رابطه کوتاه اما عمیق؛ هنی رامبد از همکاری با کریس بامستد می‌گوید

کدخبر (124468) | 20 دی 1401 | ساعت 16:14
3 559
رابطه کوتاه اما عمیق؛ هنی رامبد از همکاری با کریس بامستد می‌گوید
هنی رامبد مربی بدنسازی کریس بامستد در هفته های ماقبل پایانی مسابقات مستر المپیا 2022 بود.

گزارش زنده مستر المپیا ۲۰۲۳ بیشتر بخوانید

بیشتر بخوانید

به گزارش سرخ نیوز، کریس بامستد، بدنساز کانادایی طی سال‌های گذشته در لیگ حرفه‌ای فدراسیون جهانی بدنسازی صعودی چشمگیر داشته است. او در سال گذشته عملکردی مهیج داشت و این روند برای او قهرمانی کلاسیک فیریک مستر المپیا 2022 را به ارمغان آورد. در یکی از قسمت‌های اخیر پادکست The Truth، هنی رامبد مربی مشهور بدنسازی، تجربیات خود را در رابطه با کار با کریس بامستد و بزرگترین چالشی که با آن روبرو بود، عنوان کرده است. کریس بامستد قهرمان چهار دوره اخیر کلاسیک فیزیک المپیا، برای اولین بار در سال 2017 به خاطر فرم بدن چشمگیرش مورد توجه قرار گرفت. او فصل را با قهرمانی در مسابقات پیتسبورگ پرو آغاز کرد و آن را با نمایش خوب دیگری در سوپرشوی تورنتو پرو ادامه داد. او چند ماه بعد برای اولین بار در المپیا حضور پیدا کرد و در جایگاه دوم قرار گرفت. او برای رسیدن به اولین قهرمانی خود در سال 2019، قهرمان دو دوره پیشین برئون آنسلی را شکست داد. پس از آن او محکم بر تاج و تخت تکیه زد و موفق شد پس از اولین قهرمانی طی 4 سال متوالی همه رقبای قدیمی و جدیدش را کنار بزند.

هنی رامبد مربی کریس بامستد

رابطه کوتاه اما عمیق؛ هنی رامبد از همکاری با کریس بامستد می‌گوید او در بخش بزرگی از دوران حرفه‌ای‌اش با ایان والییر به‌عنوان مربی برجسته در بخش آزاد مردان کار می‌کرد. با این حال، او در ماه اکتبر اعلام کرد که دیگر با والییر کار نخواهد کرد چرا که می‌خواهد وارد رشته آزاد شود و باید با یک مربی مرتبط کار کند. با توجه به موفقیت باورنکردنی که این زوج با هم به دست آوردند، جدایی والییر باعث شد تا نسبت به رسیدن به فرم مناسب بامستد برای مسابقات مستر المپیا شک و شبهه بوجود آید. کریس بامستد سپس به هنی رامبد، مربی برجسته بدنسازی پیوست تا در هشت هفته پایانی برای معتبرترین مسابقات بدنسازی در جهان آماده شود. کریس کورمیر عضو تالار مشاهیر بدنسازی معتقد است که فشار زیادی روی رامبد قبل از مسابقات وجود داشت و اگر بامستد به شرایط خوبی نمی‌رسید، همه تقصیرها متوجه رامبد بود.

کریس بامستد و هنی رامبد

رابطه کوتاه اما عمیق؛ هنی رامبد از همکاری با کریس بامستد می‌گوید رامبد در مصاحبه با پادکست The Truth تجربه کار با کریس بامستد و چالش‌هایی که در راه آماده‌سازی برای مستر المپیا 2022 با آن روبرو بود را به اشتراک گذاشته است. "کریس در مورد مسائل سلامتی خود بسیار شفاف صحبت می‌کند. او باید در مورد هر چیزی که وارد بدنش می شود فوق العاده محافظه کار باشد. ما در مورد غذاها صحبت می‌کنیم. او غذاهای ناسالم استفاده نمی‌کند و غذاهای ارگانیک می‌خورد. برای من ساختن بامستد و تلاش برای درک او در مدت زمان کوتاهی که داشتیم بسیار دشوار بود. برخلاف افکار عمومی ما زمان زیادی باهم نبودیم . حدس می‌زنم حدود 14 هفته با هم بودیم. ایجاد رابطه مناسب با ورزشکاری که یک بیماری دارد و باید بسیار مراقب اطرافش بود، چالشی بزرگ بود. او سبک تمرینی متفاوتی با من دارد". رابطه کوتاه اما عمیق؛ هنی رامبد از همکاری با کریس بامستد می‌گوید او فاش کرد که ایجاد پیوند با بامستد سخت ترین چالش برای او بوده است. رامبد همچنین از والییر کمک گرفت تا اطلاعات بیشتری در مورد تمرینات قبلی بامستد به دست آورد. با وجود موانع موجود، کریس بامستد برای چهارمین دوره متوالی در جایگاه قهرمانی قرار گرفت. او توانست برتری خود را به عنوان بهترین ورزشکار رشته کلاسیک فیزیک در تاریخ المپیا افزایش دهد. در حال حاضر هیچ نشانه‌ای از کاهش سرعت موفقیت کریس دیده نمی‌شود و او قاطعانه اعلام کرده که برای کسب پنجمین قهرمانی در رویداد سال آینده المپیا شرکت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
حقشه قهرمانی آقای بامستد بدنی با استخوان بندی درشت و زیبا و ژنتیک عالی 👍
کاربر سایت
04 شهریور 1402
درود شما یه چیزی در این مقاله زیبا در آخر گفتی ( هیچ نشانه ای از کاهش سرعت کریس بامستد دیده نمیشود) اما این اشتباه هست دست چپ کریس رو دیدید شده مثل دست یه بچه ۱۵ ساله و افت شدیدی داشته کسی مثل اوروس اگر بتونه بازو هاشو تو پر کنه و عضلاتش کمی آب دیده تر شن کریس رو میگیره
کاربر سایت
04 شهریور 1402
بدنش فوق العاده اس اما بدن بریان کامل تر و منظم تره
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...