE را از دست داد اما با تحولات اخیر کمپانی، از جمله وارد شدن کمربند جدید قهرمانی سنگین وزن به لیست عناوین، او می‌تواند دوباره شانس خود را برای رسیدن به یکی از کمربندهای قهرمانی اصلی و تبدیل شدن به چهره اول، امتحان کند. در حال حاضر مشخص نیست که آیا کابوس آمریکایی دوباره با رومن رینز روبرو خواهد شد یا خیر، با این حال، ممکن است کودی مجبور شود تا سال آینده و رسلمنیا ۴۰ صبر کند که لحظه تاجگذاری خود را به دست آورد.

بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...