روزی که رونی کلمن اشک ریخت و نقطه عطف دنیای بدنسازی را ساخت !

رونی کلمن چهره افسانه ای دنیای بدنسازی پس از اولین قهرمانی مستر المپیا، نتوانست جلوی احساساتش را بگیرد.
کدخبر (145596) | 02 اسفند 1401 | ساعت 22:40
1 146
روزی که رونی کلمن اشک ریخت و نقطه عطف دنیای بدنسازی را ساخت !
رونی کلمن چهره افسانه ای دنیای بدنسازی پس از اولین قهرمانی مستر المپیا، نتوانست جلوی احساساتش را بگیرد.

به گزارش سرخ نیوز، رقابت مستر المپیای 1998 نقطه عطفی برای رشته بدنسازی بود. محبوب‌ترین رقابت بدنسازی دنیا، قهرمان جدیدی را به خود دید که حتی پیش از شروع مسابقات انتظار نمی‌رفت در بین 3 نفر برتر قرار بگیرد. این قهرمان کسی نبود جز رونی کلمن که پس از آن دوره توانست توالی قهرمانی خود را تا 7 دوره بعدی ادامه دهد. در جدیدترین ویدئوی یوتیوب که توسط رونی کلمن منتشر شده، قهرمان 8 دوره مستر المپیا با دیدن اولین قهرمانی خود در مستر المپیا سال 1998 که در واقع آغاز سلطنت او نیز بود، احساساتی شد. در این ویدیو کلمن در مورد احساسات و افزایش آدرنالینی که در هنگام ایستادن روی صحنه با شش نفر برتر داشته، صحبت می‌کند. رونی کلمن هرگز تا قبل از سال 1998 نتوانسته بود پایش را از جمع 5 نفر برتر فراتر بگذارد. به همین دلیل تا قبل از شروه مسابقات سال 1998 هم انتظار نمی‌رفت کلمن بتواند این کار را انجام دهد. با این حال، در جریان پیش داوری شرایط تغییر کرد. این غول عظیم الجثه و مستحکم خودی نشان داد و به سرعت توانست جایش را در دل مردم باز کند. اگرچه این برای کسب قهرمانی مستر المپیا کافی نبود چراکه کلمن باید می‌توانست داوران را تحت تاثیر قرار دهد.

اولین قهرمانی رونی کلمن در مستر المپیا

در آن دوره رونی کلمن در حالی که در کنار شش نفر برتر روی صحنه ایستاده بود، هرگز به ذهش نمی‌رسید که بتواند در مقابل همه این نام‌های بزرگ مانند شان رای، فلکس ویلر و ناصر السنباطی به موفقیت برسد. در حالی که چیزی به اعلام اسامی نفرات برتر باقی نمانده بود، کلمن تصور می‌کرد که نامش در میان همان نفرات نخستین اعلام می‌شود و به همین خاطر دلهره زیادی با اعلام نام هر نفر داشت. با این حال این اتفاق نیفتاد. اعلام نفرات برتر با کریس کورمیر شروع شد و پس از آن شان رای، کوین لورون و ناصر السنباطی در رده‌های بعدی قرار گرفتند. روزی که رونی کلمن اشک ریخت و نقطه عطف دنیای بدنسازی را ساخت !در پایان فقط رونی کلمن و سلطان تقارن دنیا یعنی فلکس ویلر نامشان باقی ماندند. زمانی که نام ویلر به عنوان نفر دوم اعلام شد، رونی نتوانست جلوی احاساتش را بگیرد و روی زمین افتاد. این بزرگترین لحظه زندگی او بود. به گفته رونی، سطح آدرنالین بدنش به قدری بالا رفته بود که او حتی نمی‌توانست روی پایش بایستد. او کم کم خود را برای دریافت بزرگترین عنوان زندگی‌اش آماده کرد و برای این کار تلاش بسیار زیادی انجام داد. رونی کلمن بدنسازی را تنها برای داشتن عضویت رایگان باشگاه شروع کرد اما او میزان پتانسیلی که در خود داشت را نمی‌دانست. کلمن سرانجام در سال 1998 طعم موفقیت را چشید و پس از آن به بزرگترین بدنساز تاریخ تبدیل شد. پس از انتشار ویدیوی احساسی رونی کلمن که به اولین قهرمان وی در مستر المپیا اختصاص داشت، طرفداران بدنسازی احساساتی شدند و نظراتشان را در قسمت نظرات نوشتند.
  • اشکم را درآورد چون احساس بدی نسبت به وضعیت فعلی رونی دارم، بهتر شو رونی تو یک الهام بخش هستی!
  • هر بار که من یک ویدیوی رونی را تماشا می‌کنم، او مرا جذب خودش می‌کند
  • رونی یک انسان اصیل مهربان و یک هیولای کامل است! برای همیشه یک افسانه بود! واقعا الهام بخش بود
  • او تمام تلاش خود را کرد تا میراثی را بر جای بگذارد! با احترام به رونی!
  • این کوتاه‌ترین 6 دقیقه زندگی من بود... آنقدر غرق حرف‌هایش بودم که وقتی ویدیو تمام شد ... نمی دانستم ... تو پادشاه واقعی هستی
بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
ایول رونی کلمن
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...