درخواست کمک سام اصغری از طرفداران برای انتخاب لباس مبدل!

بریتنی اسپیرز و سام اصغری شایعات طلاق این زوج را تایید کرده‌اند و چند روز بعد از این اعلامیه، سام از فالوورهایش درخواست کرده که به او کمک کنند تا پوشش مبدلی برای خود انتخاب کند.
کدخبر (222017) | 03 شهریور 1402 | ساعت 22:29
0 137
درخواست کمک سام اصغری از طرفداران برای انتخاب لباس مبدل!
بریتنی اسپیرز و سام اصغری شایعات طلاق این زوج را تایید کرده‌اند و چند روز بعد از این اعلامیه، سام از فالوورهایش درخواست کرده که به او کمک کنند تا پوشش مبدلی برای خود انتخاب کند.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، سام اصغری قبل از اینکه برای اولین پس از تایید جداییش از بریتنی اسپیرز بیرون برود، از فالوورهایش درخواست کمک کرده است. سام و پرنسس پاپ بعد از شایعاتی که در مورد طلاقشان وجود داشت، این هفته اعلام کردند که کمی بیش از یک سال بعد از ازدواج، راهشان را از هم جدا کرده اند.

پست جدید سام اصغری بعد از خبر طلاق از بریتنی اسپیرز

حالا به نظر می رسد که سام اصغری در حال آماده شدن برای اولین حضور عمومیش پس از خبر طلاق است، اما از طرفدارانش خواسته در انتخاب لباس مبدل به او کمک کنند. سام برای اینکه توسط پاپاراتزی های آمریکا دیده نشود، سه لباس مبدلی که انتخاب کرده را به اشتراک گذاشت. سام در استوری اینستاگرام خود سه عکس به اشتراک گذاشت، یکی با موهای فر خاکستری و سبیلی با رنگ مشابه، یکی با موهای فر قهوه ای و عینک آفتابی و دیگری با موهای موج دار سیاه. درخواست کمک سام اصغری از طرفداران برای انتخاب لباس مبدل! او عکس ها را شماره گذاری کرد و از دنبال کنندگانش خواست در انتخاب پوشش مبدلش برای بیرون رفتن به او کمک کنند. پست پر سر و صدا او مدت کوتاهی بعد از اینکه برای اولین بار اعلام کرد که این زوج قصد جدایی دارند، به اشتراک گذاشته شد. او نوشت:
پس از شش سال عشق و تعهد به یکدیگر، من و همسرم تصمیم گرفتیم به سفر مشترکمان پایان دهیم. ما عشق و احترامی را که برای یکدیگر قائل هستیم، حفظ خواهیم کرد و من همیشه برای او بهترین ها را آرزو می کنم. اتفاق های بد میافتد، درخواست حفظ حریم خصوصی مضحک به نظر می رسد، بنابراین فقط از همه از جمله رسانه ها میخواهم که مهربان و دلسوز باشند.
درخواست کمک سام اصغری از طرفداران برای انتخاب لباس مبدل! اوایل این هفته، گزارش هایی مبنی بر اینکه سام فقط بعد از 14 ماه ازدواج با بریتنی، درخواست طلاق داده، منتشر شد. بعد از پخش شدن شایعاتی مبنی بر اینکه سام به دنبال دریافت پول در پروسه طلاق از بریتنی است، سخنگوی او گفت:
ادعاهای در مورد اعتراض سام به قرارداد پیش از ازدواج یا تلاش برای سو استفاده از همسر سابقش با تهدید او با فیلم وجود دارد. با این حال، همه این ادعاها نادرست است، زیرا هیچ نیت منفی وجود نداشته و نخواهد داشت. سام همیشه از او حمایت کرده و می کند.
آخرین اخبار چهره های موسیقی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...