رقص شبانه دو اسطوره ؛ چگونه سرنا ویلیامز منبع الهام « جوکر » شد

نواک جوکوویچ از سرنا ویلیامز به عنوان ملکه‌ بی چون و چرای تنیس و یکی از نمادهای این ورزش نام برده است
کدخبر (157961) | 04 فروردین 1402 | ساعت 13:51
0 149
رقص شبانه دو اسطوره ؛ چگونه سرنا ویلیامز منبع الهام « جوکر » شد
نواک جوکوویچ از سرنا ویلیامز به عنوان ملکه‌ بی چون و چرای تنیس و یکی از نمادهای این ورزش نام برده است

به گزارش سرخ نیوز، سرنا ویلیامز در طول سال‌ها یک منبع الهام همیشگی برای تنیس‌بازان و علاقه مندان به ورزش تنیس بوده است. ویلیامز دارای ٢٣ گرند اسلم تک نفره، ١۴ گرند اسلم دو نفره و ۴ مدال طلای المپیک است. کارنامه‌ی مثال زدنی او ویلیامز را به یکی از شناخته‌شده‌ترین و پرآوازه‌ترین ورزشکاران دنیا تبدیل نموده است. نواک جوکوویچ، اسطوره تنیس، در مصاحبه‌ی اخیر خود با بکی اندرسون، خبرنگار CNN، از ویلیامز حرف زده است و تحسین همه‌جانبه‌ای را روانه‌ی این فوق ستاره‌ی تنیس کرده است. جوکوویچ از سرنا ویلیامز به عنوان ملکه‌ بی چون و چرای تنیس و یکی از نمادهای این ورزش نام برده است و او را منبع الهامی برای خود و بی‌شمار تنیس‌باز دیگر در سراسر دنیا به شمار آورده است.

تمجید نواک جوکوویچ از سرنا ویلیامز

نواک جوکوویچ که اخیرا بخاطر امتناع تزلزل‌ناپذیرش در برابر واکسیناسیون کرونا زیر فشار انتقادهای شدید بوده است درباره‌ی کارنامه‌ شگفت انگیز سرنا ویلیامز و تاثیر او بر ورزش تنیس سخن گفته است. جوکوویچ همچنین به تلاش‌های ویلیامز در راستای حمایت از حقوق زنان و برابری جنسیتی نیز اشاره کرده است. ستاره‌ی بازنشسته‌ی آمریکایی معمولا از تریبون خود برای طرح مسائل مهم بهره می‌برد. رقص شبانه دو اسطوره ؛ چگونه سرنا ویلیامز منبع الهام « جوکر » شد نواک جوکوویچ همچنین بر اهمیت وجود افرادی نظیر سرنا ویلیامز در این ورزش تاکید نموده است. او معتقد است اینگونه ورزشکاران الهامبخش نسل‌های جوان‌تر از خود هستند. جوکوویچ آرزو می‌کند که خود نیز به عنوان یک الگو برای تنیس‌بازان جوان‌تر شناخته شود و از پلتفرم‌های خود برای اثرگذاری مثبت بر جامعه استفاده کند:
او همچنان منبع الهامی برای من و تمام تنیس‌بازان در سرتاسر دنیاست. او حقیقتا برای سالیان طولانی یکی از نمادهای ورزش تنیس بوده است.
جوکوویچ معتقد است که ویلیامز دارای اثربخشی مثبت و پایدار بر تنیس و همچنین دیگر حوزه‌هاست. هردوی این تنیس‌بازان دارای روحیه‌ی جنگندگی و رقابت و تعهدی خلل‌ناپذیر به حفظ کیفیت بازی خود بوده‌اند. مهارت‌ها و شخصیت مثال‌ زدنی این‌دو آنها را بر بلندای قله‌ی تنیس نشانده است.

نواک جوکوویچ و سرنا ویلیامز ؛ شبی که دو اسطوره با هم در یک مهمانی رقصیدند

در سال 2015 ویلیامز و جوکوویچ هردو به مقام قهرمانی ویمبلدون رسیدند. آنها در مهمانی صرف شام که همان شب ترتیب داده شده بود با یکدیگر رقصیدند. ویلیامز همان شب چند عکس دو نفره را نیز در صفحه‌ی اینستاگرام خود منتشر کرد. او این عکس‌ها را با کپشن‌های جالبی نیز همراه کرده بود. سرنا ویلیامز به اجرای رقص سنتی با جوکوویچ اشاره کرده بود و به شوخی خودش و او را جوکر نامیده بود. رقص شبانه دو اسطوره ؛ چگونه سرنا ویلیامز منبع الهام « جوکر » شد هردوی این تنیس‎بازان با چالش‌ها و موانع بزرگی روبرو شدند و توانستند بر آنها غلبه کنند. چیزی که آنها را بدل به الگویی الهامبخش در سرتاسر دنیا نموده است. جایگاه آنها در ورزش تنیس تا سال‌های سال در یاد علاقه مندان به این ورزش خواهد ماند. از خود گذشتگی، سختکوشی و عشق پایان‌ناپذیر این دو نفر به تنیس همچنان انگیزه‌بخش و الهامبخش طرفداران و بازیکنان این ورزش خواهد بود. در همین ارتباط:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...