داستان مشترک جی کاتلر و بیگ رامی ؛ اسطوره بدنسازی در آرنولد کلاسیک 2023 طرفدار چه کسی است ؟

جی کاتلر در ادامه می‌گوید که آرنولد کلاسیک 2023 بسیار رقابت نزدیکی دارد و پس از پیش بینی اشتباه خود در مورد قهرمانی بیگ رامی در مستر المپیا 2022، نمی‌خواهد دیگر پیش بینی غلطی انجام دهد.
کدخبر (150117) | 12 اسفند 1401 | ساعت 16:07
0 286
داستان مشترک جی کاتلر و بیگ رامی ؛ اسطوره بدنسازی در آرنولد کلاسیک 2023 طرفدار چه کسی است ؟
جی کاتلر در ادامه می‌گوید که آرنولد کلاسیک 2023 بسیار رقابت نزدیکی دارد و پس از پیش بینی اشتباه خود در مورد قهرمانی بیگ رامی در مستر المپیا 2022، نمی‌خواهد دیگر پیش بینی غلطی انجام دهد.

به گزارش سرخ نیوز، روزگاری جی کاتلر در بخش آزاد مردان رقابت‌های بدنسازی آقایی می‌کرد اما او حالا جای پولاد سرد را با میکروفون عوض کرده و سعی می‌کند از طریق پادکست خود، مسابقات و رویدادهای جاری و عملکرد بدنسازان را تفسیر کند و به کسانی که می‌خواهند در آینده وارد عرصه بدنسازی شوند، کمک کند. [irp posts="148712" ] آرنولد کلاسیک 2023 از امروز در کلمبوس اوهایو آغاز می‌شود. در مجموع هفت رشته بدنسازی در فستیوال ورزشی آرنولد در سال 2023 برگزار می‌شود که یقینا مهمترین آن بخش آزاد مردان یا همان آرنولد کلاسیک است. در مورد این رویداد با توجه به تنوع شرکت کنندگان و نام‌هایی که در لیست نهایی به چشم می‌خورد، انتظارات بیش از گذشته است. چند هفته قبل بود که مسئولان برگزار کننده این رویداد تصمیم گرفتند که سقف جایزه بخش آزاد مردان را از 200 به 300 هزار دلار افزایش دهند که همین مساله باعث ترغیب بیشتر بدنسازان برای حضور در این رقابت شد. نیک واکر، بیگ رامی، پاتریک مور و اندرو جکد ورزشکارانی بودند که پس از این اتفاق به شکل غافلگیرکننده‌ای برای حضور در اوهایو اعلام آمادگی کردند.

نظر جی کاتلر درباره آرنولد کلاسیک 2023

جی کاتلر قهرمان 4 دوره مستر المپیا که 3 قهرمانی آرنولد کلاسیک را هم ضمیمه کارنامه موفقیت‌هایش کرده، در این چند هفته مرتبا نظرات خود را در مورد آرنولد کلاسیک 2023 بیان کرده و اخیرا نیز در پادکست دیگری اگرچه پیش بینی مشخصی از قهرمان مسابقات نداشته اما در مورد چند چهره شاخص این رقابت صحبت‌هایی را انجام داده است. جی کاتلر از چند روز قبل عملکرد ورزشکارانی مانند بیگ رامی، نیک واکر، شان کلاریدا، اندرو جکد و سمسون دائودا را زیر نظر گرفته و معتقد است آنها شانس بیشتری برای قهرمانی دارند:
اگر کلاریدا در بین سه نفر برتر قرار گیرد، او را در چه موقعیتی قرار می دهد. مثلاً، آیا او تصمیم می گیرد به عقب برگردد و باردیگر قهرمان 212 شود یا اینکه مسیرش را عوض کند و با خودش بگوید اگر بتواننم در بین 6 نفر اول قرار بگیرم، همه چیز عوض می‌شود. می‌دانید پول نقش مهمی در تصمیمات ما دارد. فکر می‌کنم اندرو جکد از سمسون شرایط بهتری دارد. البته این طبق چیزهایی است که تا امروز از انها دیده‌ایم. شاید اشتباه می‌کنم. برای من سمسون کمی ناشناخته است چراکه او از سال قبل بزرگتر شده؛ جایی که در آرنولد کلاسیک به مقام چهارم رسید.
جی کاتلر در ادامه می‌گوید که آرنولد کلاسیک 2023 بسیار رقابت نزدیکی دارد و پس از پیش بینی اشتباه خود در مورد قهرمانی بیگ رامی در مستر المپیا 2022، نمی‌خواهد دیگر پیش بینی غلطی انجام دهد.
متوجه شده‌اید که ما در اینجا اصلا پیش‌بینی نمی‌کنیم. من نمی‌خواهم در مورد این نمایش پیش بینی داشته باشم چراکه خیلی رقابت فشرده و نزدیک است. هر کسی که دوست دارد پیش بینی کند، برایش آرزوی موفقیت می‌کنم. پیش بینی‌های ما مستر المپیا را خراب کرد چراکه همه ما تصور می‌کردیم بیگ رامی قهرمان شود اما سقوط او به رده پنجم همه چیز را عوض کرد. می‌دانید چه چیزی خنده‌دار است؟ من از پیش بینی کردن واقعا متنفر هستم. هیچ وقت این کار را نمی‌کنم. حتی زمانی که خودم هم روی صحنه بودم پیش بینی نمی‌کردم. نمی‌دانم در مورد مستر المپیا چه اتفاقی افتاد که حاضر شدم پیش بینی کنم. فقط یک انسان هستم و آنچه را که فکر می‌کنم داوران انجام خواهند داد، می‌گویم و ترجیحات خودم را در مورد فیزیک بدنسازان دارم.

چرا جی کاتلر به بازگشت بیگ رامی علاقه مند است ؟

جی کاتلر داستان‌هایی که مربوط به بازگشت یک ورزشکار است را دوست دارد. دقیقا همان کاری که خودش در سال 2009 انجام داد؛ جایی که او پس از شکست مقابل دکستر جانسون بازگشت و یک سال بعد دوباره توانست قهرمان مستر المپیا شود. به همین دلیل او از بازگشت بیگ رامی استقبال می‌کند. بیگ رامی پس از دو قهرمانی متوالی در مستر المپیا، در رقابت‌های سال 2022 به رده پنجم تنزل پیدا کرد.
من نیک واکر را دوست دارم اما هودار سمسون، اندرو و کلاریدا هم هستم و تنها به عنوان یک فرد دوست دارم واکر قهرمان شود. اما بیگ رامی را طور دیگری دوست دارم. او یک داستان بازگشت شگفت انگیز دارد و به اینجا آمده تا دوباره خودی نشان دهد و ما را دیوانه کند. فکر می‌کنم در یک دوره زمانی مشخص نیک واکر بتواند سه قهرمانی آرنولد کلاسیک را به دست آورد.
کاتلر می‌گوید در این رقابت طرفداری بدنساز مشخصی را نمی‌کند اما معتقد است قهرمانی در این دوره افتخار بالایی محسوب می‌شود.
در این دوره مدعی اصلی مشخصی وجود ندارد و من هم طرفداری از ورزشکار خاصی نمی‌کنم اما می‌دانم قهرمانی چه حسی خواهد داشت. هر کدام از این بدنسازان را به شکلی دوست دارم و تعدادی از آنها در مسیر قهرمانی قرار گرفته‌اند.
در این دوره آرنولد کلاسیک چهره‌های مطرحی حضور دارند و همه آنها به دنبال کسب عنوان قهرمانی هستند. بیگ رامی به دنبال آن است که عملکرد ضعیف خود در مستر المپیا را با یک پیشرفت سریع جبران کند. چد نیکولز، مربی بیگ رامی که رونی کلمن را نیز آموزش داده بود، در مصاحبه اخیرش عنوان کرد که بیگ رامی با اطمینان به آرنولد کلاسیک می‌رود و یقینا رقبایش را آزار خواهد داد.   بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...