درماندگی جرارد پیکه ؛ فرار از دست پاپاراتزی ، شکیرا و دیگران

قرار نیست به این زودی ها رنگ آرامش به زندگی جدید جرارد پیکه و کلارا چیا مارتی برسد.
کدخبر (150727) | 13 اسفند 1401 | ساعت 21:43
0 146
درماندگی جرارد پیکه ؛ فرار از دست پاپاراتزی ، شکیرا و دیگران
قرار نیست به این زودی ها رنگ آرامش به زندگی جدید جرارد پیکه و کلارا چیا مارتی برسد.

به گزارش سرخ نیوز، موفقیت‌های شکیرا هر روز بیشتر و بیشتر می‌شود و یقینا بخش عمده‌ای از این موفقیت به آهنگ‌هایی برمی‌گردد که این خواننده کلمبیایی علیه همسر سابقش جرارد پیکه خوانده است. در حالی که شکیرا از حواشی‌های بوجود آمده و جنجال‌های رسانه‌ای لذت می‌برد، مدافع پیشین بارسلونا از مطبوعات و پاپاراتزی‌ها فرار است و پیگیری و نزدیک بودن آنها به زندگی شخصی و نامزد جدیدش، کاملا باعث کلافگی وی شده است. به نظر می‌رسد جرارد پیکه برای خلاصی از این وضعیت نه تنها باید فاصله خود را با رسانه‌ها حفظ کند بلکه باید از شکیرا هم دور شود تا شاید به این واسطه، خبرنگاران و پاپاراتزی‌ها هم دست از سر او بردارند. درماندگی جرارد پیکه ؛ فرار از دست پاپاراتزی ، شکیرا و دیگران

فشارهای روانی شدید روی جرارد پیکه

به دلیل فشارهای روانی ناشی از این شرایط پیکه تحت فشار زیادی قرار گرفته به طوری که او نزدیک بود با ماشین یوردی مارتین خبرنگار اسپانیایی را زیر بگیرد. این پاپاراتزی تقریبا به طور دادم مقابل خانه والدین پیکه حضور دارد و برخورد ناخوشایند همسر سابق شکیرا با خودش را از طریق رسانه‌ها منتشر کرده است. مارتین درباره این اتفاق می‌گوید:
جرارد پیکه به همراه نامزدش کلارا چیا به خانه پدر و مادرش آمدند و نمی‌خواستند به سوالات او درباره آهنگ جدید شکیرا به همراه کارول جی که TQG نام دارد، پاسخ دهند. پیکه فقط لبخند زد و تصمیم گرفت به راه خود ادامه دهد.
درماندگی جرارد پیکه ؛ فرار از دست پاپاراتزی ، شکیرا و دیگران پس از گذشت مدتی این زوج خانه پدر و مادر پیکه را ترک کردند در حالی که مارتین در همان مکان همچنان حضور داشت. پیکه پس از دیدن او، پایش روی گاز گذاشت و چیزی نمانده بود که مارتین را زیر کند. مارتین می‌گوید:
یک اتفاق ناخوشایند را با جرارد پیکه و کلارا چیا پشت سر گذاشتم چراکه او نزدیک بود مرا با ماشین زیر کند.
با این حال به نظر می‌رسد پیکه فقط به این کار قانع نشده و هنگام عبور از مقابل مارتین، چندین فحش و بده و بیراه هم نثارش کرده و با گفتن تهدیداتی از کنار مارتین گذشته است. درماندگی جرارد پیکه ؛ فرار از دست پاپاراتزی ، شکیرا و دیگران مارتین می‌گوید:
وقتی آنها سوار ماشین شدند، پیکه با سرعت بالایی حرکت کرد. کمی بعد از کنارم عبور کردند و هر دو به من خندیدند، به من توهین کردند و علائم رکیک نشان دادند.
از زمان علنی شدن رابطه کلارا چیا و جرارد پیکه، این زوج به یکی از پرحاشیه‌ترین سلبریتی‌های اسپانیا تبدیل شده‌اند. با این حال از همان ابتدا، کلارا در مورد موقعیت خود کاملاً شفاف بود. او می‌خواست تا حد امکان از حریم خصوصی خود مراقبت کند. با این حالاین اتفاق هرگز رخ نداده و عده زیادی از هواداران و خبرنگاران دائما حرکات این زوج را زیر نظر دارند. درماندگی جرارد پیکه ؛ فرار از دست پاپاراتزی ، شکیرا و دیگران کلارا چیا مدت زیادی است که تمام صفحات خود در شبکه‌های اجتماعی را غیرفعال کرده تا بتواند آرامش بیشتری داشته باشد و از حریم خصوصی خود مراقبت بهتری کند. با وجود دردسرهایی که شکیرا برای این زوج درست می‌کند و تمایل جرارد پیکه به کارهایی که باعث تحریک خواننده کلمبیایی می‌شود، بعید است کلارا چیا به زودی رنگ آرامش را در زندگی خود ببیند. بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...