سوالی که ذهن پرسپولیسی‌ها را درگیر کرد؛ چرا بیرانوند دروازه را خالی گذاشت؟

علیرضا بیرانوند دلیل گل به خودی سروش رفیعی مقابل ذوب آهن را توضیح داد.
کدخبر (223242) 03 شهریور 1402 | ساعت 08:37
0 183
علیرضا بیرانوند دلیل گل به خودی سروش رفیعی مقابل ذوب آهن را توضیح داد.

به گزارش سرخ نیوز، دیدار پرسپولیس مقابل ذوب آهن در هفته سوم لیگ برتر، یک اتفاق عجیب داشت و آن هم گل به خودی سروش رفیعی از فاصله حدودا سی متری بود؛ جایی که پاس به عقب هافبک سرخپوشان پایتخت به قصد علیرضا بیرانوند، وارد دروازه خالی این تیم شد چرا که گلر لرستانی در مکانی خارج از منطقه نرمال خود، در حوالی نقطه کرنر جایگیری کرده بود. علیرضا بیرانوند تمام تلاش خود را کرد تا مانع از گل شدن توپ شود اما فاصله زیاد او تا دروازه و ضرب محکم پاس سروش رفیعی، موانع او در این مسیر بودند. این گل که در ثانیه‌های پایانی نیمه اول به ثمر رسید،‌ شاگردان یحیی گل‌محمدی را تحت فشار قرار داد و باعث شد برنامه‌های پرسپولیس برای نیمه دوم بهم بریزد.

اما سوالی که از شب گذشته ذهن هواداران پرسپولیس را درگیر کرده، این است که چرا بیرانوند به جای ایستادن درون دروازه، حوالی نقطه کرنر ایستاده بود؟ به نقل از ایسنا، علیرضا بیرانوند درباره این موضوع می‌گوید:
این تاکتیک همیشگی ما است. هر وقت توپ نزدیک محوطه جریمه ما به سود ما به اوت می‌رود، من به بازیکن پرتاب کننده اوت نزدیک می‌شوم تا با دریافت توپ از او، از انتهای زمین بازی‌سازی کنم. روی این صحنه هم به سمت علی نعمتی رفتم اما او اصلا مرا ندید و توپ را به سمت سروش رفیعی پرتاب کرد. سروش رفیعی هم اصلا متوجه نشد که من درون دروازه نیستم.
پرسپولیس مقابل ذوب آهن توانست با گل دقایق پایانی گیورگی گولسیانی، یک امتیاز را کسب کند تا این بازی خانگی در هفته سوم مسابقات لیگ برتر را با شکست پشت سر نگذارد.

جدیدترین اخبار فوتبال ایران:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...