روزی که سرنا ویلیامز به سال 1926 بازگشت!

سرنا ویلیامز قهرمان 23 دوره گرند اسلم با یک شوخی، خودش را خرد کرد.
کدخبر (119142) | 07 دی 1401 | ساعت 15:10
0 103
روزی که سرنا ویلیامز به سال 1926 بازگشت!
سرنا ویلیامز قهرمان 23 دوره گرند اسلم با یک شوخی، خودش را خرد کرد.

به گزارش سرخ نیوز، سرنا ویلیامز، تنیسور نامدار آمریکایی که همین چند ماه پیش پس از ناکامی در گرنداسلم یو اس اوپن از دنیای تنیس خداحافظی کرد، همیشه راهکارهای خودش را در مواجه با سوال‌های شیطنت آمیز خبرنگاران داشت. اما احتمالا یکی از بهترین پاسخ‌های او به این گونه سوالات به کنفرانس خبری بعد از یکی از بازی‌های اوپن استرالیا برمی‌گردد. اما چه سوالی می‌توانست قهرمان 23 گرنداسلم تنیس و پرافتخارترین تنیسور دنیا را شگفت زده کند؟

تنیس باز افسانه‌ای آمریکایی در مورد قدرت خود در زمین بسیار صریح بود. سرنا ویلیامز اغلب در مورد جاگیری در زمین و سبک بازی خود پس از هر مسابقه صحبت می‌کرد. در آن سال علاقه‌مندان به تنیس این فرصت را داشتند تا بیست و چهارمین قهرمانی گرند اسلم اسطوره تنیس را در مسابقات آزاد استرالیا در سال 2021 ببینند اما ستاره سابق تنیس در نیمه نهایی مغلوب تنیسور ژاپنی نائومی اوزاکا شد.

روزی که سرنا ویلیامز به سال 1926 بازگشت!

وقتی سرنا خودش را با یک شوخی خرد کرد!

پس از پیروزی شکوهمند سرنا ویلیامز بر سیمونا هالپ در جریان کنفرانس خبری پس از بازی، خبرنگاری از تنیسور شماره یک سابق جهان سوال کرد که آخرین باری که احساس کرده که این نوع رالی‌ها و شوت‌های شگفت انگیز متعلق به اوست، چه زمانی بوده است؟. قهرمان 23 دوره گرند اسلم قبل از اینکه به سراغ دادن پاسخی جدی برود، با کنایه به این سوال جواب داد.

این تنیسور 41 ساله پاهایش را روی هم گذاشت، دست هایش را جمع کرد و با یک شوخی خودش را خرد کرد. او گفت "قطعاً یک دقیقه گذشته است. یک دقیقه طولانی است. فکر می‌کنم تابستان سال 1926 آخرین باری بود که این احساس را داشتم" این در حالی است که اسطوره تنیس خود در سال 1981 متولد شده است.

روزی که سرنا ویلیامز به سال 1926 بازگشت!

قهرمان اوپن استرالیا در سال 2017 سپس در مورد مهارت‌هایی که در آنها عملکرد خوبی دارد، صحبت کرد. او گفت "من در رالی خوب هستم و باید چیزهایی را که در آن مهارت دارم بپذیرم. من در بازی قدرتی خوب هستم و این چیزی است که در مورد من منحصر به فرد است و فقط باید به نوعی بپذیرم و سعی کنم در هر دو خوب باشم." 

گاهی اوقات اسطوره تنیس سوالات پیچیده را با کنایه پاسخ می‌داد. اما این تنها باری بود که تنیسور آمریکایی پس از اینکه یک خبرنگار تلاش کرد که عملکرد او را در زمین مسابقه زیر سوال برد، حاضر به عقب نشینی نشد.

پاسخ هوشمندانه سرنا ویلیامز به یک خبرنگار

پس از پیروزی اسطوره تنیس در دور دوم مسابقات آزاد استرالیا در سال 2017، در کنفرانس خبری پس از بازی یک خبرنگار که سبک تنیس سرنا ویلیامز را شلخته و پر از اشتباهات غیرقابل انکار خوانده بود، مستقیماً از برنده 23 گرند اسلم عذرخواهی کرد. اما نفر شماره یک سابق تنیس زنان جهان به این مساله با واکنشی هوشمندانه پاسخ داد و گفت که اگر کسی که این نظر را داده و  فکر می‌کند که این مسابقه بی‌نظم و بی‌برنامه بوده است، باید خودش در مسابقه شرکت می‌کرد. ستاره تنیس بلافاصله این سوال را مطرح کرد که این خبرنگار چطور می‌خواهد مسئولیت اظهارات خود را بپذیرد. خبرنگار پس از پی بردن به این موضوع بلافاصله از سرنا ویلیامز عذرخواهی کرد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...