سرگردان در میان تیم‌های لیگ برتری؛ خدابنده‌ لو چهارمین باشگاه در 4 سال اخیر!

بعضی بازیکنان جوان لیگ برتر به محض اینکه کمی در فوتبال شهرت و اعتباری بهم می زنند از خود بی خود شده راه درست را گم می کنند.
کدخبر (200958) | 08 تیر 1402 | ساعت 22:48
0 119
سرگردان در میان تیم‌های لیگ برتری؛ خدابنده‌ لو چهارمین باشگاه در 4 سال اخیر!
بعضی بازیکنان جوان لیگ برتر به محض اینکه کمی در فوتبال شهرت و اعتباری بهم می زنند از خود بی خود شده راه درست را گم می کنند.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، محمد خدابنده‌لو هافبک فصل گذشته گل گهر در حالی به مس رفسنجان پیوست که در روزهای گذشته صحبت هایی مبنی بر حضورش در پرسپولیس مطرح بود. اینطور که شنیده می شود اما یحیی گل محمدی تمایلی به جذب وی نداشت و به نظر می رسد این مسئله در انتخاب خداه بنده لو بیشترین تاثیر را داشت. گفتنی است پرسپولیسی ها در روزهای گذشته مذاکراتی را با سعید عزت الهی هافبک ایرانی تیم وایله دانمارک و تیم ملی داشتند. این مذاکرات در شرایطی صورت گرفت که خدا بنده لو امید زیادی داشت پیراهن پرسپولیس را بر تن کند. این بازیکن بارها در فضای مجازی و رسانه‌ها از علاقه خودش به این تیم سخن به میان آورده بود.

خدابنده لو پیشنهاد مالی بهتر را به پرسپولیس و استقلال ترجیح داد

مسئله اینجاست که خدابنده لو با وجود همه علاقه ای که از خودش به پرسپولیس نشان می داد در تابستان گذشته تصمیم گرفت پیراهن گل گهر را بر تن کند. این اتفاق در حالی رخ داد که خدا بنده لو پیشنهاد پرسپولیس را در جیب داشت و حتی با مدیران پرسپولیس مذاکره و به توافق رسیده بود. در نهایت اما ترجیح داد به پیشنهاد مالی بهتر سیرجانی ها پاسخ مثبت دهد و زیر نظر قلعه نویی به فوتبال اش ادامه دهد. البته خدا بنده لو با گل گهر یک ساله بست، شاید به این امید که فصل بعد بتواند پیراهن پرسپولیس را بر تن کند. اما از جایی که شانس همیشه منتظر آدم ها نمی ماند، این فرصت هم از دست این بازیکن رفت. پرسپولیس در این پنجره خدا بنده لو را نخواست و مشخص نیست که آیا بعدی در کار باشد یا نه؟

محمد خدابنده لو یک فرصت طلایی را از دست داد

به راستی چند بازیکن جوان می شناسید که در ابتدای راه فوتبال خود از تیم های بزرگ پایتخت پیشنهاد دریافت کرده باشند؟ چند بازیکن را می شناسید که در لیگ برتر خیلج فارس سابقه قهرمانی داشته باشند؟ گاها حتی پیش آمده ستاره های سابق سرخابی ها فرصت پوشیدن دوباره پیراهن این دو تیم را از دست داده اند که شجاع خلیل زاده آخرین نمونه آن است. البته خدا بنده لو بازیکن خوب و آینده داری است و استحقاق آن را دارد که با نشان توانایی های خود در تیم های بزرگ بازی کند، اما تحقق این مسئله قبل از همه مستلزم گرفتن تصمیمات درست است. متاسفانه اما بازیکنان جوان فوتبال ما به محض اینکه کمی در فوتبال شهرت و اعتباری بهم می زنند از خود بی خود شده و راه درست را گم می کنند. آن ها بعضا به جای اینکه فکر پیشرفت باشند، به پرکردن جیب خود می اندیشند و آینده را در بستن قراردادهای پر و پیمان می بینند. مشابه کاری که خدابنده لو در فصل قبل انجام داد و با انجام آن فرصت درخشیدن در لیگ و قهرمانی با پرسپولیس را از دست داد. البته این طور که شنیده می شود دستمزدی که از مس رفسنجان برای فصل آینده می گیرد بیشتر از چیزی است که از گل گهر دریافت می کرد. آخرین اخبار نقل و انتقالات :

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...