درک لانسفورد برای شکست دادن هادی چوپان به سراغ تحریک عضلات رفت!

سرعت پیشرفت حرکت و تمرینات لانسفورد از آخرین حضورش در یک رقابت بدنسازی تاکنون کند نشده است.
کدخبر (143686) | 28 بهمن 1401 | ساعت 16:52
1 1216
درک لانسفورد برای شکست دادن هادی چوپان به سراغ تحریک عضلات رفت!
سرعت پیشرفت حرکت و تمرینات لانسفورد از آخرین حضورش در یک رقابت بدنسازی تاکنون کند نشده است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، درک لانسفورد پس از کسب عنوان نایب قهرمانی تاریخی در مستر المپیا 2022، اکنون دوران خارج فصل خود را پشت سرمی‌گذارد. لانسفورد که قید حضور در آرنولد کلاسیک 2023 را زده، در یک ویدیوی کوتاه در یوتیوب، چهار نکته کلیدی برای تحریک رشد عضلات که شامل وزن، سرعت، تعداد تکرارها و کیفیت انقباض عضلات است را به اشتراک گذاشته است. درک لانسفورد در فینال مستر المپیا در دسته 212 پوند با شکست دادن شان کلاریدا و کمال الگارگنی، عنوان قهرمانی سال 2021 را به دست آورد. پس از اینکه در ماه می سال 2022 لانسفورد به عنوان مهمان و به جای بیگ رامی در مسابقات پیتسبورگ پرو فیگور گرفت، گمانه زنی‌ها در مورد حضور این بدنساز در بخش آزاد مردان افزایش یافت. او که در این رویداد، بدون برنامه‌ریزی و آمادگی خاصی در کنار هانتر لابرادا، نیک واکر و برندون کوری ایستاده بود، به تیتر خبرها تبدیل شد.

بدن درک لانسفورد جهان را شوکه کرد

پس از آن هنی رامبد و دن سولومون به این نتیجه رسیدند که لانسفورد به هیچ‌وجه به حد مجاز وزن 212 نزدیک نیست به نظر می‌رسید خود لانسفورد هم به همین نتیجه رسیده بنابراین بدون معطلی دعوتنامه ویژه حضور در مستر المپیا را قبول کرد. در مسابقات مستر المپیا 2022، بدن لانسفورد که دیگر تحت هیچ محدودیت وزنی قرار نداشت، جهان را شوکه کرد. بلافاصله پس از پایان بخش پیش داوری مستر المپیا 2022، دنیای بدنسازی او را به عنوان یک پدیده جدید و قهرمان آینده مستر المپیا معرفی کرد. لانسفورد اگرچه در اولین حضورش در بخش آزاد مردان مستر المپیا به قهرمانی نزدیک شد اما نتوانست مانع دستیابی هادی چوپان به اولین ساندوی خود شود. همانطور که گفته شد لانسفورد برنامه‌ای برای حضور در آرنولد کلاسیک 2023 ندارد اما در تلاش است تا خود را برای دوره بعدی مستر المپیا که ماه نوامبر 2023 برگزار می‌شود، آماده کند. او برای رسیدن به هدفش سخت تلاش می‌کند و در این مسیر اخیرا ویدیویی از 4 اصل تحریک رشد بیش از اندازه عضلانی را در میان گذاشته است.

سرعت پیشرفت حرکت و تمرینات لانسفورد کند نشده

درک لانسفورد در ویدئویی که در کانال یوتیوب خود منتشر کرده، نحوه تحریک موثر عضلات در طول تمرین را توضیح داده است.
چهار روش برای تحریک درست عضله وجود دارد. اولین عامل وزن است. تقریباً همه می‌دانند که عضله در حالتی که وزن شما بالاتر است، بیشتر از زمانی که وزن کمی دارد، تحریک می‌شود. عامل دوم تکرار است. به جای آنکه حرکتی را 10 بار تکرار کنید، آن را 15 بار انجام دهید. راه دیگری برای تحریک عضله، سرعت است. اینکه یک حرکت را چقدر سریع یا آهسته انجام دهید، در تحریک عضلات موثر است. همچنین اینکه چقدر می‌توانید عضله را منقبض کنید و آن را بکشید، در تحریک عضله شما نقش دارد.
سرعت پیشرفت حرکت و تمرینات لانسفورد از آخرین حضورش در یک رقابت بدنسازی تاکنون کند نشده است. اخیرا قهرمان سابق دسته 212 پوند مستر المپیا در ویدیویی یکی از تمرینات سخت و سنگین پای خود را منتشر کرده است. علاوه بر این لانسفورد در مصاحبه‌ای باMuscular Development علت اینکه چرا او در آرنولد کلاسیک 2023 شرکت نکرده را بیان کرده است. او اظهار داشت که دغدغه اصلی او مستر المپیا 2023 است و قصد دارد در این مدت عضلات سینه، شانه‌ها، بازوها و چهارسر پای خود را بهبود دهد. علی‌رغم عملکرد موفق درک لانسفورد در مستر المپیا، جی کاتلر معتقد است که او حتی اگر در آرنولد کلاسیک 2023 هم حضور می‌داشت، باز هم به آسانی نمی‌توانست قهرمانی را کسب کند. کاتلر می‌گوید لانسفورد از نظر قد و ساختار فیزیکی دارای محدودیت است. قهرمان 4 دوره مستر المپیا اذعان داشت که شکست دادن نیک واکر در اوهایو کاری ساده‌ای برای لانسفورد نبود. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
عضلاتش رو تحریک کرد .. آمپول زد .. قرص خورد .. هورمون و استروئید مصرف کرد .. مقام آورد .. و بعدش هم در اوج محبوبیتی کاذب و سر مست از برخورداری از بدنی تنومند ،، اول عقیم شد و سپس دچار یک عارضه و بیماری بسیار بسبار بسیار نادر قلبی عروقی و 👈صد البته مادرزادی..!!! شد و روی تخت بیمارستان خاکستر شد و مثل کِشته هلو مچاله شد و به وضع اسفناک و فجیعی دار فانی را وداع گفت..!!! {{ امان از این رشته غیر ورزشی و بی معرفت و بی ادب که چند دهه است پدر ملت رو درآورده}}
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...