پست به پست با استقلال / در انتظار تغییرات گسترده و بازگشت بازیکنان سابق باشید!

استقلال که سکان هدایت خود را به جواد نکونام سپرده یک تابستان شلوغ و پر رفت و آمد خواهد داشت.
کدخبر (200840) | 08 تیر 1402 | ساعت 11:01
0 281
پست به پست با استقلال / در انتظار تغییرات گسترده و بازگشت بازیکنان سابق باشید!
استقلال که سکان هدایت خود را به جواد نکونام سپرده یک تابستان شلوغ و پر رفت و آمد خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، بعد از ناکامی در دو جام مقابل رقیب سنتی و جدایی ریکاردو ساپینتو، جواد نکونام هدایت استقلال را برعهده گرفت و حال هواداران این تیم در انتظار فصل نقل و انتقالات و خریدهای احتمالی و احتمالا لیست مازاد جنجالی آبی‌ها هستند. تغییرات در استقلال بعد از کادر فنی، به کادر مدیران میانی رسیده و همزمان، مذاکره شخص جواد نکونام با بازیکنان جدید ادامه دارد. پست به پست با استقلال / در انتظار تغییرات گسترده و بازگشت بازیکنان سابق باشید!

دروازه بان؛ یک جدایی قطعی و یک جدایی احتمالی

علیرضا رضایی دروازه‌بان جوان آبی‌ها با توجه به حضور در لیست بزرگسال و لیست خرید شلوغ نکونام، یکی از گزینه‌های قطعی جدایی از آبی‌ها است. او فصل گذشته درگیر حواشی بود و البته در مقطعی هم یکی از گزینه‌های نکونام برای انتقال به فولاد محسوب می‌شد. پست به پست با استقلال / در انتظار تغییرات گسترده و بازگشت بازیکنان سابق باشید! حسین حسینی کاپیتان و دروازه‌بان شماره یک استقلال نیز وضعیت نامشخصی دارد. استقلال گزینه چندان زیادی برای جذب دروازه‌بان ایرانی ندارد و صحبت از جذب یک دروازه‌بان خارجی در این تیم به میان آمده، اقدامی که البته مخاطرات خود را به همراه دارد. موضوعی که ممکن است در نهایت منجر به ادامه همکاری حسینی با آبی‌ها شود. سینا سعیدفر دروازه‌بان سوم استقلال در فصل گذشته نیز قرارداد بالایی با این تیم دارد و به نظر می‌رسد ادامه همکاری وی با استقلال منوط به اصلاح این مبلغ قرارداد باشد. پست به پست با استقلال / در انتظار تغییرات گسترده و بازگشت بازیکنان سابق باشید!

خط دفاعی؛ در انتظار تغییرات گسترده باشید

رافائل سیلوا مدافع برزیلی کلیدی استقلال در فصل گذشته قرارداد خود با این تیم را فسخ کرده و محمدحسین مرادمند و عارف غلامی دو مدافع میانی فعلی آبی‌ها هستند. جواد نکونام در روزهای اخیر مذاکرات فشرده‌ای با آرمین سهرابیان و عارف آقاسی دو مدافع پیشین آبی‌ها داشته و به نظر می‌رسد هر دو بازیکن را باید جز بازیکنان فصل آینده استقلال بدانیم. در چنین شرایطی، عارف غلامی گزینه خروج از استقلال خواهد بود. پست به پست با استقلال / در انتظار تغییرات گسترده و بازگشت بازیکنان سابق باشید! در سمت راست خط دفاعی با حضور صالح حردانی و کوین یامگا احتمال جذب بازیکن جدید کم خواهد بود، هر چند در سمت چپ احتمال بازگشت محمد نادری به استقلال و جدایی جعفر سلمانی وجود دارد. ابوالفضل جلالی مدافع چپی که اخیرا قرارداد خود با استقلال را فسخ کرده نیز توافقاتی با نکونام داشته و به احتمال فراوان حضور او در استقلال ادامه خوهد داشت. پست به پست با استقلال / در انتظار تغییرات گسترده و بازگشت بازیکنان سابق باشید!

خط میانی؛ بحران قراردادها

در فصل گذشته عدم در اختیار داشتن بازیکن خلاق در میانه میدان یکی از مشکلات بزرگ استقلال بود. آبی‌ها در حال حاضر با 7 هافبک (چشمی، مهری، مهدی‌پور، نیک‌نفس، حامدی‌فر، رضاوند و زواری) قرارداد دارند که در این میان بازیکنانی چون مهدی‌پور و رضاوند به دلیل اختلافاتی که با باشگاه استقلال بر سر مبلغ قرارداد فصل آینده خود دارند ممکن است در لیست خروجی قرار بگیرند. همچنین نیک‌نفس که سابقه کار با نکونام را داشته در لیست خروجی قرار خواهد گرفت، هر چند حامدی‌فر با توجه به سبک بازی تخریبی‌اش، به کار خود در استقلال ادامه خواهد داد. پست به پست با استقلال / در انتظار تغییرات گسترده و بازگشت بازیکنان سابق باشید! در خط میانی، نکونام به دنبال جذب مسعود ریگی بوده و توافقاتی نیز با این بازیکن داشته است. یاسین سلمانی دیگر گزینه خط میانی استقلال است و احسان پهلوان که از او به عنوان یکی از گزینه‌های نکونام یاد شده بود، در آستانه انتقال به گل‌گهر سیرجان قرار دارد. احتمال جذب هافبک خارجی توسط استقلال نیز دور از انتظار نخواهد بود. پست به پست با استقلال / در انتظار تغییرات گسترده و بازگشت بازیکنان سابق باشید!

خط حمله؛ وضعیت نامشخص دو ستاره

محمد محبی و مهدی قایدی دو ستاره فصل گذشته استقلال با پایان قرارداد قرضی‌شان از این تیم جدا شده‌اند و جذب مجدد این دو بازیکن ماموریت بزرگ حجت کریمی در فصل نقل و انتقالات تابستانی است. سبحان خاقانی دیگر بازیکن کناری فصل گذشته استقلال نیز در لیست خروجی قطعی نکونام خواهد بود و امیرعلی صادقی با توجه به حضور در لیست زیر 23 سال، مشکلی برای ادامه فعالیت در این تیم نخواهد داشت. پست به پست با استقلال / در انتظار تغییرات گسترده و بازگشت بازیکنان سابق باشید! امیرحسین حسین زاده وینگر سابق آبی‌ها یکی از گزینه‌های خرید این تیم در نقل و انتقالات تابستانی است که با توجه به قوانین جدید، جذب وی، قایدی و محبی تنها با انتقال قطعی ممکن خواهد بود. در راس تهاجمی، استقلال سجاد شهباززاده، پیمان بابایی، آرمان رمضانی و امیرارسلان مطهری را در اختیار دارد که در این میان آرمان رمضانی و سجاد شهباززاده در لیست خروج خواهند بود که در این میان قرارداد سال دوم این بازیکنان، به خصوص شهباززاده دردسرساز خواهد شد. پست به پست با استقلال / در انتظار تغییرات گسترده و بازگشت بازیکنان سابق باشید! در این پست نیز استقلال نیم‌نگاهی به جذب رضا اسدی داشته و مذاکراتی با مهرداد محمدی نیز انجام شده است. آبی‌هابه طور قطع به دنبال جذب مهاجم نوک خارجی خواهند بود. اخبار جدید نقل و انتقالات فوتبال ایران

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...