ساعت و زمان بازی هلند و اکوادور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

برنامه مسابقات جام جهانی 2022 از مدت‌ها قبل اعلام شده و برهمین اساس نیز ساعت و زمان بازی هلند و اکوادور مشخص است.
کدخبر (90047) | 27 آبان 1401 | ساعت 19:51
0 106
ساعت و زمان بازی هلند و اکوادور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر
برنامه مسابقات جام جهانی 2022 از مدت‌ها قبل اعلام شده و برهمین اساس نیز ساعت و زمان بازی هلند و اکوادور مشخص است.

به گزارش سرخ نیوز، بازی تیم ملی هلند و اکوادور، یکی از دیدارهای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر خواهد بود. دو تیم نام برده در گروه A جام جهانی با یکدیگر رقابت می کنند، با توجه به اینکه تیم ملی هلند در جام جهانی، بازیکنان مطرحی در اختیار دارد؛ بنابراین پیش‌بینی می‌شود هواداران زیادی برای تماشای این بازی به قطر بروند.

زمان بازی هلند اکوادور

زمان بازی هلند اکوادور در جام جهانی از ماه‌ها قبل اعلام شده است. بازی هلند اکوادور، دومین دیدار دو تیم در رقابت های جام جهانی قطر خواهد بود و با این حساب می تواند نقش مهمی در تعیین سرنوشت گروه داشته باشد. در این گروه، هلند شانس نخست صدرنشینی است و با این حساب اکوادور می کوشد شانس خود را مقابل یکی از بهترین تیم های جام 2022 امتحان کند.

زمان پخش بازی هلند اکوادور

صدا و سیما و دو شبکه سوم سیما و ورزش برای مدت زمان برگزاری بازی‌های جام جهانی 2022 برنامه‌های ویژه‌ای تدارک دیده‌اند. این بازی هم از یکی از شبکه‌های مذکور پخش خواهد شد. زمان پخش بازی هلند اکوادور نیز همزمان با آغاز این بازی خواهد بود. ساعت و زمان بازی هلند و اکوادور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

ساعت و تاریخ بازی هلند و اکوادور

ساعت و تاریخ بازی هلند و اکوادور طبق آنچه اعلام شده، بدین ترتیب خواهد بود که دو تیم از ساعت ۱۹:۳۰ در ۴ آذرماه 1401 مقابل هم قرار می‌گیرند.

ورزشگاه بازی هلند و اکوادور

برنامه برگزاری دیدارهای جام جهانی نشان می‌دهد ورزشگاه بازی هلند و تیم ملی اکوادور در جام جهانی ۲۰۲۲ مشخص شده و این دیدار در ورزشگاه خلیفه برگزار می‌شود. ورزشگاه خلیفه که یکی از استادیوم‌های منتخب جام جهانی قطر است، در سال ۲۰۰۵ بازسازی شده و ۵۰ هزار نفر ظرفیت دارد. استادیوم خلیفه - ساعت و زمان بازی هلند و اکوادور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

تیم داوری بازی هلند و اکوادور

تیم داوری بازی هلند و اکوادور هنوز اعلام نشده است.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...