زندگی ساده پس از بازنشستگی ؛ حبیب نورماگومدوف سبزی فروشی می کند !

حبیب نورماگومدوف پس از پایان دوران ورزش حرفه‌ای، سبک زندگی جالبی را در پیش گرفته است.
کدخبر (144585) | 30 بهمن 1401 | ساعت 17:17
0 480
زندگی ساده پس از بازنشستگی ؛ حبیب نورماگومدوف سبزی فروشی می کند !
حبیب نورماگومدوف پس از پایان دوران ورزش حرفه‌ای، سبک زندگی جالبی را در پیش گرفته است.

به گزارش سرخ نیوز، حبیب نورماگومدوف قهرمان سابق سبک وزن UFC سال گذشته در مصاحبه‌ای با راد برگر، درباره زندگی پس از بازنشستگی خود از این ورزش صحبت کرده بود. نورماگومدوف پس از دفاع موفق از دومین عنوان قهرمانی‌اش مقابل جاستین گیتجه در سال 2020، از MMA خداحافظی کرد.

از همان زمان حبیب نورماگومدوف توسعه مبارزاتی خود را به نام Eagle FC آغاز کرد و برای ادامه روند قهرمانی خود، مربی‌گری هم‌تیمی و دوست دوران کودکی‌اش اسلام ماخاچف را بر عهده گرفت. اکتبر سال گذشته در رقابت UFC 280 اسلام ماخاچف با مشاوره حبیب و مربی‌گری خاویر مندز، موفق شد چارلز اولیویرا را شکست دهد و قهرمان سبک وزن UFC شود. پس از آن رقابت، حبیب نورماگومدوف مربیگری را هم کنار گذاشته و می‌خواهد به زندگی‌اش در داغستان، سرزمین مادری‌ خود ادامه دهد. قهرمان شکست‌ناپذیر جهان افتخارات زیادی از جمله دو بار قهرمانی جهانی کشتی سامبو را به نام خود دارد. 

زندگی ساده پس از بازنشستگی ؛ حبیب نورماگومدوف سبزی فروشی می‌کند

حبیب نورماگومدوف و فروش سبزیجات در روستا

حبیب در این مصاحبه درباره اینکه به سرگرمی‌های دوران پس از بازنشستگی خود پرداخته است.

صادقانه بگویم، من همیشه می‌خواستم به کشورم برگردم. من در یک روستا زندگی می‌کردم و هنوز هم در یک روستا زندگی می‌کنم. من آنجا خانه دارم. من یک باشگاه ورزشی، اسب، زمین بزرگ، یک شرکت کوچک دارم که در آن سبزیجات می‌فروشم. یادم می‌آید زمانی که 8-9 ساله بودیم، مزرعه داشتیم و گوجه فرنگی می‌فروختیم. حالا هم می‌خواهم همان کارها را ادامه دهم

حبیب نورماگومدوف یکی از بااستعدادترین مبارزانی است که تا به حال ورزش MMA به خود دیده است. این ورزشکار داغستانی با تبدیل شدن به بهترین مبارز و مربی این ورزش، به طور کلی آن را ترک کند تا به مسیرهای دیگر بپردازد. نورماگومدوف زندگی خود را به دور از تمام فعالیت‌های MMA می‌گذراند و در فعالیت‌هایی مشارکت دارد که ابدا شامل مبارزه نمی‌شود. با این حال نورماگومدوف پس از بازنشستگی هم با فعالیت‌هایش به نوعی الگوی هموطنان و مبارزان است.

زندگی ساده پس از بازنشستگی ؛ حبیب نورماگومدوف سبزی فروشی می‌کند

برنامه حبیب در روزهای بازنشستگی ؛ سرمایه گذاری در متاورس

حبیب نورماگومدوف در پیامی برای طرفدارانش اعلام کرده که در روزهای بازنشستگی در حال کار و سرمایه‌گذاری بر روی یک پلتفرم دیجیتال است. Game Plan اولین متاورس ورزشی در جهان است و این شرکت در زمینه برنامه نویسی بازی‌های ویدیویی فعالیت دارد. او در مورد این فعالیت خود عنوان کرده:

از آنجایی که دنیا به سمت دیجیتالی شدن پیش‌می‌رود، ما در حال ساختن یک پلتفرم غیرمتمرکز هستیم که از طریق آن می‌توانید به ورزشکاران و تیم‌های مورد علاقه خود متصل شوید. به زودی خبرهای بزرگی می‌شنوید انشاالله.

بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...