وایرال شدن یک ویدئو از تور رنسانس؛ جلب توجه خاص بادیگارد بیانسه!

ویدئویی در فضای مجازی وایرال شده که واکنش‌ها را نسبت به بادیگارد بیانسه برانگیخته است.
کدخبر (220212) 28 مرداد 1402 | ساعت 01:41
0 172
ویدئویی در فضای مجازی وایرال شده که واکنش‌ها را نسبت به بادیگارد بیانسه برانگیخته است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، بحث‌های گسترده‌ای پیرامون این موضوع وجود دارد که آیا گوشی‌های هوشمند، زندگی ما را بهتر کرده‌اند یا بدتر. همچنین بحث‌هایی نیز وجود دارد که آیا استفاده از گوشی هوشمند در یک کنسرت، کار درستی است یا نه. اما برای طرفداران بیانسه، که قادر به تهیه بلیط برای تور جهانی رنسانس این خواننده نبوده‌اند، فکت دلخوش‌کننده‌ای هست مبنی‌بر اینکه قرار است ویدئوهای زنده بسیاری از این کنسرت‌ها، توسط حضار تهیه و منتشر شود و کاربران شبکه‌های اجتماعی قادرند کل اجرا را در خانه‌های خود به‌صورت زنده تماشا کنند. پخش تصاویر تور رنسانس همچنین لحظات بسیار جذاب و بانمکی را نیز در اینترنت وایرال کرده است. ابتدا کلیپی از واکنش متحیر بیانسه به انتشار رسید که مربوط به هم‌خوانی فاجعه‌ی جمعیت با آهنگ Love on Top بود. یک ویدئوی دیگر نیز در حین اجرای آهنگ Energy به انتشار رسید که در طی آن، بیانسه به قسمت معروف «همگی ساکت» می‌رسید اما جمعیت همچنان به سروصدای خود ادامه می‌داد. تابه‌حال ویدئوهای تیک تاک زیادی از لحظات مختلف این تور به انتشار رسیده است. یکی از کاربران توئیتر اخیراً یکی از این ویدئوها را که به همان ماجرای اجرای آهنگ Energy مربوط می‌شود، در صفحه خود بازنشر کرده است. این کاربر در توئیت خود به واکنش جالب بادیگارد بیانسه به این لحظه اشاره کرده است. این توئیت منجر به وایرال شدن این بادیگارد شد تا در نهایت هویت او نیز افشا شد.

بادیگارد بیانسه کیست؟

جیمز پلازا یک مأمور مستقل حفاظت شخصی است که از سال 2010 به این‌سو، به این شغل اشتغال دارد. با این حال، در رزومه او، نه‌فقط عنوان بادیگارد بیانسه، بلکه شرکت در مسابقات بدنسازی نیز به چشم می‌خورد.
وایرال شدن یک ویدئو از تور رنسانس؛ جلب توجه خاص بادیگارد بیانسه!در صفحه اینستاگرام پلازا، که تعداد فالوئرهایش پس از این ویدئو اخیر چندین برابر شده است، ذکر شده که این بدنساز، سابقه کسب مدال در چند رقابت بدنسازی را در کارنامه خود می‌بیند. پلازا همچنین به‌طور مرتب، ویدئوهایی را نیز از تمرینات آماده‌سازی خود در صفحه اینستاگرامش به اشتراک می‌گذارد.

تمرینات جیمز پلازا در تور رنسانس

در حال حاضر، اولویت اصلی جیمز پلازا انجام وظایف شغلی‌اش در تور رنسانس بیانسه است. در ماه آوریل سال جاری، پلازا در اینستاگرام نوشت که به‌دلیل تعهدات شغلی خود در سال 2023 در هیچ رقابت بدنسازی حاضر نخواهد شد. او البته نوشته بود که یقیناً به تمرینات خود ادامه خواهد داد تا اندام مطلوب خود را حفظ کند. پلازا حین سفر با بیانسه و تیمش برای تور رنسانس همچنان به تمرینات بدنسازی خود نیز ادامه می‌دهد. اخیراً در توقف این گروه در شهر فیلادلفیا بود که پلازا تمرین جالبی را پشت سر گذاشت.
در موزه هنر فیلادلفیا پله‌هایی وجود دارد که سیلوستر استالونه در فیلم راکی از آن برای تمرینات خود استفاده می‌کرد. جیمز پلازا نیز سعی کرد با تکرار این تمرین، از قهرمان سال‌های کودکی خود تقلید کند:
من با تماشای این فیلم بزرگ شدم و حالا دارم رؤیایم را زندگی می‌کنم.
آخرین اخبار چهره ها

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...