10 ستاره برتر تاریخ WWE به انتخاب Chat GPT ؛ بی اعتنایی هوش مصنوعی به رومن رینز

براک لزنر و رومن رینز از لیست 10 نفره برترین مبارزان تاریخ WWE توسط Chat GPT جا ماندند.
کدخبر (167588) | 28 فروردین 1402 | ساعت 23:47
3 598
10 ستاره برتر تاریخ WWE به انتخاب Chat GPT ؛ بی اعتنایی هوش مصنوعی به رومن رینز
براک لزنر و رومن رینز از لیست 10 نفره برترین مبارزان تاریخ WWE توسط Chat GPT جا ماندند.

به گزارش سرخ نیوز، این لیست شامل نام‌هایی همچون تریپل اچ، جان سینا و راک است اما صاحب هردو کمربند دبلیودبلیوئی و یونیورسال یعنی رومن رینز و همچنین رقیب دیرینه‌ی او یعنی براک لزنر در لیست جای نگرفته‌اند. بیایید نگاهی به فهرست ده ستاره برتر تاریخ کشتی کج از نگاه Chat GPT بیندازیم و ببینیم که هوش مصنوعی در این خصوص چه حرفی برای گفتن داشته است.

ده مبارز برتر تاریخ کشتی کج

از پلتفرم هوش مصنوعی Chat GPT پرسیده شد که چه کسانی برترین کشتی‌گیران تاریخ WWE هستند و نتایج حاصله بسیار جالب بود. Chat GPT ابتدا اعلام کرد که این البته یک موضوع سلیقه‌ای است، اما با توجه به مهارت‌های کشتی‌گیران در درون رینگ و تاثیری که از خود بر جای گذاشتند، لیست ده نفره زیر را به‌عنوان بهترین‌ها انتخاب کرده است:
  • راک
  • ریک فلر
  • استیو آستین استون کلد
  • آندره د جاینت
  • هالک هوگان
  • تریپل اچ
  • آندرتیکر
  • شان مایکلز
  • برت هارت
  • جان سینا
لازم به ذکر است که هیچ ترتیبی میان نام‌ها وجود ندارد. Chat GPT تنها لیستی از ده مبارز برتر را اعلام کرده و میان آنها رده‌بندی صورت نداده است.

چت جی پی تی لیست ده ستاره برتر تاریخ WWE را منتشر کرد ؛ بی اعتنایی هوش مصنوعی به رومن رینزرینز و لزنر؛ غایبان بزرگ لیست

باید گفت که مخالفت با حضور اکثر نام‌های موجود در این لیست بسیار سخت است. بزرگی و تاثیر نام‌هایی همچون هالک هوگان، جان سینا، استون کلد و راک در تاریخ کشتی کج کتمان‌ناپذیر است. این امر در خصوص شان مایکلز و تریپل اچ نیز صادق است. دو ستاره‌ای که هم‌اکنون رویداد NXT را پیش می‌برند و به‌عنوان ترتیب‌دهنده مبارزات WWE نیز مشغول به کار هستند. در واقع باید گفت تنها کسی که نسبت به نام‌های موجود در این لیست، اثرگذاری بیشتری در WWE داشته است فقط و فقط وینس مک ماهون است؛ کسی که سال‌ها اداره این کمپانی را بر عهده داشت. اما و به‌هرحال نمی‌توان او را یک کشتی‌گیر نامید. پلتفرم Chat GPT پیش از این نیز یک‌بار در خصوص کشتی کج مورد سوال قرار گرفته بود. پس از شکست کودی رودز برابر رومن رینز در مین‌ایونت رسلمنیا ٣٩ از این پلتفرم هوش مصنوعی پرسیده شد که داستان ادامه‌دار رودز و رینز چگونه باید خاتمه یابد. Chat GPT نیز به ارائه نظرات و توصیه‌های جالبی در این خصوص پرداخته بود. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
بنظر من به عنوان ادمی ک بیست سال عمرم کشتی کج دیدم و باهاش زندگی کردم یه اسم خالیه.گولدبرگ باید باشه.بقیش حق حق.رومن شاید ده سال دیگه اسمش بیاد بین اینا.لزنر تاثیر کذار نبوده واقعا فقط غول قویه..ولی گولدبرک کسی ک حتی اندر هم حریفش نمیشده عجیبه نیست تحول قویترین به اسم گلدبرگ باید باشه.الان پیره.ولی کشتی کج تا ۲۰۱۰عالی بود بعدش ریده شد توش
کاربر سایت
04 شهریور 1402
هوش مصنوعی حواسش جمعه میدونه اگه حمایت پسرعمو ها وسامایی جدید و پل هیمن نبود رومن کمربند یو اس هم نداشت درهمین رسلمنیا جدید کودی رودز سوسکش کرد اگه سامایی جدید به کمکش نیامده بود الان کودی صاحب کمربند ها بود
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...