دواین جانسون و نقشی 41 میلیون دلاری که سوپراستار WWE را نجات داد!

فیلم «مبارزه با خانواده‌ام» ساخته دواین جانسون به زلینا وگا کمک زیادی کرد تا او بتواند به موفقیت های بزرگی در WWE دست پیدا کند.
کدخبر (175914) | 16 اردیبهشت 1402 | ساعت 08:09
0 220
دواین جانسون و نقشی 41 میلیون دلاری که سوپراستار WWE را نجات داد!
فیلم «مبارزه با خانواده‌ام» ساخته دواین جانسون به زلینا وگا کمک زیادی کرد تا او بتواند به موفقیت های بزرگی در WWE دست پیدا کند.

به گزارش سرخ نیوز، دواین جانسون تاکنون فیلم های زیادی را به دنیا عرضه کرده و در فیلم های زیادی نقش بازی کرده و «مبارزه با خانواده‌ام»، یکی از پروژه های منحصر به فرد اوست. این فیلم که در سال 2019 به روی پرده های سینما رفت، فیلمی ورزشی-درام است که توسط استفان مرچنت نوشته و توسط او، دواین جانسون و چندی دیگر کارگردانی شد. داستان این فیلم در رابطه با پیج، ستاره سابق WWE است که هم اکنون با نام سارایا در AEW فعالیت می‌کند و این فیلم سینمایی، داستان ماجراجویی او را در WWE روایت می‌کند. علاوه بر قهرمان Divas WWE و راک، شخص دیگری وجود دارد که نقش مهمی را در این فیلم ایفا کرد و این فیلم به او کمک زیادی در WWE کرد تا او بتواند به موفقیت های بزرگی در این سازمان دست پیدا کند؛ این شخص، زلینا وگا ستاره سازمان WWE است. این فیلم به او کمک کرد تا در WWE بدرخشد و استعداد خود را به دنیا نشان دهد. با این حال، این اتفاق بدون حضور دواین جانسون ممکن نبود.

راک و فیلمی که زلینا وگا را نجات داد

زلینا وگا اخیرا در پادکست «SiriusXM Busted Open» شرکت کرد و توضیح داد که چطور دواین جانسون زندگی او را برای همیشه تغییر داد. او اعتراف کرد که تا پیش از ایفای نقش در این فیلم قصد داشت تا رویای خود را برای همیشه فراموش کند و از WWE خارج شود. «به من سه روز فرصت بده» / دواین جانسون و نقشی 41 میلیون دلاری که سوپراستار WWE را نجات داد! اما پس از این، تنها سه روز بعد، دواین جانسون به او پیشنهادی تکرارنشدنی داد؛ پیشنهادی 41 میلیون دلاری برای بازیگری در فیلم پرطرفدار Fighting with my Family. دواین جانسون از او درخواست کرد تا او نقش ای جی لی را در این فیلم بازی کند. زلینا وگا به راک گفت:
من حس می‌کنم که وضعیتم در WWE خوب نیست، به نظر تو آیا من باید در این نقطه، از WWE خارج شوم و تسلیم شوم؟
راک در پاسخ گفت:
به من سه روز فرصت بده. من دارم روی یک پروژه خاص کار می‌کنم، تسلیم نشو.
از طرف دیگر، پیج اولین بار یک روز پس از اتمام «رسلمنیا 30» در تاریخ هجدهم فروردین سال 1393 (هفتم آوریل سال 2014) در «راو» حضور پیدا کرد. ای جی لی در آن شب پیج را بر سر عنوان قهرمانی خود به چالش کشید که البته پیج در اولین مسابقه خود در رااو سریعا این کشتی را پیروز شد و به قهرمانی رسید. بدین ترتیب، ستاره حال حاضر AEW تمام دنیا را با رسیدن به این قهرمانی متعجب کرد و این، شروع دوران حرفه ای او در WWE بود. این جانسون بود که پیج را از خط داستانی او در اولین روز حضورش در راو و رسیدن به قهرمانی مطلع کرد. «به من سه روز فرصت بده» / دواین جانسون و نقشی 41 میلیون دلاری که سوپراستار WWE را نجات داد! نقشی که به زلینا وگا در این فیلم داده شده بود باعث شد تا او نیز بتواند ماجراجویی خود را در WWE آغاز کند.

نظر زلینا وگا در مورد راک ؛ دواین جانسون تاثیرگذار ترین فرد زندگی من است

وگا در مصاحبه خود به این موضوع اشاره کرد که دواین جانسون بزرگترین تاثیر را در کار او و در WWE گذاشت و فیلم «مبارزه با خانواده‌ام» به او کمک بسیاری کرد. ای جی لی اظهار کرد که از راک متشکر است که این فرصت را به او داد تا او بتواند کار خود را به خوبی در WWE ادامه دهد. ای جی لی تمام دوران خود در WWE را مدیون جانسون است؛ از جا افتادن در WWE تا به چالش کشیدن یکی از بزرگترین چهره ها در قسمت زنان. او همچنین اظهار کرد که اگر او پیش از اینکه دواین جانسون این نقش را به او پیشنهاد می‌داد، تسلیم می‌شد، هیچگاه نمی‌توانست به هیچ موفقیتی در WWE دست پیدا کند. او گفت:
اگر سه روز پیش از پیشنهاد او تسلیم می‌شدم و کنار می‌کشیدم، در این صورت جانسون به هیچ عنوان این پیشنهاد را به من نمی‌داد و من نمی‌توانستم هم اکنون رویای خودم را زندگی کنم! خیلی جالب است که چقدر همین جزئیات کوچک مهم است و می‌تواند به یک باره زندگی ما را عوض کند. من مدیون او هستم.
بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...