ریچ گاسپاری و بهره گیری از متدهای درمانی زیبایی چهره در 59 سالگی؛ اسطوره جا پای کیم کارداشیان می گذارد

ریچ گاسپاری اخیرا ویدیویی از خود در شبکه های اجتماعی منتشر کرده که او را مشغول یک روش جوان سازی پوست نشان می دهد، راهکاری که او با الهام از کیم کارداشیان در پیش گرفته است.
کدخبر (183847) 02 خرداد 1402 | ساعت 09:54
0 151
ریچ گاسپاری اخیرا ویدیویی از خود در شبکه های اجتماعی منتشر کرده که او را مشغول یک روش جوان سازی پوست نشان می دهد، راهکاری که او با الهام از کیم کارداشیان در پیش گرفته است.

به گزارش سرخ نیوز، ریچ گاسپاری، اسطوره 59 ساله بدنسازی در صفحه اینستاگرام خود ویدئویی از درمان Morpheus8 خود منتشر کرده است. گاسپاری می‌گوید که کیم کارداشیان الهامبخش او برای اجرای این روش درمانی بوده است. این تکنیک به منظور رفع آثار سوء افزایش سن بر پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد. گاسپاری در این خصوص گفته است:

بسیاری از افراد از جمله کیم کارداشیان از این شیوه استفاده می‌کنند تا جوانتر به‌نظر برسند. چرا من استفاده نکنم؟

ریچ گاسپاری در مسیر کیم کارداشیان ؛ راز جوانسازی اسطوره بدنسازی

متد درمانی Morpheus8 از انرژی فرکانس‌های رادیویی برای رفع چین و چروک‌های پوستی بهره می‌برد. این متد همچنین از تاثیر مطلوبی نیز بر بازیابی قسمت‌های تغییر رنگ داده‌ی پوست بر اثر آسیب‌های ناشی از تابش نور خورشید برخوردار است. این متد درمانی لایه‌های عمیق‌تر پوست را درگیر می‌کند و موجب افزایش تولید کلاژن در سطح پوست می‌گردد. اولین جلسه درمانی ریچ گاسپاری سه ساعت به طول انجامید. این جلسه در یک کلینیک درمانی واقع در برانزویک شمالی، در ایالت نیوجرسی به انجام رسید. پزشکان به ریچ گاسپاری گفته‌اند که او برای حصول نتایج کامل به دو الی سه جلسه درمانی دیگر نیز نیاز خواهد داشت. در ویدئویی که گاسپاری در صفحه اینستاگرام خود منتشر نموده است این اسطوره بدنسازی دیده می‌شود که روی تخت دراز کشیده است و صورتش با نوعی کرم بی‌حس‌کننده پوشیده شده است. گاسپاری در این خصوص به شوخی گفته است:

صورتم شبیه به لعاب پیراشکی شده است.

ریچ گاسپاری و بهره گیری از متدهای درمانی زیبایی چهره در 59 سالگی؛ اسطوره جا پای جای کیم کارداشیان می گذارد ریچ گاسپاری که در طی دوران حرفه‌ای خود توانست به سه عنوان نایب‌قهرمانی در مسابقات مستر المپیا دست یابد اخیرا با استفاده از صفحه اینستاگرام خود سعی در ترویج روش‌های درمانی معطوف به زیبایی صورت و اندام داشته است.

ریچ گاسپاری : می خواهم دوباره 40 ساله شوم

گاسپاری در این ویدئو گفته است:

من حالا در آستانه شصت سالگی قرار دارم و قصد دارم ظاهری جوانتر داشته باشم.

او سپس رو به پزشکان کرد و گفت:

شما به من قول دادید که دوباره چهل ساله خواهم شد.

  طرفداران ریچ گاسپاری نیز از تماشای این ویدئو به هیجان آمدند و شروع به ابراز واکنش‌های خود نمودند. یکی از آنها نوشته بود:

تو ریچ گاسپاری هستی و برای دهه‌ها از ظاهری فوق‌العاده برخوردار بودی. اما پیری شتری‌ست که در خانه همه‌مان می‌خوابد.

یکی دیگر از کاربران نوشته بود:

دوباره چهل ساله خواهی شد؟ اسم من را هم در این دوره‌های درمانی بنویس.

ریچ گاسپاری و بهره گیری از متدهای درمانی زیبایی چهره در 59 سالگی؛ اسطوره جا پای جای کیم کارداشیان می گذارد ریچ گاسپاری حالا بیش از سی سال است که بخشی از جامعه بدنسازی است. او اگرچه سال‌هاست که از رقابت حرفه‌ای خداحافظی کرده است اما هنوز نیز به‌طور مداوم با بیش از نهصد هزار دنبال‌کننده خود در اینستاگرام در ارتباط است. بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...