رژیم غذایی فیل هیث ؛ غذاهایی که از قهرمان 7 دوره مستر المپیا یک زامبی می سازد!

برخلاف اکثر بدنسازان مطرح دنیا، رژیم غذایی فیل هیث از وعده های غذایی پرطرفداری مثل چیزبرگر و سیب زمینی تشکیل می شود.
کدخبر (151376) | 15 اسفند 1401 | ساعت 14:38
0 327
رژیم غذایی فیل هیث ؛ غذاهایی که از قهرمان 7 دوره مستر المپیا یک زامبی می سازد!
برخلاف اکثر بدنسازان مطرح دنیا، رژیم غذایی فیل هیث از وعده های غذایی پرطرفداری مثل چیزبرگر و سیب زمینی تشکیل می شود.

به گزارش سرخ نیوز، فیل هیث یکی از دو بدنسازی است که 7 قهرمانی مستر المپیا را کسب کرده است. البته کسب این عناوین برای او آسان نبود و پس از ماه‌ها آماده‌سازی که شامل تمرینات سخت و البته رژیم غذایی فیل هیث تنظیم شده بود، برایش به دست آمد. اگرچه در بیشتر روزها فیل هیث به این برنامه پایبند بود و نسبت به خودش سخت‌گیری می‌کرد اما روزهایی هم بود که این افسانه دنیای بدنسازی از زیر برنامه در می‌رفت. هیث وقتی چشم مربیانش را دور می‌دید، به سراغ غذاهایی می‌رفت که ممنوعه بود و البته به طور منصفانه از آنها مصرف می‌کرد. رژیم غذایی فیل هیث فیل هیث در مصاحبه اخیرش نام غذاهای ممنوعه مورد علاقه‌اش را نام برد. همبرگرهای خوشمزه و سیب زمینی سرخ شده چیزی است که این قهرمان 7 دوره مستر المپیا نمی‌تواند در برابر آن مقاومت کند. در عین حال هیث غذاهای مورد علاقه و خاص خود را هم به این ترکیب هیجان انگیز اضافه می‌کند تا رژیم غذایی فیل هیث یک رژیم خاص باشد!

فیل هیث و ترکیب همبرگر و سیب زمینی سرخ شده

اخیراً یک برنامه تلویزیونی در حوزه سلامت با فیل هیث به گفت‌وگو نشسته است. در این مصاحبه فیل هیث غذاهای مورد علاقه خود را که به نوعی با آنها تقلب کرده و برنامه‌هایش را تغییر می‌دهد، عنوان کرده است. این بدنساز 122 کیلوگرمی چیزبرگر و سیب زمینی سرخ کرده را بیش از هر غذای دیگری دوست دارد و این غذاها در رژیم غذایی فیل هیث حضور دارند. رژیم غذایی فیل هیث البته سیب زمینی‌هایی که فیل هیث دارد از آن سیب زمینی سرخ‌شده‌های معمولی نیست. هیث می‌گوید:
یک چیزبرگر بیکن عالی با استیک برشته شده و مقدار زیادی سیب زمینی سرخ کرده غذای ایده‌آل من است. فلفل دلمه‌ای هم روی آنها بگذارید، بهتر می‌شود.
اگرچه ممکن است فیل هیث هر از چندگاهی به سراغ این غذاهای روغنی سرشار از چربی برود اما به طور کلی رژیم غذایی فیل هیث غنی از کربوهیدرات بوده و او به این رژیم پایبند است. هیث می‌گوید کربوهیدرات‌ها انرژی بدن وی را تامین می‌کنند. به همین دلیل با توجه به نوع مواد غذایی غنی از کربوهیدراتی که او می‌تواند استفاده می‌کند، بدون اینکه سلامتی وی تحت تاثیر قرار بگیرد، می‌تواند به یک زامبی تبدیل شود. رژیم غذایی فیل هیث

رژیم غذایی فیل هیث ؛ هزینه 20 هزار دلاری برای یک ماه غذا!

رژیم غذایی فیل هیث چه هزینه ای روی دست وی می گذارد؟ این بدنساز در مورد هزینه‌ای که برای رژیم غذایی خود در حین آماده شدن برای مسابقات صرف می‌کرد، صحبت کرده است. در حالی که یک انسان معمولی به طور متوسط، سه وعده غذایی در روز می‌خورد، بدنسازان حرفه‌ای 6 تا 8 وعده در روز غذا می‌خورند. علاوه بر این، رژیم غذایی آنها به مقدار معینی از مواد مغذی نیاز دارد که اغلب شامل مقدار زیادی گوشت است. طبیعتاً چنین رژیم‌هایی هزینه هنگفتی دارند. در مصاحبه‌ای در سال 2020، فیل هیث مبلغی که در روند آماده‌سازی خود برای غذا هزینه کرده بود را اعلام کرد که مطابق آن هزینه ماهیانه هیث برای غذا بالغ بر 20 هزار دلار بود. لازم به ذکر است که این مبلغ جدا از هزینه‌هایی است که بدنسازان برای تهیه مکمل‌ها می‌کنند. غذاهایی که از فیل هیث یک زامبی می سازد! بیش تر بخوانید:  

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...