رقیب کریس بامستد از فرانسه ظهور کرد؛ در جاده ای به سوی مستر المپیا

کدخبر (168217) | 30 فروردین 1402 | ساعت 14:58
0 695
رقیب کریس بامستد از فرانسه ظهور کرد؛ در جاده ای به سوی مستر المپیا
اخیراً تصاویری از یک بدنساز 26 ساله فرانسوی منتشر شده که به‌دلیل ژنتیکش، یکی از یوتیوبرهای فعال در زمینه بدنسازی معتقد است که می‌تواند کریس بامستد را در آینده شکست دهد.

گزارش زنده مستر المپیا ۲۰۲۳ بیشتر بخوانید

بیشتر بخوانید

به گزارش سرخ نیوز، در حال حاضر کریس بامستد ّبرترین بدنساز دسته فیزیک کلاسیک است. هیکل تماشایی او، هوادارانش را عمیقاً تحت تأثير قرار می‌دهد.

تأثیر او بر دنیای بدنسازی چنان بوده است که کاربران اینترنتی معتقدند او نقش بزرگی در بازگرداندن زیبایی شناختی هیکل به بدنسازی داشته است.

کریس بامستد طی 4 سال گذشته در بخش فیزیک کلاسیک بی‌رقیب بوده و به تنهایی بر بام دنیا ایستاده است. علی‌رغم اینکه بامستد با عضله دو سر آسیب دیده در مستر المپیا حضور یافت و رقابت کرد، اما باز هم کسی نتوانست حتی به حوالی جایگاهش نزدیک شود، چه برسد که باعث سقوط از تاج و تخت قهرمانی‌اش بشود.

با این حال، طرفداران بدنسازی در فضای مجازی چندی روزی است که از ورزشکاری صحبت می‌کنند که به اعتقاد آن‌ها ممکن است حریف سرسختی برای Cbum باشد.

تمریناتی برای تبدیل شدن به کریس بامستد ؛ پیروی از پادشاه فیزیک کلاسیک جهانرقیبی جدید برای کریس بامستد

اخیراً تصاویری از یک بدنساز 26 ساله فرانسوی در شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های مختلف منتشر شده که به‌دلیل ژنتیکش، مورد توجه کاربران قرار گرفته است. یکی از یوتیوبرهای فعال در زمینه بدنسازی معتقد است که این بدنساز به‌طور بالقوه می‌تواند کریس بامستد را در آینده شکست دهد. با این حال، طرفداران کریس بامستد و البته مخالفان او در این مورد نظرات مختلفی دارند. اخیراً کانر سینان، یوتیوبر بدنسازی ویدیوی کوتاهی را منتشر کرده است که در آن در مورد استفان ماتالا صحبت می‌کند. ماتالا بدنساز فرانسوی است که در بیوگرافی اینستاگرامش نوشته شده:

در جاده‌ای به‌سوی مستر المپیا

رقیب کریس بامستد از فرانسه ظهور کرد؛ در جاده ای به سوی مستر المپیادر این ویدیوی کوتاه، سینان می‌گوید که مدت‌هاست بدنسازی با ژنتیکی به خوبی ماتالا ندیده است. او معتقد است ماتالا دارای ژنتیکی است که به‌واسطه آن می‌تواند تا چند سال آینده، کریس بامستد را شکست دهد. سینان همچنین افزوده که او قطعاً می‌تواند این احتمال را در نظر بگیرد. فیزیک بدنی ماتالا، به‌خصوص بازوها و ساعد، سینان را به یاد بدنساز کهنه‌کار مایک منتزر می‌اندازد. سینان در ادامه، این سؤال را با بینندگانش مطرح می‌کند که اگر ماتالا در میان شرکت‌کنندگان فعلی مستر المپیا قرار داشت، چه جایگاهی کسب می‌کرد؟ در حالی که بینندگان موافق بودند که ماتالا واقعاً ژنتیک خوبی دارد، اما آن‌ها در بحث شکست دادن CBum با سینان اختلاف نظر داشتند. رقیب کریس بامستد از فرانسه ظهور کرد؛ در جاده ای به سوی مستر المپیایکی از طرفداران در مقایسه این دو بدنساز نوشته:

تنها چیزی که ماتالا می‌تواند با تکیه بر آن‌ها، بامستد را شکست دهد، بازوها و احتمالاً شانه‌ها است. بامستد کمر باریک‌تر، پاهای بزرگتر، لت‌های پهن‌تر و سینه پهنی دارد.

یکی دیگر از طرفداران اضافه کرد:

بازوهای ماتالا به‌طرز دیوانه‌واری نسبت به جثه‌اش پر هستند اما قطعاً نمی‌توانند نسبت به سینه او برتری داشته باشد؛ چراکه سینه او واقعاً حجیم است. او می‌تواند رقیب خوبی برای کریس بامستد باشد.

رقیب کریس بامستد از فرانسه ظهور کرد؛ در جاده ای به سوی مستر المپیاطرفدار دیگری نوشته:

بامستد از سرتاپا به‌معنای واقعی کلمه، به کمال رسیده است. این مرد دارای ژنتیک خداگونه است.

یکی از طرفداران با تمجید از حضور کریس بامستد بر روی صحنه، اظهار داشت:

همه آن‌ها ژنتیک خوبی دارند تا زمانی که CBum روی صحنه می‌آید. همه تا قبل ورود بامستد می‌توانند قهرمان مستر المپیا باشند اما فقط تا قبل از اینکه بامستد بیاید.

از کریس بامستد بیشتر بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...