دختر آرنولد شوارتزنگر و مرور خاطرات اولین ملاقات با همسرش کریس پرت

کدخبر (146209) | 04 اسفند 1401 | ساعت 12:24
0 399
دختر آرنولد شوارتزنگر و مرور خاطرات اولین ملاقات با همسرش کریس پرت
کترین دختر آرنولد شوارتزنگر از نحوه آشنایی خود با همسر مشهورش کریس پرت و زندگی لذت بخش خود گفته است.

به گزارش سرخ نیوز، ولنتاین برای بسیاری مانند روزهای عادی دیگر گذشت اما این روز برای کترین شوارتزنگر مانند یک روز عادی نوبد. دختر آرنولد شوارتزنگر و ماریا شرایور، زندگی لذت بخشی را با سوپراستار هالیوود کریس پرت تجربه می‌کند. عشق بین این دو زوج را می‌توان به راحتی حس کرد. کترین اخیرا خاطرات شروع رابطه شان را مرور کرد.

کترین در مصاحبه‌ای با درو بریمور در رابطه با خانواده‌اش، کتاب هایش و زندگی پایدارش با همسرش صحبت کرد. او در حین صحبت با میزبان برنامه، یاد اولین باری افتاد که با پرت ملاقات کرد. این دو زوج اولین بار کجا یکدیگر را ملاقات کردند؟ بعد از آن چه اتفاقی افتاد؟ 

بهترین یکشنبه زندگی دختر آرنولد شوارتزنگر – اولین ملاقات کترین و کریس پرت

برخلاف زوج های معمولی که معمولا از طریق دوستان، خانواده یا حتی برنامه های دوست یابی با یکدیگر آشنا می‌شوند، پیوند کریس و کترین توسط ایمان آن ها اتفاق افتاد. این زوج که هم اکنون صاحب دو دختر – لیلا و الوز – هستند در سال 2019 ازدواج کردند. دختر آرنولد شوارتزنگر در مورد همسرش و عشقش برای او صحبت کرد و خاطره اولین ملاقاتش با او را تعریف کرد. بسیاری انتظار چنین ملاقاتی را نداشتند.

مرور دختر آرنولد شوارتزنگر از اولین ملاقات با همسرش کریس پرت : « او سعی نکرد مرا جذب خود کند »

آن ها در بهترین یکشنبه عمرشان نیمه گمشده یکدیگر را پیدا کردند. آن ها برای اولین بار یکدیگر را در کلیسا ملاقات کردند. دختر آرنولد شوارتزنگر با مرور اولین دیدار او با پرت گفت که رابطه آن ها آرام آرام شکل گرفته و عشق آن ها به مرور زمان به وجود آمده است.

بهترین نویسنده نیویورک تایمز در گفت‌وگو با بریمور اعتراف کرد که پرت در کلیسا تلاشی برای جذب او نکرد. او اظهار داشت:

بله او بسیار جذاب بود اما برای جذب من در کلیسا تلاشی نکرد. وقتی برای بقیه تعریف می‌کنم، همه از نحوه شکل گیری رابطه با تعریف می‌کنند

در نهایت این داستان عاشقانه، آن ها با یکدیگر رابطه ای را تشکیل دادند و اکنون سومین سال زندگی مشترک خود را جشن می‌گیرند. پرت هم اکنون یکی از اعضای مورد علاقه خانواده شوارتزنگر است و یکی از دوستان صمیمی پدر همسر خود آرنولد شوارتزنگر محسوب می‌شود.

آرنولد شوارتزنگر به قدرت خود مقابل دامادش شک دارد

این دو ستاره هالیوود هر دو تعدادی از نمادین ترین نقش های فیلم های معروف دنیا را بازی کرده اند. هم ترمیناتور و هم بازیگر اصلی فیلم Guardians of the Galaxy بدن های بسیار خوبی دارند و شکل بدن خود را به خوبی حفظ کرده‌اند. با این حال شوارتزنگر یک بار به قدرت خود مقابل دامادش شک کرد.

شوارتزنگر در صحبت با جیمی کیمل اعتراف کرد که بعد از صدمه‌ای که به شانه هایش وارد شد، در پرس سینه نسبت به داماد خود ضعیف تر عمل کرده است. در نتیجه او احساس می‌کند که قدرت پرت از او بیشتر است. با وجود اینکه او احساس می‌کند قدرت کمتری دارد اما آرنولد هم اکنون پدری سربلند و پدربزرگی سرفراز است.

بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...