دوریان یتس ؛ از زندان تا قهرمانی در مستر المپیا ، از بدنسازی تا یوگا !

دوریان یتس در پستی اینستاگرامی نوشت: یکی از بهترین اتفاقاتی که پس از نوشیدن آیاهواسکا برای من رخ داد این بود که متوجه شدم همه چیز به هم مربوط است.
کدخبر (153729) | 20 اسفند 1401 | ساعت 17:22
2 221
دوریان یتس ؛ از زندان تا قهرمانی در مستر المپیا ، از بدنسازی تا یوگا !
دوریان یتس در پستی اینستاگرامی نوشت: یکی از بهترین اتفاقاتی که پس از نوشیدن آیاهواسکا برای من رخ داد این بود که متوجه شدم همه چیز به هم مربوط است.

به گزارش سرخ نیوز، داستان زندگی و دوران حرفه ای دوریان یتس بسیار پر فراز و نشیب بوده است؛ از زندان تا تبدیل شدن به یک بدنساز حرفه ای. داستان زندگی یتس بسیار الهام بخش است و او در طول این مسیر با سختی ها و مشکلات زیادی رو به رو شده است. او در سن 60 سالگی از بدنسازی کناره گیری کرد و به کارهای دیگر یوگا و مدیتیشن رو آورد. قهرمان 6 دوره مستر المپیا، در آخرین پست اینستاگرام خود در مورد استفاده آیاهواسکا (نوعی نوشیدنی گیاهی) صحبت کرد و تجربه خود را با هواداران خود به اشتراک گذاشت. این نوشیدنی گیاهی با DMT و Harmine ساخته می‌شود و در مراسم معنوی در آمریکای جنوبی مورد استفاده قرار می‌گیرد. دوریان یتس ملقب به «سایه» در کپشن این پست نوشت:

من با نوشیدن آن توانستم واقعیت ها را با چشمان خودم ببینم.
او همچنین از ارتباط تتوی عظیم پشتش با این نوشیدنی صحبت کرد.

دو تجربه متضاد و متفاوت دوریان یتس در استفاده از آیاهواسکا

دوریان یتس در این پست اینستاگرامی اظهار کرد که او این خالکوبی بزرگ را در سال 2019 تتو کرد. با این حال ایده این تتو زمانی به ذهن او رسید که او با مرکز درمانی Soltara آشنا شد. هدف اصلی این مرکز درمانی، توانمند کردن افراد از لحاظ روحی و کمک به قوه تجسم آن هاست. روش اصلی آن ها برای انجام این کار، استفاده نوشیدنی های ساخته شده با DMT است. یتس در این مرکز درمانی از این نوشیدنی استفاده کرد. او نوشت:
من توانستم که طرح این تتو را پس از نوشیدن آیاهواسکا در مرکز درمانی Soltara به طور کامل در ذهنم تجسم کنم.
او اضافه کرد که دو تجربه کاملا متفاوت از یکدیگر را با نوشیدن آیاهواسکا تجربه کرده است. او دوبار از این نوشیدنی استفاده کرد و تجربه دفعه اول با تجربه دفعه دوم بسیار متفاوت و متضاد بود. به گفته او، تجربه اول او از استفاده از آیاهواسکا جالب نبوده و او حس خوبی نسبت به مصرف دوباره آن نداشته است. با این حال به نظر می‌رسد که دفعه دوم تجربه بهتری را برای او رقم زده است. او نوشت:
اولین باری که از آن استفاده کردم اصلا جالب نبود و حس خوبی از آن نگرفتم. دفعه اول حتی نتوانستم آن را به طور کامل بخورم و به خوبی یادم می‌آید که به صورت مداوم به خودم می گفتم چرا می‌خواهی خودت را مسموم کنی؟ اما دفعه دوم واقعا فوق العاده بود و دیدگاه جدیدی از زندگی را در من ایجاد کرد.
دوریان یتس در ادامه نوشت:
یکی از بهترین اتفاقاتی که پس از نوشیدن آیاهواسکا برای من رخ داد این بود که متوجه شدم همه چیز به هم مربوط است. همه چیز در واقع یک چیز واحد است.
بعد از اینکه دوریان یتس قهرمان شش دوره مستر المپیا از بدنسازی کناره گرفت، وارد دنیای یوگا و مدیتیشن شد. استفاده از آیاهواسکا یکی از تجربیات جالب او در این زمینه است. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
قلعه نویی در حال حاضر بهترین رزومه رو داره خدا رو شکر مبارکش باشه
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...