دگرگونی فیزیکی کانر مک گرگور؛ عضلاتی که هر روز برجسته‌‌تر می‌‌شوند

به نظر می رسد کانر مک گرگور قهرمان سابق mma که چندی پیش با انتشار پستی از بدن عضلانی و خوش فرم خود رونمایی کرده بود قصد بازگشت به رینگ مبارزات را دارد.
کدخبر (175581) | 14 اردیبهشت 1402 | ساعت 09:16
3 429
دگرگونی فیزیکی کانر مک گرگور؛ عضلاتی که هر روز برجسته‌‌تر می‌‌شوند
به نظر می رسد کانر مک گرگور قهرمان سابق mma که چندی پیش با انتشار پستی از بدن عضلانی و خوش فرم خود رونمایی کرده بود قصد بازگشت به رینگ مبارزات را دارد.

به گزارش سرخ نیوز، کانر مک گرگور یکبار دیگر با انتشار پستی از بدن عضلانی و خوش فرم خود، سر و صدای زیادی در دنیای‌ ام ام ای ایجاد کرده است. در حالیکه هنوز گمانه‌زنی‌ها درخصوص نحوه همکاری او با سازمان ضد دوپینگ آمریکا وجود دارد، او بیکار ننشسته و به توسعه عضلات و پرورش اندام خود ادامه می‌دهد.

تغییرات بدنی مثبت کانر مک گرگور پس از مصدومیت شدید

مک گرگور پس از مبارزه خود در جولای 2021 مقابل داستین پویریر که منجر به شکستن پای چپش در راند اول شد، هنوز وارد رینگ هشت ضلعی نشده است. پس از این مصدومیت، قهرمان سابق UFC تحت درمان گسترده و چندین عمل جراحی قرار گرفت. اما او اکنون از نظر بدنی خود را تقویت کرده و در یک پست اینستاگرامی عضلاتی برجسته و چشم نواز خود را به نمایش گذاشته است. شان اومالی قهرمان دسته خروس وزن UFC، به تغییرات فیزیکی صورت گرفته در اندام کانر مک گرگور واکنش نشان داد و عنوان کرد که هر ماه او از نظر عضلانی رشد می‌کند و حجیم‌تر می‌شود.

دگرگونی فیزیکی کانر مک گرگور؛ عضلاتی که هر روز برجسته‌‌تر می‌‌شونداومالی: هیچ مبارزی تا حالا به اندازه مک گرگور دگرگون نشده!

اومالی در مورد رفتن مک گرگور به یک وزن بالاتر می‌گوید:

هیچ مبارزی تا حالا به اندازه او دگرگون نشده است. کانر پس از مبارزه با خورخه آلدو تا به امروز دچار تحول زیادی شده است. چهره‌اش کاملا وحشتناک شده است. سرش بزرگ است و ممکن است از مکمل‌ها استفاده کرده باشد. بعید است. او احتمالا پنیر ایرلندی مصرف می‌کند.

بازگشت دوباره مک گرگور به رینگ؛ اینبار مقابل مایکل چندلر

بالاخره پس از کش و قوس‌های فراوان قرار است کانر مک گرگور امسال مقابل مایکل چندلر به رینگ برود. این ستاره بی چون و چرای ام ام ای پس از دو سال به صحنه مبارزات باز خواهد گشت و انگیزه زیادی برای جبران ناکامی‌های اخیر خود دارد. او که این روزها علاوه بر انجام تمرینات سخت، در مراسم‌ و مسابقات دیگری هم دیده می‌شود، از همین حالا بگو مگوهایش را با مایکل چندلر آغاز کرده است.

کانر مک گرگور در چند مبارزه اخیرش بیشتر شکست خورده تا اینکه پیروز نبرد باشد و به همین دلیل انگیزه زیادی برای پیروزی در این نبرد دارد. او چندی پیش حبیب نورماگومدوف را هم به مبارزه طلبید اما مبارز داغستانی به آن واکنشی نشان نداد و از همین رو بود که مبارز ایرلندی انواع توهین‌ها را نثارش کرد.

بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
حضرت عشق❤👑⚔🔥
کاربر سایت
04 شهریور 1402
برو بابا حبیب از این بهتره
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...