حواشی کانر مک گرگور پیش از بازگشت به رینگ/ خوشگذرانی های بدنام تمامی ندارند!

کانر مک گرگور بیشتر اوقات خود را به سرگرمی می‌گذراند و هنوز روی آمادگی برای مبارزه با چندلر تمرکز نکرده است.
کدخبر (174485) | 11 اردیبهشت 1402 | ساعت 22:44
0 126
حواشی کانر مک گرگور پیش از بازگشت به رینگ/ خوشگذرانی های بدنام تمامی ندارند!
کانر مک گرگور بیشتر اوقات خود را به سرگرمی می‌گذراند و هنوز روی آمادگی برای مبارزه با چندلر تمرکز نکرده است.

به گزارش سرخ نیوز، BKFC 41 یکی از بزرگترین رویدادهای هنرهای رزمی بود که در کلرادو برگزار شد. این رویداد جزو رویدادهایی است که مبارزان بدون هیچگونه دستکش و با دست خالی با یکدیگر مبارزه می‌کنند. مبارزانی که در این مبارزه شرکت کرده بودند و همچنین سلبریتی هایی که برای تماشای این رویداد رفته بودند، هیجان این رویداد را چند برابر کرده بودند. کانر مک گرگور قهرمان سابق UFC نیز جزو افرادی بود که برای تماشای این رقابت ها به کلرادو رفته بود. ادی آلوارز و چد مندز دو حریف سابق مک گرگور که مک گرگور در گذشته آن ها را شکست داده بود نیز در این رویداد شرکت کردند و با یکدیگر با دستان خالی مبارزه کردند. با این حال، تمرکز اصلی این رویداد بر مایک پری و لوک راکهولد قهرمان سابق دسته میان وزن UFC بود. BKFC بزرگترین سازمانی است که چنین مبارزاتی را برگزار می‌کند و محبوبیت این سازمان روز به روز در حال افزایش است. با توجه به اینکه مک گرگور نیز برای تماشای این مبارزات در BKFC 41 حضور پیدا کرده بود، توجه زیادی به این رویداد جلب شده بود. آیا کانر مک گرگور نباید در کمپ تمرینی باشد؟ / خوشگذرانی های بدنام تمامی ندارند!

مک گرگور و حضور در BKFC 41

«بدنام» سال گذشته در مبارزه با داستین پویریر از ناحیه پا به شدت آسیب دید و از آن زمان تاکنون در هیچ مبارزه ای شرکت نکرده است. با این حال او همچنان یکی از چهره هایی است که توجه زیادی را در فضای مجازی و در خارج از قفس به خود جلب کرده است. مک گرگور همچنین چند روز پیش در یکی از بزرگترین رویدادهای بوکس سال 2023 شرکت کرد و برای تماشای مبارزه رایان گارسیا و جروونتا دیویس به لاس وگاس رفت. مک گرگور همچنین روز گذشته در BKFC 41 حضور پیدا کرد و با ورودش به استادیوم، هیجان تمام جمعیت حاضر در استادیوم را برانگیخت. آیا کانر مک گرگور نباید در کمپ تمرینی باشد؟ / خوشگذرانی های بدنام تمامی ندارند!

واکنش هواداران به حضور مک گرگور در BKFC 41

در اینجا به تعدادی از واکنش های هواداران به حضور او در این رویداد می‌پردازیم: یکی از طرفداران مک گرگور را زیر سوال برد و نوشت:
آیا او هم اکنون نباید در کمپ تمرینی باشد؟
کاربر دیگری باور دارد که احتمالا مک گرگور تا مدت ها مبارزه نخواهد کرد. او نوشت:
من فکر نمی‌کنم که مک گرگور تا مدت ها دوباره مبارزه کند.
شخص دیگری نیز به سبک زندگی مک گرگور علاقه داشت و نوشت:
او از زندگی اش لذت می‌برد.
نه تنها کانر مک گرگور بلکه چهره های پرطرفدار دیگری نیز در این رویداد حضور پیدا کرده بودند. از این چهره ها می‌توان به کامارو عثمان قهرمان سابق دسته ولترویت، و جاستین گیجی قهرمان موقت دسته سبک وزن و دونالد سرونی اشاره کرد.

بازگشت کانر مک گرگور نزدیک است ...

مدت هاست که کانر مک گرگور در رابطه با بازگشت خود به UFC صحبت می‌کند. UFC مدتی پیش اعلام کرد که مک گرگور به زودی با مایکل چندلر مبارزه خواهد کرد. هر دو مبارز نیز فیلم برداری فصل سی و یکم برنامه TUF را به عنوان سرگروه تیم خود به پایان رسانده اند. با این حال هنوز آپدیت جدیدی در رابطه با مبارزه آن ها با یکدیگر منتشر نشده است اما به احتمال زیاد، این مبارزه در اواخر سال 2023 برگزار خواهد شد. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...