تکه تکه ترین نسخه نیک واکر ، پاتریک مور به دنبال انتقام

افزایش جایزه باعث شد تا نیک واکر، پاتریک مور، اندرو جکد و بیگ رامی قهرمان دو دوره مستر المپیا به شرکت در مسابقات آرنولد کلاسیک ترغیب شوند.
کدخبر (149754) | 12 اسفند 1401 | ساعت 12:56
0 310
تکه تکه ترین نسخه نیک واکر ، پاتریک مور به دنبال انتقام
افزایش جایزه باعث شد تا نیک واکر، پاتریک مور، اندرو جکد و بیگ رامی قهرمان دو دوره مستر المپیا به شرکت در مسابقات آرنولد کلاسیک ترغیب شوند.

به گزارش سرخ نیوز، آرنولد کلاسیک 2023 بالاخره فرا رسید. نیک واکر و پاتریک مور آخرین آپدیت بدنی خود را به نمایش گذاشتند. نیک واکر و پاتریک مور در تعدادی از پست های اینستاگرام خود برای آخرین بار پیش رقابت در صحنه آرنولد کلاسیک، بدن خود را به نمایش گذاشتند. [irp posts="148712" ] آرنلود کلاسیک پس از مستر المپیا، دومین رقابت معتبر و پرطرفدار حرفه بدنسازی محسوب می‌شود. با این حال، فهرست اولیه شرکت کنندگان مسابقه آرنولد کلاسیک، دستخوش تغییرات غیر منتظره ای شد. چارلز گریفن و بلسینگ آوودیبو استعدادهای دسته آزاد مردان، در لیست نهایی حضور نداشتند و از این مسابقات کناره گیری کردند. در پی کناره گیری آن ها از آرنولد کلاسیک، لیگ حرفه ای IFBB تصمیم گرفت تا قوانین جدیدی را در این رابطه وضع کند. از این به بعد این قوانین برای بدنسازانی اجرا خواهد شد که پس از اعلام شدن لیست شرکت کنندگان به صورت عمومی، تصمیم به خروج از رقابت را بگیرند. اما این موضوع اهمیت چندانی نداشت چراکه پس از افزایش جایزه این مسابقات به 300 هزار دلار، اتفاقات جالبی رخ داد. افزایش جایزه باعث شد تا نیک واکر، پاتریک مور، اندرو جکد و بیگ رامی قهرمان دو دوره مستر المپیا به شرکت در این مسابقات ترغیب شوند. تمامی بدنسازان در حال سپری کردن آخرین تمرینات خود برای آرنولد کلاسیک هستند که روز جمعه برگزار می‌شود. در همین حین، واکر و پاتریک مور پیش از رقابت در عرصه آرنولد کلاسیک، آخرین آپدیت بدنی خود را در فضای مجازی به اشتراک گذاشتند.

آپدیت بدنی نیک واکر: بدنی کاملا تکه تکه

آپدیت بدنی نیک واکر توسط مت جنسن مربی او، در اینستاگرام منتشر شد. جنسن در کپشن این پست نوشت:
اگر به دنبال چیزی هستید که بسیاری به دنبال آن هستند، باید راهی را بروید که بسیاری آن را طی نکرده اند.
واکر پس از دو قهرمانی متوالی در New York Pro و و آرنولد کلاسیک، خود را در دسته آزاد مردان به دنیا نشان داد. او در بار اول شرکت خود در مستر المپیا موفق شد تا با بدن فوق العاده عضلانی خود در جایگاه پنجم قرار بگیرد. او در سال 2022، پیش از شروع فصل جدید، تمام وقت خود را روی اضافه کردن عضله و باریک کردن کمر خود گذاشت. تلاش های او ثمربخش بود و او در آخرین دوره مستر المپیا، در جایگاه سوم قرار گرفت. «جهش یافته» در پادکست اخیر Mutant and the Mouth با گای سیسترنو صحبت کرد و به طور کاملا صادقانه مشکلات و سختی های این مسیر را توضیح داد. او اظهار کرد که آماده سازی برای آرنولد کلاسیک 2023، سخت ترین دوران زندگی او بوده است. آنقدر سخت که باعث شده بود در برحه هایی از این مسیر به تسلیم شدن فکر کند. به عقیده او، برای رسیدن به موفقیت های بزرگ، قرار گرفتن در شرایط بسیار دشوار ضروری است.

پاتریک مور به دنبال انتقام در آرنولد کلاسیک

پاتریک مور در فاصله چهار روز تا آرنولد کلاسیک، از آخرین آپدیت بدنی خود رونمایی کرد. پاتریک مور در کپشن پست خود نوشت:
بدن او بزرگتر شده، پس قطعا کمر او نیز رشد کرده است ... اما مهم نمایش بهتر عضلات است ... فقط 4 روز تا آرنولد کلاسیک!
مدت زیادی است که مور از رقابت ها دور بوده است. او می‌خواهد با قهرمانی در آرنولد کلاسیک، دوباره به دوران اوج خود بازگردد. او در سال 2021 در سه رقابت IFBB شرکت کرد. او موفق شد تا اولین مسابقات را در California Pro با قهرمانی پشت سر بگذارد. مور بعد از این در مستر المپیا چهاردهم و در Legion Sports Fest Pro به مقام دهم رسید. شان کلاریدا مدافع عنوان قهرمانی 212 پوند مستر المپیا، قهرمانی Legion Sports Fest Pro را از آن خود کرد. او چند ماه پیش، در مورد روند بهبود تاندون آشیل خود صحبت کرد. مور اظهار کرد که تاندون آشیل او کاملا پاره شده بود. او در آن زمان گمان می‌کرد که این جراحت مانع از تمرینات او خواهد شد. مور پس از پشت سر گذاشتن جراحی، هم اکنون بسیار برای پس گرفتن جایگاه خود و گرفتن انتقام خود از دنیای بدنسازی، بسیار مصمم است و به دنبال قهرمانی در آرنولد کلاسیک است. و اما انتظار به پایان رسید. آرنولد کلاسیک از امروز آغاز خواهد شد. به عقیده بسیاری از طرفداران این ورزش، نیک واکر بالاترین شانس قهرمانی را دارد. اما نباید از پاتریک مور، سمسون دائودا، شان کلاریدا، اندرو جکد، بیگ رامی، ویلیام بوناک، جاستین رودریگز و کمال الگارگنی غافل شد. جدالی سخت در راه است ... بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...