یک مبارزه عجیب در قفس؛ درخواست دیوید تیلور از جردن باروز برای یک رقابت MMA!

دیوید تیلور که این روزها خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی کشتی جهان 2023 بلگراد آماده می‌کند، روز جمعه گذشته در صفحه توئیتری خود درخواستی را از هم تیمی سابقش در تیم ملی کشتی آمریکا مطرح کرد.
کدخبر (224355) | 05 شهریور 1402 | ساعت 21:35
0 486
یک مبارزه عجیب در قفس؛ درخواست دیوید تیلور از جردن باروز برای یک رقابت MMA!
دیوید تیلور که این روزها خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی کشتی جهان 2023 بلگراد آماده می‌کند، روز جمعه گذشته در صفحه توئیتری خود درخواستی را از هم تیمی سابقش در تیم ملی کشتی آمریکا مطرح کرد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، دیوید تیلور که این روزها خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی کشتی جهان 2023 بلگراد آماده می‌کند، روز جمعه گذشته در صفحه توئیتری خود درخواستی را از هم تیمی سابقش در تیم ملی کشتی آمریکا مطرح کرد که در صورت وقع آن می‌تواند بسیار جذاب و هیجان انگیز باشد.   تیلور که سابقه چند دوره قهرمانی جهان را دارد، در یک پست توئیتری خطاب به جردن باروز نوشت:

خیلی خوشحالم که تو بازنشسته نشدی و همچنان خودت را مشغول نگه داشتی. تو همیشه می‌گفتی یک مبارزه MMA می‌خواهی. بیا بعد از المپیک آن را انجام دهیم. کشتی، MMA، بوکس یا هر چیز دیگری، مهم نیست.
این درخواست دیوید تیلور در واکنش به ویدئوهایی بود که باروز از تمرین جیو جیتسو با تایلر برگر و بوکس با رایان کیم کافارو، مربی برجسته در نیوجرسی منتشر کرد. این در حالی است که جردن باروز در گذشته علاقه خود را به حضور در مسابقات ام ام ای مطرح کرده و اعلام کرده بود که می‌خواهد پیش از بازنشستگی یک مبارزه در این ورزش را تجربه کند. او در 27 اکتبر سال 2021 پس از ابراز علاقه خود به این مبارزه، به پادکست مجری معروف ام ام ای، آریل هلوانی رفت و در اینباره صحبت کرد. جردن باروز برای اثبات علاقه خود به MMA می‌گوید:
من نمی‌خواهم باعث آزار و اذیت کسی بشوم. سعی نمی‌کنم توجهی را که ناخواسته است، جلب کنم. این را توییت کردم زیرا در مورد آن صادق هستم و می‌خواهم از پیشنهادات استفاده کنم.

دیوید تیلور و ام ام ای؛ این بار اول نبود!

همچنین دیوید تیلور حدود یک سال پیش در همین پادکست The MMA Hour حضور پیدا کرد تا با هلوانی در مورد هنرهای رزمی ترکیبی صحبت کند. تیلور هم نسبت به انجام مبارزات در قفس علاقه خود را نشان داد اما نسبت به باروز احتیاط بیشتری به خرج داد. یک مبارزه عجیب در قفس؛ درخواست دیوید تیلور از جردن باروز برای یک رقابت MMA! اولین رقابت جردن باروز و دیوید تیلور به بیش از یک دهه قبل در فینال اوپن آمریکا در سال 2013 باز می‌گردد؛ جایی که در آن این دو کشتی‌گیر برای اولین بار به مصاف هم رفتند. باروز در آن مسابقه 3-1، 1-0 پیروز شد. تیلور و باروز سه مرتبه دیگر در سال 2014 با هم دیدار کردند که در هر سه مسابقه بروز پیروز شد. پس از آن سال تیلور به یک وزن بالاتر رفت و میان رقابت این دو نفر پنج سال وقفه ایجاد شد. در سال 2021 زمانی که باروز وزن خود را افزایش داد، در FloWrestling 4 به مصاف تیلور رفت تا این تقابل دوباره از سر گرفته شود. بالاخره در این مبارزه تیلور توانست باروز را با نتیجه 4-4 شکست دهد و اولین پیروزی خود را مقابل این کشتی‌گیر بدست آورد. در حال حاضر دیوید تیلور خود را آماده حضور در مسابقات کشتی قهرمانی جهان و رویارویی احتمالی با حسن یزدانی آماده می‌کند. اگرچه در رقابت‌های انتخابی آمریکا جردن باروز با شکست مقابل چنس مارسلتر ، شانس حضور در این مسابقات را از دست داد. آخرین اخبار کشتی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...