ریسک 3 میلیارد دلاری جنیفر لارنس بخاطر کاهش وزن!

جینفر لارنس با ریسکی جنجالی، می‌توانست باعث نابودی یک فرنچایز سینمایی شود.
کدخبر (185430) | 05 خرداد 1402 | ساعت 11:20
0 264
ریسک 3 میلیارد دلاری جنیفر لارنس بخاطر کاهش وزن!
جینفر لارنس با ریسکی جنجالی، می‌توانست باعث نابودی یک فرنچایز سینمایی شود.

به گزارش سرخ نیوز، جنیفر لارنس یکی از بزرگ‌ترین نام‌های دنیا سرگرمی محسوب می‌شود. این هنرمند ۳۲ ساله که یکی از پرفروش‌ترین و ثروتمندترین نام‌های هالیوود است، از سال ۲۰۰۸ رسما وارد دنیای سینما شد و در ۲۲ سالگی توانست برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر زن برای فیلم Silver Linings Playbook نام گیرد. لارنس مجموعا ۴ نامزدی اسکار در کارنامه خود ثبت کرده و از محبوب‌ترین بازیگران حال حاضر به حساب می‌آید. این محبوبیت و موفقیت، قاعدتا منجر به حضور در عناوین مختلف خواهد شد و او نیز از این موضوع مستثنا نبود. اما این مورد توجه بودن، باعث نشد که جنیفر لارنس از عقاید خودش فاصله بگیرد. ریسک 3 میلیارد دلاری جنیفر لارنس بخاطر کاهش وزن!

جنیفر لارنس از کاهش وزن برای یک فیلم خودداری کرد

بدیهی است که هر بازیگر، به شیوه‌ای متفاوت خود را برای حضور در پروژه‌هایی که در آن‌ها مشارکت دارد، آماده کند. یکی از شیوه‌های آماده‌سازی، کاهش یا افزایش وزن است. برخی همانند کریستین بیل که استاد تحولات فیزیکی است، روی این موضوع حساسیت بیشتری دارند. با این حال، جنیفر لارنس برای حضور در یک فیلم، برخلاف خواسته سازندگان، از کاهش وزن خودداری کرد. او در نهایت به آنچه می خواست رسید و شخصیت خود را دقیقاً همانطور که می خواست به تصویر کشید. مجموعه فیلم‌های بازی‌های گرسنگی (Hunger Games) بر اساس سه‌گانه رمان‌های «بازی‌های گرسنگی» اثر نویسنده آمریکایی سوزان کالینز ساخته شده‌اند. بنابراین، طبیعتاً سازندگان فیلم از ستاره های فیلم می خواستند تا شخصیت های کتاب‌ها را به درستی به تصویر بکشند. طبق گزارش ها، از جنیفر لارنس، بازیگر نقش کتنیس اوردین، خواسته شد که حدود ۹ کیلوگرم وزن کم کند تا شبیه چیزی که در کتاب‌ها از این شخصیت توصیف شده باشد اما لارنس به شدت مخالف این ایده بود. ریسک 3 میلیارد دلاری جنیفر لارنس بخاطر کاهش وزن!

جنیفر لارنس می‌خواهد یک الگوی مناسب باشد

در سال ۲۰۱۴ و مصاحبه‌ای با یاهو، جنیفر لارنس توضیح داد که چرا تصمیم گرفت تا برابر سازندگان فیلم بازی‌های گرسنگی بایستد و از کاهش وزن امتناع کند. او در این باره گفت:
برای فیلم اول از مجموعه، زمانی که آشکارا در مورد کم کردن ۱۰ کیلو از وزنم صحبت می‌شد، من اینطور گفتم که «ما روی این تصویر کنترل داریم، ما روی این الگو کنترل داریم. چرا باید از او چیزی دست نیافتنی و لاغر بسازیم؟ این فردی است که دختران جوان ـ‌خب، همه زنان، اما عمدتاً دختران جوان‌ـ به او نگاه می‌کنند و می‌خواهند شبیه او شوند و ما روی آن کنترل داریم، پس چرا او را قوی نکنیم؟ چرا او را زیبا و سالم و خوش اندام نکنیم؟»
این بازیگر همچنین استانداردهای زیبایی غیرواقعی را مورد انتقاد قرار داد و رسانه‌ها را برای «زنده نگه داشتن» آن سرزنش کرد. نهایتا ریسک جنیفر لارنس و سازندگان سری فیلم‌های بازی‌های گرسنگی جواب داد و چهار عنوان منتشر شده از این مجموعه، حدود ۳ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش داشت. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...