درخواست عجیب از راندا روزی ؛ ستاره سینمایی که می‌خواست کتک بخورد!

ستاره سری فیلم‌های سریع و خشن، درخواست جالب توجهی از راندا روزی داشت.
کدخبر (186058) | 08 خرداد 1402 | ساعت 08:55
0 595
درخواست عجیب از راندا روزی ؛ ستاره سینمایی که می‌خواست کتک بخورد!
ستاره سری فیلم‌های سریع و خشن، درخواست جالب توجهی از راندا روزی داشت.

به گزارش سرخ نیوز، ممکن نیست که از حضور زنان در دنیای هنرهای رزمی سخن بگوییم و اسمی از راندا روزی نبریم. این جودوکار پیشین که سابقه کسب مدال برنز المپیک ۲۰۰۸ هم دارد، با حضور در MMA برای خود نامی دست و پا کرد و با حضور در WWE و البته هالیوود، به اوج شهرت رسید. حضور در هالیوود و افزایش شهرت راندا روزی را می‌توان به مهارت‌های استثنایی و دستاوردهای چشمگیر او در ورزش‌های رزمی نسبت داد. درخواست عجیب از راندا روزی ؛ ستاره سینمایی که می‌خواست کتک بخورد! راندا روزی برای اولین بار با فیلم «بی‌مصرف‌ها ۳» روی پرده نقره‌ای دیده شد اما این هفتمین قسمت از سری فیلم‌های سریع و خشن بود که او را بیشتر به علاقه‌مندان سینما شناساند. در فیلم «سریع و خشن ۷» شخصیت راندا که «کارا» نام داشت، صحنه‌ نزاعی تماشایی با همبازی خود، میشل رودریگز داشت. میشل رودریگز طی مصاحبه‌ای، اذعان داشت که واقعا می‌خواست تا راندا روزی تا حدی که ممکن است، تلاش کند تا این درگیری واقعی به نظر برسد:

دنبال چیزی دخترانه نبودم، می‌خواستم واقعی به نظر برسد! از راندا نمی‌ترسیدم و اگر قرار بود برای چیزی التماس کنم، این بود واقعا من را متلاشی کند!
درخواست عجیب از راندا روزی ؛ ستاره سینمایی که می‌خواست کتک بخورد! او همچنین نحوه آسیب دیدگی خود پس از صحنه مبارزه با بدترین زن روی سیاره را اینگونه توصیف کرد:
در پایان آن سکانس، دو غده به اندازه یک توپ گلف روی سرم داشتم. او مدام مرا به دیوار کوبید و من فراموش کرده بودم که دستم را بالا نگه دارم چون حواسم نبود مشغول بدلکاری‌ام.
میشل رودریگز در پایان اظهار داشت که دوست دارد دوباره از روندا کتک بخورد تا زمانی که «واقعی» به نظر برسد. او گفت که عاشق کتک خوردن از راندا روزی بود و خودش آن را می‌خواست!

آیا راندا روزی به سریع و خشن بازخواهد گشت؟

راندا روزی اولین و تنها حضور خود را در فرانچایز محبوب سریع و خشن را با فیلم "خشمگین 7" در سال 2015 تجربه کرد. او نقش کارا، یک مامور بسیار ماهر دولتی را بازی کرد. راندا فیزیک بدنی و توانایی‌های مبارزه خود را در دنیای سینما نیز به نمایش گذاشت. درخواست عجیب از راندا روزی ؛ ستاره سینمایی که می‌خواست کتک بخورد! اگرچه قهرمان سابق وزن سبک UFC پس از آن در فیلم‌های بیشتری بازی کرد، اما هرگز به سری فیلم‌های سریع و خشن بازنگشت. این درحالی است که همکاران سابق او در WWE یعنی جان سینا و دواین جانسون برای آخرین فیلم اکران شده از این مجموعه یعنی Fast X روبه‌روی دوربین قرار گرفتند. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...