روایت واورینکا از درگیری با همسر راجر فدرر؛ او مدام فریاد می زد!

استن واورینکا، دارنده سه عنوان قهرمانی گرنداسلم‌های تنیس اختلافاتش با همسر فدرر در جریان مسابقات روبه‌رو با راجر را بازگو کرده است.
کدخبر (90985) | 19 آبان 1401 | ساعت 19:50
0 126
روایت واورینکا از درگیری با همسر راجر فدرر؛ او مدام فریاد می زد!
استن واورینکا، دارنده سه عنوان قهرمانی گرنداسلم‌های تنیس اختلافاتش با همسر فدرر در جریان مسابقات روبه‌رو با راجر را بازگو کرده است.

به گزارش سرخ نیوز و به نقل از ورزش سه، در تصادفی ترین خبری که هرگز انتظار نداشتیم آن را بخوانیم، استن واورینکا، تنیسور سوئیسی، که در حال حاضر در رتبه 150 رده بندی ای‌تی‌پی قرار دارد، در مصاحبه ای از سرزنش همسر فدرر، میرکا فدرر، در طی چندین بازی انتقاد کرده است.  اولین اتفاقی که این ستاره سوئیسی روایت می‌کند در فینال ATP در سال 2014 رخ داد. واورینکا می‌گوید در مسابقه‌ای که مقابل فدرر انجام داد، همسرش دائماً به طعنه بر سر او فریاد می‌زد "گریه نکن عزیزم". واورینکا در مصاحبه با RMC افزود: «او در ویمبلدون همین کار را کرد. هر بار که من در کنار او هستم، قبل از زدن سرویس یک صدای مزاحمت‌آمیز تولید می‌کند که این غیرقابل تحمل است» علاوه بر این، واورینکا اذعان کرد که بعد از آن مسابقه با فدرر در نتیجه اتفاقی که افتاد بحث کرد: «بعد از بازی تنش زیادی وجود داشت. خوشبختانه در آن زمان هیچ دوربینی در راهروها یا رختکن ها وجود نداشت.  لحظه حساس و بسیار سختی بود. شرایط سختی برای هر دوی ما بود.» فدرر با این حال واورینکا تاکید کرد که همه چیز فراموش شده و رابطه خوبی با هموطنش دارد: «به خاطر کناره گیری فدرر از تنیس گریه کردم. لحظه سختی بود با احساسات زیاد. صحبت کردن در موردش سخت است. به هر جایگاهی که در تنیس رسیدم، او قبلاً به آن رسیده بود. او برای من مانند یک برادر بزرگتر بود، یک دوست.» وی درباره آینده خود افزود: «اگر این احساس را نداشتم که می‌توانم بهترین‌ها را شکست دهم، بازنشسته می‌شدم، اما می‌خواهم در رقابت باشم و به بازی ادامه می‌دهم زیرا می‌خواهم در بازی‌ها و چالش‌های بزرگ زندگی کنم»

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...