کریس بامستد تا هادی چوپان را شکست ندهد، مستر المپیا نخواهد بود !

کریس بامستد به شایعاتی مبنی بر بازنشستگی خود پایان داد و اعلام کرد که هدفش کسب پنجمین عنوان فیزیک کلاسیک مستر المپیا است.
کدخبر (140344) | 22 بهمن 1401 | ساعت 18:20
1 851
کریس بامستد تا هادی چوپان را شکست ندهد، مستر المپیا نخواهد بود !
کریس بامستد به شایعاتی مبنی بر بازنشستگی خود پایان داد و اعلام کرد که هدفش کسب پنجمین عنوان فیزیک کلاسیک مستر المپیا است.

به گزارش سرخ نیوز، کریس بامستد کانادایی به عنوان پرافتخارترین ورزشکار تمام دوران بخش کلاسیک فیزیک مسابقات مستر المپیا شناخته می‌شود. با این حال سمیر بنوت، قهرمان سابق مستر المپیا در قسمت 32 پادکست The Muscle Maturity از بامستد خواسته تا در بخش آزاد مردان مستر المپیا 2023 رقابت کند.

کریس بامستد و حفظ تاج و تخت برای 4 دوره متوالی

کریس بامستد، قهرمان چهار دوره کلاسیک فیزیک المپیا، به دلیل تناسب و تقارن چشمگیر اندام خود در سال 2016 مورد توجه قرار گرفت. یک سال بعد او به عنوان یکی از استعدادهای بالقوه بدنسازی در دسته فیزیک کلاسیک حضور پیدا کرد. بامستد در سال 2017 دو عنوان قهرمانی رقابت‌های سوپرشو 2017 IFBB Pittsburgh Pro و IFBB Toronto Pro را بدست آورد. ضمن آنکه او آن سال را با نایب قهرمانی در اولین حضورش در مستر المپیا به پایان رساند. بامستد در مسابقات مستر المپیا 2018 پس از برئون آنسلی، قهرمان دو دوره مستر المپیا، باردیگر نایب قهرمان شد. او در نهایت اولین قهرمانی خود را در مستر المپیا 2019 به دست آورد. پس از آن موفق شد در هر دوره تمامی رقبایش را کنار بزند تا تاج و تخت خود را در بخش کلاسیک فیزیک برای 4 دوره متوالی حفظ کند. او فصل گذشته را بدون مربی و مشاور دیرینه خود یان والییر سپری کرد. در عوض والییر روی حرفه بدنسازی خودش تمرکز کرد. سپس بامستد به هنی رامبد مربی سرشناس بدنسازی پیوست تا آخرین مراحل آمادگی خود را برای مستر المپیا 2022 که شامل 12 هفته تمرین شدید بود، تکمیل کند.

انصراف کریس بامستد از آرنولد کلاسیک 2023 ؛ جز قهرمانی مستر المپیا ، انگیزه دیگری ندارمبامستد : هدفم کسب پنجمین مستر المپیاست

کریس بامستد در مستر المپیا 2022 عملکرد قابل قبولی داشت و با موفقیت از عنوان خود دفاع کرد و چهارمین قهرمانی متوالی را به دست آورد. پس از این موفقیت او به شایعاتی مبنی بر بازنشستگی خود پایان داد و اعلام کرد که هدفش کسب پنجمین عنوان فیزیک کلاسیک مستر المپیا است. بامستد عنوان کرد که در مستر المپیا 2022 با مصدومیت عضلات دوسر شرکت کرده است. همچنین درباره چالش‌های ذهنی که باید در پشت صحنه بر آن غلبه می‌کرد، توضیحاتی داده است. سمیر بنوت اسطوره بدنسازی اخیرا در ویدیوی اخیر در یوتیوب، از کریس بامستد خواسته تا استعدادهای خود را در کلاس آزاد مردان آزمایش کند.
بامستد احتمالاً شرایط سخت‌تری در مسابقات آزاد خواهد داشت. فکر می‌کنم او این کار را خواهد کرد، اما شرطی خواهد شد. او در کنار هنی رامبد شرایط امنی دارد چرا که هنی او را با کیفیت عالی و بهترین شرایط به صحنه می‌آورد. دوست دارم سرسختی بامستد را ببینم و بگوید که به بخش آزاد می‌رود. بدون بی احترامی به او یا هر کس دیگری، باید بگویم وقتی شما مستر المپیا هستید که یک بار حداقل قهرمان شده باشید. در حال حاضر تنها یک مرد به عنوان مستر المپیا شناخته می‌شود و آن هادی چوپان است. بامستد تا زمانی که با مردان بزرگ بخش آزاد مانند درک لانسفورد رقابت نکند و برنده نشود، مستر المپیا نیست. فقط یک مرد برنده مستر المپیا می‌شود. امیدوارم او شهامت این را داشته باشد که با بزرگترین رقبا روی صحنه برود. اگر بامستد این کار را انجام دهد، بیشترین احترام را برایش قائل خواهم بود.
پیش از این سمیر بنوت، بامستد را تشویق کرده بود تا در آرنولد کلاسیک آینده 2023 شرکت کند. با این حال، بامستد اعلام کرد که قصد ندارد در هیچ رقابت دیگری به جز مستر المپیا شرکت کند. دو هفته پیش بود که کریس بامستد در مورد استفاده از تزریق سلول‌های بنیادی برای کمک به بهبودی خود صحبت کرد و همچنین یک تمرین سنگین پا را به اشتراک گذاشت. در همین ارتباط:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
گردنش لاغرها و اصلا تناسبی با هیکلش نداره
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...