رونمایی از ترکیب احتمالی و عجیب استقلال

مدیران استقلال همچنان نتوانسته‌اند مشکلات قراردادی بازیکنان جدید خود را حل کنند و اقدام به ثبت قراردادها در سازمان لیگ کنند.
کدخبر (217672) | 18 مرداد 1402 | ساعت 07:09
0 111
رونمایی از ترکیب احتمالی و عجیب استقلال
مدیران استقلال همچنان نتوانسته‌اند مشکلات قراردادی بازیکنان جدید خود را حل کنند و اقدام به ثبت قراردادها در سازمان لیگ کنند.

به گزارش سرخ نیوز، با وجود شروع لیگ برتر هنوز بازیکنان تازه‌وارد استقلال قرار‌داد خود را امضا نکرده و به تبع فعلا از حضور در میادین برای استقلال در هفته آغازین لیگ برتر محروم هستند. این ناهماهنگی مشکلاتی را برای استقلال، ترکیب این تیم و جواد نکونام در پی داشته است. با توجه به محرومیت روزبه چشمی و مشکلات قراردادی بازیکنان جدید اعم از مهرداد محمدی، آرمین سهرابیان، آریا برزگر، ایمان سلیمی، محمدحسین مرادمند و … وضیعت استقلال در زمین بازی و نیمکت وضیعت جالب توجهی نخواهد بود و بر همین اساس جواد نکونام مجبور خواهد شد بازیکنانی که از سال گذشته حضور داشته‌اند و قرارداد آن‌ها دچار مشکلی نمی‌باشد به زمین بفرستد. رونمایی از ترکیب احتمالی و عجیب استقلال اگر که این مشکلات تا روز بازی استقلال با نفت آبادان حل نشود حسین حسینی سنگربان آبی‌ها خواهد بود و احتمالا در خط دفاعی این تیم شاهد حضور بازیکنان غیر تخصصی باشیم. کوین یامگا، پیمان بابایی و ارسلان مطهری هم به احتمالا زیاد سه مهاجم این تیم در بازی مقابل نفت آبادان خواهند بود. به مشکل خوردن این قرارداد‌ها شاید در ترکیب اصلی این تیم شرایط استقلال را خیلی تغییر ندهد اما در خط دفاعی و به خصوص نیمکت این تیم به وضوح شاهد کمبود بازیکن خواهیم بود. با این همه بازهم مسئولان استقلال در تلاش هستند که پیش از موعد اولین بازی استقلال در لیگ ۲۳ مشکل قرارداد بازیکنان جدید خود را حل کنند تا بتوانند از همین بازی اول خرید‌های جدید خود را در زمین مسابقه به خدمت گیرند. آخرین اخبار فوتبال ایران

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...