رسمی؛ جانی اوانز به منچستریونایتد پیوست

کدخبر (209529) | 27 تیر 1402 | ساعت 15:12
0 201
رسمی؛ جانی اوانز به منچستریونایتد پیوست
جانی اوانز با عقد قراردادی کوتاه مدت به منچستریونایتد بازگشت.

به گزارش سرخ نیوز، جانی اوانز، مدافع اهل ایرلند شمالی سابق لسترسیتی با عقد قراردادی کوتاه مدت به منچستریونایتد پیوست و شاگرد اریک تن هاخ شد. این مدافع که از محصولات آکادمی شیاطین سرخ محسوب می‌شود،

به مدت ۱۱ سال عضوی از این باشگاه بود و توانست به سه قهرمانی لیگ و یک قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا دست یابد. جانی اوانز پس از جدایی از منچستریونایتد در سال ۲۰۱۵، سه فصل برای وست‌برومویچ و ۵ فصل برای لسترسیتی به میدان رفت.

 جانی اوانز طی روزهای گذشته و با توجه به حضور همسرش در تیم رسانه‌ای منچستریونایتد، توانست مجوز حضور در تمرینات این تیم را پیدا کند و حالا با عقد قراردادی کوتاه مدت، رسما به جمع شیاطین سرخ پیوست تا بتواند این تیم را در اردوی پیش‌فصل نیز همراهی کرده و مجوز حضور در بازی‌های دوستانه را نیز پیدا کند.

جانی اوانز در تمرینات منچستریونایتد، اریک تن هاخ را تحت تاثیر قرار داده و همین موضوع باعث شده تا این مربی هلندی، با عقد قراردادی کوتاه مدت با این مدافع ۳۴ ساله موافقت کند. جانی اوانز پس از سقوط لسترسیتی از لیگ برتر انگلیس به چمپیونشیپ، در حال حاضر بازیکن آزاد بوده و برای حفظ آمادگی خود در تمرینات یونایتد حاضر شده است.

جدیدترین اخبار فوتبال اروپا:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...