در مسیر جاودانگی؛ لبرون جیمز از رکورد عبدالجبار می‌گذرد؟

بدون شک لبرون جیمز یکی از تاریخ سازان ورزش بسکتبال به شمار می رود و رکوردهایی توسط او شکسته می شوند، تا سال ها دست نیافتنی خواهند بود.
کدخبر (128124) | 29 دی 1401 | ساعت 14:42
0 239
در مسیر جاودانگی؛ لبرون جیمز از رکورد عبدالجبار می‌گذرد؟
بدون شک لبرون جیمز یکی از تاریخ سازان ورزش بسکتبال به شمار می رود و رکوردهایی توسط او شکسته می شوند، تا سال ها دست نیافتنی خواهند بود.

به گزارش سرخ نیوز، لبرون جیمز یکی از پرکارترین بازیکنانی است که NBA تا به حال دیده است. ستاره لس‌آنجلس لیکرز تنها چند صد امتیاز تا جانشینی کریم عبدالجبار در صدر فهرست امتیازآورترین بازیکنان تمام دوران NBA فاصله دارد. جیمز در حال حاضر 38072 امتیاز دارد و دومین بازیکن تاریخ NBA است که بیش از 38 هزار امتیاز در لیگ به دست آورده است. این در حالی است که عبدالجبار 38387 امتیاز به نام خود ثبت کرده است. در مسیر جاودانگی؛ لبرون جیمز از رکورد عبدالجبار می‌گذرد؟

چه زمانی لبرون جیمز رکورد کریم عبدالجبار را می شکند؟

جیمز و عبدالجبار دو تن از هفت بازیکن تاریخ لیگ هستند که بیش از 30 هزار امتیاز بدست آورده‌اند. کارل مالون (36928)، کوبی برایانت (33643)، مایکل جردن (32.292)، درک نویتزکی (31.560) و ویلت چمبرلین (31،419) دیگر بازیکنان این لیست هستند. جیمز همچنان در مسیر تاریخ‌سازی است و بعید نیست به زودی از رکورد عبدالجبار عبور و در بسکتبال دنیا جاودانه شود. در مسیر جاودانگی؛ لبرون جیمز از رکورد عبدالجبار می‌گذرد؟ اکنون فقط مسئله زمان است، نه چیز دیگری. او پس از کسب 48 امتیاز در برابر هیوستون راکتس تنها به 316 امتیاز نیاز دارد تا از کریم عبدالجبار برای رکورد امتیازآوری تاریخ NBA عبور کند. این بیشترین امتیازی بود که این ستاره سابق تیم کلیولند در این فصل در یک بازی بدست آورد. در مسیر جاودانگی؛ لبرون جیمز از رکورد عبدالجبار می‌گذرد؟

میانگین امتیاز و سن لبرون جیمز

جیمز که در 30 دسامبر 38 ساله شد، به طور میانگین 29.7 امتیاز در هر بازی بدست آورده است. او از زمان تولد 38 سالگی خود، میانگین امتیازی‌اش را تا 37 امتیاز در هر بازی افزایش داده است. این در حالی است که او تلاش می‌کند لیکرز را به سوی پلی‌آف هدایت کند. او با همین روند و سرعت امتیازآوری در هر بازی به 11 بازی برای عبور از کریم نیاز دارد. در مسیر جاودانگی؛ لبرون جیمز از رکورد عبدالجبار می‌گذرد؟ اگر او از برنامه جلوتر و به میانگین 37 امتیاز در هر بازی نزدیکتر باشد، ممکن است در 4 فوریه در نیواورلئان مقابل زیون ویلیامسون و پلیکانز به این رکورد برسد. اگر نه، ممکن است در 9 فوریه مقابل میلواکی باکس در لس آنجلس این اتفاق رخ دهد. ایده‌آل این است که جیمز در خانه در لس‌آنجلس، جایی که کریم با لیکرز در آن حضور داشت، این رکورد را بشکند. در مسیر جاودانگی؛ لبرون جیمز از رکورد عبدالجبار می‌گذرد؟ عبدالجبار از 5 آوریل 1984 این رکورد را در اختیار دارد، تقریباً نه ماه قبل از تولد جیمز. در حالی که هوک‌های عبدالجبار، در زمان خودش زبان‌زد بود، جیمز هنوز هم می‌داند که چگونه در زمان بحران گلزنی کند. او با وجود 10 بازی از دست رفته به دلیل مصدومیت، در حال حاضر با 284 امتیاز در کوارتر چهارم، در لیگ پیشتاز است. در مسیر جاودانگی؛ لبرون جیمز از رکورد عبدالجبار می‌گذرد؟ درباره بسکتبال و لبرون جیمز بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...