رویاهای فوتبالی بازیگر ددپول / رایان رینولدز به ولز نقل مکان می کند

رایان رینولدز، بازیگر هالیوود پس از خرید باشگاه فوتبال رکسهام سیتی حالا قرار است شب‌های پرنور نیویورک نیز را با یک روستای کوچک در ولز عوض کند.
کدخبر (164718) | 22 فروردین 1402 | ساعت 10:54
0 527
رویاهای فوتبالی بازیگر ددپول / رایان رینولدز به ولز نقل مکان می کند
رایان رینولدز، بازیگر هالیوود پس از خرید باشگاه فوتبال رکسهام سیتی حالا قرار است شب‌های پرنور نیویورک نیز را با یک روستای کوچک در ولز عوض کند.

به گزارش سرخ نیوز، بر اساس خبرهای منتشر شده، رایان رینولدز ملکی به ارزش 1.5 میلیون پوند را در یکی از روستاهای ولز خریداری نموده است. این بازیگر برجسته هالیوودی پس از تزریق سرمایه به باشگاه بحران‌زده‌ رکسهام سیتی حالا بدل به یک قهرمان در این منطقه از ولز شده است. او علاوه بر این، با خرید یک ملک اعیانی در یکی از روستاهای اطراف نیز بار دیگر تعهد خود را به این باشگاه به‌اثبات رسانده است. رایان رینولدز می‎خواهد نزدیک تیم خود باشد / ستاره هالیوود به ولز نقل مکان می کند

وقتی رایان رینولدز بازیگر ددپول تیم فوتبال خرید

رینولدز برنامه دارد که شب‌های پرنور نیویورک را به مقصد روستای مارفورد در ولز ترک کند. روستایی که تنها پنج مایل با استادیوم تیم رکسهام سیتی فاصله دارد. البته این ملک جدید بسیار ارزان‌تر از خانه رینولدز در نیویورک است. ستاره فیلم ددپول صاحب یک ملک 4.3 میلیون پوندی در این شهر است که پیش از این به همراه همسرش بلیک لایولی و چهار فرزندشان در آن زندگی می‌کردند. رایان رینولدز می‎خواهد نزدیک تیم خود باشد / ستاره هالیوود به ولز نقل مکان می کند نشریه سان به‌نقل از یک منبع آگاه گزارش داده است که خانه جدید این خانواده در حاشیه روستای مارفورد و در نزدیکی جاده پوشست قرار دارد. مشهورترین چهره روستای مارفورد تا بحال تیم وینسنت، مجری برنامه تلویزیونی بلوپیتر بوده است. صد البته که ستاره هالیوودی چهره‌ای به‌مراتب شناخته‌شده‌تر است. درست است که مارفورد هرگز نیویورک نخواهد شد اما برای رایان و خانواده‌اش در این روستا فرش قرمز پهن خواهد شد.

رایان رینولدز مالک باشگاه رکسهام سیتی

رایان رینولدز و دیگر بازیگر هالیوود یعنی راب مک الهنی در سال 2020 اقدام به خریداری باشگاه رکسهام سیتی نمودند و مبلغ ١٠ میلیون پوند را نیز به این باشگاه تزریق کردند. اخیرا و در جریان تلاش این تیم ولزی برای صعود به دسته بالاتر، رینولدز و خانواده‌اش مکررا از نزدیک به تماشای بازی‌های تیم پرداخته‌اند. ماه گذشته نیز این خانواده سفر مفرحی را به ولز ترتیب داده بودند و در جریان این سفر کودک تازه به دنیا آمده خود را نیز با افتخار به باشگاه بردند. رایان رینولدز می‎خواهد نزدیک تیم خود باشد / ستاره هالیوود به ولز نقل مکان می کند رایان و بلیک بجز این نوزاد یک پسر هشت ساله با نام جیمز، یک دختر شش ساله با نام بتی و یک دختر سه ساله با نام اینز نیز دارند. این زوج در ماه فوریه خبر تولد فرزند جدیدشان را نیز رسانه‌ای کردند اما هنوز نام او را اعلام نکرده‌اند. بلیک لایولی، همسر رایان و ستاره سریال دختر سخن‌چین، اخیرا با نمایش اندام روی فرم خود آن‌هم تنها دو ماه پس از زایمان طرفداران خود را مبهوت ساخته بود. در این عکس سلفی که روبروی آینه گرفته شده بود بلیک با یک بیکینی دیده می‌شد. اخیرا چند عکس دیگر نیز از این زوج در کنار والدین خود منتشر شده بود. بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...