رژیم غذایی کریس بامستد ؛ غذاهایی که CBUM نمی‌تواند از آنها دل بکند

کریس بامستد چهره محبوب دنیای بدنسازی در دسته فیزیک کلاسیک برای داشتن بدنی آماده، یک رژیم غذایی پر دردسر را دنبال می‌کند.
کدخبر (141935) | 24 بهمن 1401 | ساعت 20:44
0 451
رژیم غذایی کریس بامستد ؛ غذاهایی که CBUM نمی‌تواند از آنها دل بکند
کریس بامستد چهره محبوب دنیای بدنسازی در دسته فیزیک کلاسیک برای داشتن بدنی آماده، یک رژیم غذایی پر دردسر را دنبال می‌کند.

به گزارش سرخ نیوز، کریس بامستد قهرمان 4 دوره بخش کلاسیک فیزیک مستر المپیا، حضور در مسابقات آرنولد کلاسیک 2023 را نپذیرفت و حفظ سلامت جسمانی خود را به شرکت در چنین رقابتی در اولویت قرار داد. در واقع رژیم غذایی کریس بامستد و نحوه تمرین او، نیاز به انتخاب‌های دقیق و حساب شده‌ای دارد. بامستد و دیگر بدنسازانی که در چنین سطحی رقابت می‌کنند، نمی‌توانند هر چیزی را که می‌خواهند بخورند. با این حال آنها هم مانند سایر انسان‌ها هوس خوردن مواد غذایی خاصی را می‌کنند که البته باید از آنها اجتناب کنند. اما اگر کریس بامستد حق انتخاب داشت، قطعا 3 ماده غذایی را هر روز مصرف می‌کرد. 

رژیم غذایی کریس بامستد

رژیم غذایی کریس بامستد یک رژیم غذایی سخت و پر دردسر است تا این چهره محبوب دنیای بدنسازی بدنی آماده داشته باشد. وعده غذایی او پر از پروتئین و در مقادیر کنترل شده است. با این حال بامستد چند غذای مورد علاقه خود را در روزهایی که می‌تواند از زیر این رژیم در برود، مصرف می‌کند. او اخیراً سه وعده غذایی را که می‌تواند تا آخر عمر آنها را در برنامه غذایی خود داشته باشد، اعلام کرده است.

بامستد باید کاملا به رژیم غذایی خود پایبند باشد و شش وعده غذایی در روز بخورد. رژیم غذایی کریس بامستد مطمئناً از سالم‌ترین غذاها تشکیل شده است. با این وجود، قهرمان 4 دوره مستر المپیا، نمی‌تواند از خوردن برخی از خوشمزه‌ترین اقلام غذایی دل بکند. اخیراً در یک پرسش و پاسخ اینستاگرامی از این بدنساز خواسته شد تا سه وعده غذایی محبوبش را که می‌تواند تا آخر عمر آنها را در برنامه خود داشته باشد، نام ببرد.

رژیم غذایی کریس بامستد

اگرچه او از این سوال ترسیده بود و عنوان کرد که «سوال سختی است» اما به هر شکل ممکن پاسخ آن را داد. برنج و مرغ سرخ شده، اولین انتخاب بامستد بود. هر چند قابل پیش بینی است این وعده غذایی جایی در رژیم غذایی کریس بامستد نداشته باشد، موضوعی که خود او نیز به آن اشاره کرده است.

فکر می‌کنم می‌توانم روزی یک مرغ بخورم. به معنای واقعی کلمه می‌توانم در هر وعده غذایی، مرغ سرخ کنم و از آن لذت ببرم.

او همچنین اضافه کرد که از خوردن برنج با ترکیب سس‌های مختلف لذت می‌برد.

غذای محبوب بعدی در لیست بامستد پنکیک است. این بدنساز 28 ساله اظهار داشت که هر روز می‌تواند تعداد زیادی پنکیک بخورد و می‌داند چگونه پنکیک‌های سالم درست کند که هضم آنها آسان باشد.

من می‌توانم در طول دوران آماده سازی و خارج از فصل پنکیک مصرف و کالری آن را متناسب با شرایط خودم تنظیم کنم.

همچنین بامستد به ساندویچ‌ها علاقه خاصی دارد. او شیفته تاکو است و اگرچه برای یک بدنساز اصلا مناسب نیست اما او می‌گوید بدون خوردن ساندویچ نمی‌تواند زندگی کند و معمولا در دوران خارج از فصل رقابت به سراغ خوردن ساندویچ می‌رود.

بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...