کریس بامستد دیگر به دنبال قهرمانی نیست ؛ کلید واژه ای به نام «تعادل» !

کریس بامستد که تا به حال موفق شده است که قهرمانی‌های زیادی را در بدنسازی بدست آورد، حالا از تغییر سبک زندگی خود برای حفظ کردن تعادل در زندگی می‌گوید.
کدخبر (165493) | 24 فروردین 1402 | ساعت 13:24
1 560
کریس بامستد دیگر به دنبال قهرمانی نیست ؛ کلید واژه ای به نام «تعادل» !
کریس بامستد که تا به حال موفق شده است که قهرمانی‌های زیادی را در بدنسازی بدست آورد، حالا از تغییر سبک زندگی خود برای حفظ کردن تعادل در زندگی می‌گوید.

به گزارش سرخ نیوز، کریس بامستد بدنسازی است که دنیای بدنسازی را با فیزیک فوق‌العاده خود فتح کرده است. سی بام موفق شد تا در مستر المپیا 2022 چهارمین قهرمانی پی در پی خود را در دسته فیزیک کلاسیک به‌دست بیاورد. با این حال، حتی پس از به‌دست آوردن موفقیت‌های بزرگ، هنوز یک موضوع وجود دارد که این بدنساز بزرگ را اذیت می‌کند و او در پست اینستاگرام خود اعتراف کرد که هم‌اکنون تنها یک چیز است که او برای رسیدن به آن تلاش می‌کند. اگر بخواهید به یک بدنساز موفق تبدیل شوید، باید پشتکار و نظم فوق‌العاده‌ای داشته باشید و فداکاری‌های زیادی انجام دهید تا بتوانید به قله‌های این حرفه برسید. همچنین این ورزش جزو حرفه‌هایی محسوب می‌شود که اگر بخواهید به نتایج دلخواه برسید، باید زمان بسیاری را صرف آن کنید و به همین دلیل است که این ورزش یکی از سخت‌ترین ورزش‌های جهان به‌شمار می‌آید. با این حال ممکن است که در راه رسیدن به رؤیاهای خود، نتوانید تعادل زندگی خود را به‌درستی حفظ کنید. بامستد اخیراً در رابطه با همین موضوع صحبت کرده و اظهار کرده که چطور توانست کنترل زندگی‌اش را به‌دست بگیرد و آرامش ذهنش را حفظ کند.

کریس بامستد دیگر به دنبال قهرمانی نیست ؛ کلید واژه ای به نام «تعادل» !راه حل کریس بامستد برای حفظ کردن تعادل در زندگی

هیچ چیزی در زندگی بدون تلاش و به‌سادگی به‌دست نمی‌آید. سی بام حتی پس از رسیدن به تمام موفقیت‌های بزرگ در دوران حرفه‌ای خود، هنوز آماده است تا تمام استرس و سختی‌های این مسیر را تحمل کند. با این حال، او نیاز دارد که ذهنش نیز در آرامش باشد. او اخیراً در پست اینستاگرامش راه حل خود را برای غلبه بر استرس‌های اطراف و حفظ کردن آرامش ذهنش توضیح داده است. بامستد پیام عمیقی را با طرفداران خود در کپشن این پست منتشر کرد. او تفاوت بین یک سبک زندگی متعادل و یک ذهن متعادل و در آرامش را توضیح داد؛ دو مفهومی که معمولاً مردم فکر می‌کنند که آن ها شبیه یکدیگر هستند. سی بام نوشت:
یک سبک زندگی متعادل و یک ذهن متعادل و آرام، دو موضوع کاملاً متفاوت هستند. آرامش ذهن تنها چیزی است که من به آن نیاز دارم و به واسطه آن می‌توانم به تمام مشکلات زندگی‌ام غلبه کنم.
کریس بامستد دیگر به دنبال قهرمانی نیست ؛ کلید واژه ای به نام «تعادل» !قطعاً همینطور است اما او چطور این آرامش را حفظ می‌کند؟ بامستد راه حل این موضوع را پیدا کرده و به وسیله آن همواره از تمام مشکلات زندگی اش عبور می‌کند. او نوشت:
من این موضوع را متوجه شده‌ام که هرچقدر هم که زندگی من سخت و پراسترس باشد و هر چقدر هم که مردم از من انتظار داشته باشند، من اگر تنها چند روز را با خودم خلوت کنم و هیچ کاری انجام ندهم و به برنامه‌های خودم در طول چند روز و چند هفته آینده فکر کنم، به آرامش می‌رسم و ذهنم راحت می‌شود.
باید این موضوع را در نظر داشته باشیم که بامستد موانع بسیاری را در طول دوران حرفه‌ای خود پشت سر گذاشته است. حتی پس از 4 قهرمانی پی در پی با توجه به برنامه‌اش برای کناره‌گیری از بدنسازی، حفظ کردن آرامش ذهن برای او کار دشواری است.

برنامه سی بام برای بازنشستگی

سی بام اخیراً به یکی از تأثیرگذار ترین بدنسازان برای جوانان تبدیل شده است. از زمان ورود او به دنیای بدنسازی حرفه‌ای او عملکردهای فوق‌العاده‌ای را از خودش به نمایش گذاشته و به موفقیت‌های بزرگی در دسته فیزیک کلاسیک رسیده است. او در پادکستی که به همراه هنی رامبد مربی او برگزار شد در رابطه با برنامه‌اش برای بازنشستگی صحبت کرد. بامستد همچنان قصد دارد به رقابت در عرصه بدنسازی ادامه دهد اما به‌هرحال، اهدافی را برای خود تعیین کرده که پس از رسیدن به آن‌ها، از بدنسازی کناره‌گیری خواهد کرد. کریس بامستد دیگر به دنبال قهرمانی نیست ؛ کلید واژه ای به نام «تعادل» !او در صحبت با رامبد گفت:
من این را می‌دانم که حداقل یک بار دیگر هم می‌توانم به قهرمانی برسم. بعد از اتمام سال 2023 نیز اگر حس مشابهی داشته باشم ادامه می‌دهم و در غیر این صورت، کنار می‌‎کشم. امیدوارم که بتوانم زمان درست را برای کناره‌گیری انتخاب کنم؛ چراکه من تنها یک هدف دارم و آن این است که در اوج از بدنسازی کناره‌گیری کنم و این تنها چیزی است که به‌دنبال آن هستم و زیاد برایم مهم نیست که به چند قهرمانی می‌رسم.
کریس بامستد برای رسیدن به موفقیت‌های بزرگ فوق‌العاده تلاش کرده است و واضح است که با چنین تلاشی به چنین موفقیت‌هایی برسد؛ از مدال‌های نقره مختلف او تا 4 قهرمانی پیاپی در فیزیک کلاسیک. با این حال، اولویت بامستد هم‌اکنون حفظ کردن آرامش ذهنی است. بیشتر از کریس بامستد بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
تو بی نظیری سی بام... زیباترین فیزیک💪💪👏👏🤗
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...