روزهای درخشان لئو در میامی؛ یک قهرمانی، ۱۰ گل فقط بعد از ۷ بازی

ليونل مسی که روزهای درخشانی را در اینترمیامی سپری می‌کند بعد از ۷ بازی توانسته با ۱۰ گل و یک قهرمانی هوادار اینتر میامی را هیجان زده و شادمان کند.
کدخبر (221701) | 29 مرداد 1402 | ساعت 18:27
0 182
روزهای درخشان لئو در میامی؛ یک قهرمانی، ۱۰ گل فقط بعد از ۷ بازی
ليونل مسی که روزهای درخشانی را در اینترمیامی سپری می‌کند بعد از ۷ بازی توانسته با ۱۰ گل و یک قهرمانی هوادار اینتر میامی را هیجان زده و شادمان کند.

به گزارش سرخ نیوز، لیونل مسی از روزی که به اینترمیامی رفت توانست در ترکیب این تیم بدرخشد و موفق شده در هر یک از هفت بازی اول خود گل به ثمر برساند. این بازیکن اما در این حضور اندک پا را فراتر هم گذاشته و دیشب به همراه این تیم موفق به کسب عنوان قهرمانی در لیگز کاپ آمریکا شد و به همین بهانه نیم نگاهی خواهیم داشت به آمار این فوق ستاره دنیای فوتبال در تیم جدیدش اینتر میامی! مسی در مجموع هفت بازی‌ که برای اینتر میامی به زمین فوتبال رفته توانسته ده گل به ثمر برساند که این به خودی خود آمار فوق‌العاده‌ای محسوب می‌شود با توجه به این موضوع که اغلب بازیکنان فوتبال بعد از انتقالشان به لیگ کشوری جدید معمولا زمانی را صرف اخت گرفتن با تیم جدید و کشور جدیدشان می‌کنند اما به نظر می‌رسد که مسی احتیاجی به سپری کردن این فرآیند ندارد و همیشه و همه‌جا آماده درخشش در مستطیل سبز است. ۱۰ گل مسی در ۵۹۴ دقیقه بازی به ثمر رسیده است که به صورت میانگین چیزی حدود ۱.۵۱ گل در هر مسابقه ۹۰ دقیقه‌ای محسوب می‌شود. شایان به ذکر است که این بازیکن علاوه بر ده گلی که به ثمر رسانده روی یک گل هم تاثیر مستقیم داشته و یک پاس گل نیز ارسال کرده است.

افتخاراتی که با نام لیونل مسی گره خورده اند

از جمله افتخارات مسی میتوان به قهرمانی در ده فصل لا لیگا، هشت سوپرکاپ اسپانیا، چهار فصل قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و سه سوپر جام اروپا در ردهٔ باشگاهی، و قهرمانی در جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ و کوپا آمریکا ۲۰۲۱ اشاره کرد. این فوق ستاره فوتبال همچنین بیشترین رکوردها را در تاریخ فوتبال به نام خود ثبت کرده است. ؛ مانند بیشترین قهرمانی باشگاهی و ملی در تاریخ فوتبال (۴۳)، بیشترین توپ طلا (۷) و بیشترین کفش طلای اروپا (۶)، بیشترین گل (۴۷۴) و بیشترین پاس گل(۱۹۳) در تاریخ لالیگا، بیشترین پاس گل در تاریخ فوتبال (۳۹۰)، بیشترین مجموع گل برای یک باشگاه (۶۷۲) و همچنین بیشترین گل در یک سال تقویمی میلادی! روزهای درخشان لئو در میامی؛ یک قهرمانی، ۱۰ گل فقط بعد از ۷ بازی آخرین اخبار فوتبال خارجی
 

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...