دعوت ستاره تنیس از مارگو رابی برای تماشای اوپن استرالیا !

استفانوس سیتسیپاس پس از پیروزی مقابل ژیری لهچکا در تنیس اوپن استرالیا از بازیگر محبوب خود دعوت کرد تا برای دیدن بازی او به ملبورن برود.
کدخبر (131550) | 05 بهمن 1401 | ساعت 14:51
0 158
دعوت ستاره تنیس از مارگو رابی برای تماشای اوپن استرالیا !
استفانوس سیتسیپاس پس از پیروزی مقابل ژیری لهچکا در تنیس اوپن استرالیا از بازیگر محبوب خود دعوت کرد تا برای دیدن بازی او به ملبورن برود.

به گزارش سرخ نیوز، استفانوس سیتسیپاس پس از پیروزی مقابل ژیری لهچکا از کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی که در کنار زمین برگزار شد، نهایت استفاده را برد تا از بازیگر محبوبش مارگو رابی برای دیدن بازی او در مسابقات اوپن استرالیا 2023 در ملبورن دعوت کند. این تنیسور یونانی گفت که استرالیا را بخاطر مهمان‌نوازی‌اش دوست دارد و می‌داند که بازیگر مورد علاقه‌اش نیز از همین کشور آمده است.

صحبت‌های سیتسیپاس باعث تشویق شدید جمعیت شد. اما سوالی که از او پرسیده شد این بود که آیا بازیگر محبوبش واقعا مارگو رابی است؟ سیتسیپاس که لبخند بزرگی روی صورتش نقش بسته بود، سرش را تکان داد. او در پاسخ به اینکه که آیا به مارگو رابی پیشنهاد ملاقات می‌دهد یا خیر، سیتسیپاس در حالیکه به سکوها اشاره می‌کرد، پوزخندی زد و گفت:

"خوشحال می‌شوم یک روز او را اینجا ببینم"

این باعث خنده حضار در ورزشگاه شد. مجری برنامه که از پاسخ‌های این تنیسور یونانی کاملا گیج شده بود، دوباره از این بازیکن پرسید "پس شما به طور رسمی و خیلی شفاف از مارگو رابی دعوت می‌کنید که به اینجا بیاید؟" سیتسیپاس هم بدون معطلی جواب داد که "مطمئنا" و همین جواب باعث ورزشگاه از فرط هیجان منفجر شود.

دعوت ستاره تنیس از مارگو رابی برای تماشای اوپن استرالیا !

حالا دیگر هیچ کس نمی‌تواند سیتسیپاس را به خاطر استفاده از فرصت دعوت از مارگو رابی برای تماشای مسابقه‌اش، فراموش کند. نفر شماره 4 جهان پس از شکست ژیری لهچکا به مرحله نیمه نهایی مسابقات اوپن استرالیا صعود کرد و به نظر می‌رسید کاملا از این پیروزی سرمست است. او ستاره چک را در کمتر از دو ساعت شکست داد و در پایان بازی 9 سرویس مستقیم را به نام خود ثبت کرد. او اکنون در مرحله نیمه نهایی به مصاف کارن خاچانوف خواهد رفت.

سیتسیپاس شروع درخشانی در فصل 2023 داشته و به عنوان نفر شماره 4 جهان، شانس زیادی دارد تا با پایان ماه ژانویه به صدر رده‌بندی صعود کند. او سال جدید را با قهرمانی در یونایتد کاپ آغاز کرد و او بدون شکست و با اعتماد به نفس به ملبورن آمد. او در سه دور اول بدون اینکه تحت فشار زیادی قرار بگیرد، رقبایش را شکست داد. او در دور چهارم متحمل زحمت بیشتری شد و پس از 5 مقابل جانیک سینر پیروز شد. با این روند، ممکن است سیتسیپاس جام را در راد لیور آرنا بدست آورد.

مارگو رابی دعوت سیتسیپاس را می پذیرد؟

مارگو رابی به عنوان نامزد دو بار جایزه اسکار ممکن است دعوت این تنیسور را بپذیرد، البته این مساله می‌تواند شرایط ناخوشایندی را برای نامزد او، تئودورا پتالاس بوجود آورد. با این حال باید دید که آیا ستاره هالیوود طرفدار تنیس است یا خیر. پتالاس که فارغ التحصیل دانشگاه نیویورک است، در لندن زندگی می‌کند اما اغلب در حال تشویق ستاره یونانی از روی سکوها در ورزشگاه‌‌های سراسر جهان دیده شده است.

در سال 2021 سیتسیپاس فاش کرد که در سال 2019 زمانی که پتالاس در آمریکا زندگی می‌کرد، آنها اولین قرار ملاقات خود را داشتند. اعتقاد بر این است که این دو از طریق دوستان خانوادگی در نیویورک با هم آشنا شدند، اما ستاره تنیس اعتراف کرده که مدتی طول کشید تا شجاعت بیان احساسات خود را بدست آورد.

 

بیشتر بخوانید:

 

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...