در آستانه آرنولد کلاسیک 2023 ؛ پیش بینی دنیای بدنسازی از شانس های اصلی قهرمانی

در آستانه آرنولد کلاسیک 2023 چهار کارشناس مطرح بدنسازی، شانس‌های اصلی قهرمانی در این مسابقات را معرفی کرده اند.
کدخبر (142445) | 26 بهمن 1401 | ساعت 08:42
0 222
در آستانه آرنولد کلاسیک 2023 ؛ پیش بینی دنیای بدنسازی از شانس های اصلی قهرمانی
در آستانه آرنولد کلاسیک 2023 چهار کارشناس مطرح بدنسازی، شانس‌های اصلی قهرمانی در این مسابقات را معرفی کرده اند.

به گزارش سرخ نیوز، دنیای بدنسازی تا کمتر از سه هفته دیگر به استقبال سی و پنجمین دوره جشنواره ورزشی آرنولد خواهد رفت. در عین حال با نزدیک شدن به این مسابقات، جانی جکسون، میلوس سارسف، دنیس جیمز و کریس کورمیر پیش‌بینی خود در مورد 5 نفر اول این رقابت‌ را بیان کردند. اواخر سال 2022، رده‌بندی بدنسازان در بخش آزاد مردان دچار تغییرات قابل توجهی شد و در حالی که بیگ رامی به عنوان محبوب‌ترین ورزشکار وارد مستر المپیا 2022 شد، در نهایت عنوان قهرمانی سال قبل خود را از دست داد و در رده پنجم این رقابت قرار گرفت. در همین حال هادی چوپان خود را به عنوان قهرمان جدید مستر المپیا معرفی کرد و درک لانسفورد و نیک واکر پس از گرگ پارسی در رده‌های دوم و سوم جای گرفتند. حالا کمتر از سه ماه پس از مستر المپیا 2022، رقابت آرنولد کلاسیک 2023 برگزار خواهد شد. برگزاری آرنولد کلاسیک با این فاصله زمانی کوتاه باعث شد تا ترکیب نه چندان شناخته‌شده‌ای از بدنسازان در آن حضور داشته باشند. با این حال پس از آن که برگزارکنندگان آرنولد کلاسیک مبلغ جایزه قهرمان بخش آزاد را به 300 هزار دلار افزایش دادند، این وضعیت تغییر کرد و باعث شد اندرو جکد، پاتریک مور، نیک واکر و بیگ رامی آمادگی خود را برای حضور در این رویداد اعلام کنند. در آستانه آرنولد کلاسیک 2023 ؛ پیشبینی دنیای بدنسازی از شانس های اصلی قهرمانی

پیش بینی برنده آرنولد کلاسیک 2023

در آخرین قسمت از پادکست The Menace چهار چهره مطرح دنیای بدنسازی در مورد این مسابقات صحبت کرده و نگاهی دقیق‌تر به برخی از مدعیان اصلی این رویداد که انتظار می‌رود برای عنوان قهرمانی آرنولد کلاسیک 2023 با یکدیگر رقابت کنند، انداخته‌اند. علاوه بر این آنها پیش بینی خود را در مورد 5 نفر برتر این رقابت ارائه کردند. جانی جکسون:
  • بیگ رامی - برنده
  • سمسون دائودا - مقام دوم
  • نیک واکر - مقام سوم
  • ویلیام بوناک - مقام چهارم
  • اندرو جکد - مقام پنجم
میلوس سارسف:
  • سمسون دائودا - برنده
  • اندرو جکد - مقام دوم
  • بیگ رامی - مقام سوم
  • نیک واکر - مقام چهارم
  • شاون کلاریدا - مقام پنجم
کریس کورمیر:
  • نیک واکر - برنده
  • اندرو جکد - مقام دوم
  • بیگ رامی - مقام سوم
  • سمسون دائودا - مقام چهارم
  • ویلیام بوناک - مقام پنجم
دنیس جیمز:
  • بیگ رامی - برنده
  • نیک واکر - مقام دوم
  • سمسون دائودا - مقام سوم
  • ویلیام بوناک - مقام چهارم
  • اندرو جکد - مقام پنجم

سارسف: بیگ رامی بزرگترین معما و ویلیام بوناک بزرگترین تهدید آرنولد کلاسیک است

میلوس سارسف معتقد است اگر سمسون دائودا بتواند عضلات خود را به خوبی نمایش دهد، قهرمان خواهد شد اما نباید بیگ رامی و ویلیام بوناک را هم نادیده گرفت. سارسف می‌گوید:
اگر داوران شکل عضلات را در نظر بگیرند، مطمئناً سمسون قهرمان می‌شود. اگر این کار را نکنند، نیک واکر با شرایطی کمی بهتر می‌تواند از دائودا پیشی بگیرد. بیگ رامی یک معمای بزرگ است. امیدوارم رامی در بهترین حالت خود ظاهر شود و یک مدعی باشد. بوناک یک تهدید جدی است. او دو بار شانس حضور در مستر المپیا را بدست آورده است. من او را زیر نظر داشتم و شانس زیادی برای قرار گرفتنش بین 3 نفر اول قائل هستم. من تصور می‌کردم که او برای مستر المپیا بزرگتر و عضلانی‌تر به میدان خواهد آمد. اما وقتی نتایج مشخص شد، متوجه شدم که اشتباه می‌کردم و او اینگونه نبود.
از نظر جانی جکسون اگر ویلیام بوناک بتواند فرم خوبی برای خودش ایجاد کند، دیگر نباید نگران سایز خودش باشد:
فکر نمی‌کنم بزرگ‌تر بودن لزوماً برایش مزیتی باشد. او تمام آنچه را که می‌توانست پر کند، پر کرده است. به نظر من اشتباه است که بوناک سعی کند بزرگتر به نظر برسد چراکه در این حالت فرم خود را از دست می‌دهد. این چیزی است که او باید روی آن تمرکز کند و باید میان بالاتنه و پایین تنه خود تمایزی ایجاد کند. در مستر المپیا شما به سختی می‌توانستید آن تمایز را ببینید و این عدم تمایز و جدایی باعث می‌شد تا او مانند یک صخره یک تکه به نظر برسد.
جانی جکسون به بوناک توصیه می‌کند که کمی با زاویه بیشتر ژست بگیرد و از این فرصت برای ارتقای خودش استفاده کند. به اعتقاد دنیس جیمز، اگر ویلیام بوناک بتواند عملکردش در آرنولد کلاسیک 2022 را تکرار کند، می‌تواند در این دوره قهرمان شود. بوناک در آرنولد کلاسیک 2022 پس از برندون کوری در جایگاه دوم قرار گرفت. دنیس جیمز می‌گوید:
اگر بوناک بتواند عملکردی مشابه آرنولد کلاسیک سال گذشته داشته باشد، در میان مدعیان قهرمانی قهرمانی قرار خواهد گرفت. او باید سال گذشته قهرمان می‌شد. ویلیام بوناک سال گذشته بعد از نمایش بدی که در مستر المپیا داشت، در آرنولد کلاسیک واقعاً خوب بود. فکر می‌کنم او مشکلی با تیمش داشت که این را روی صحنه هم نشان داد. فکر می‌کنم بوناک این مشکل را برطرف کرد و پس از آن اثرش را در آرنولد کلاسیک 2022 نشان داد. او برای اولین بار با چاد کار کرد و پیشرفت بزرگی داشت.
در آستانه آرنولد کلاسیک 2023 ؛ پیشبینی دنیای بدنسازی از شانس های اصلی قهرمانی قبل از پایان این گفت‌وگو، جیمز تأکید کرد که تعداد کمی از قهرمانان مستر المپیا با نشان دادن فیزیک‌های زیبا به این عنوان رسیده‌اند.
به من بگویید چند قهرمان مستر المپیا با نشان دادن زیباترین فیزیک توانسته‌اند به قهرمانی این رقابت برسند؟ فقط لی هنی بود و بس.
در حالی که هیچ یک از این بدنسازان کهنه‌کار باور ندارند که اندرو جکد بتواند به قهرمانی آرنولد کلاسیک برسد اما جی کاتلر به عنوان قهرمان 4 دوره مستر المپیا نظر دیگری دارد. این اسطوره 49 ساله در قسمت اخیر پادکست کاتلر کست از اندرو حمایت و عنوان کرد که اگر اندرو جکد در بهترین حالتش در آرنولد کلاسیک آینده شرکت کند، همه رقبایش را کنار خواهد زد. همچنین کاتلر قبل از برگزاری این رویداد از نیک واکر به عنوان محبوب‌ترین ورزشکار این دوره حمایت کرده بود، اما در عین حال اذعان داشت که بیگ رامی نیز پتانسیل قهرمان شدن را دارد. با توجه به نمایش ضعیف بیگ رامی در مستر المپیا 2022، نمی‌توان در مورد عملکردش در آرنولد کلاسیک 2023 قضاوت درستی داشت. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...