سونامی جدایی‌ها ادامه دارد / ست رالینز هم از WWE به هالیوود می‌رود؟

کدخبر (183878) | 01 خرداد 1402 | ساعت 18:13
0 308
سونامی جدایی‌ها ادامه دارد / ست رالینز هم از WWE به هالیوود می‌رود؟
ست رالینز احتمالا در آینده حضور پررنگ‌تری در دنیای سینما خواهد داشت.

به گزارش سرخ نیوز، ست رالینز یکی از بزرگ‌ترین نام‌های کشتی کج و صنعت سرگرمی محسوب می‌شود. او که بزودی ۳۷ ساله خواهد شد، سال‌هاست به عنوان یکی از چهره‌های WWE مشغول به فعالیت است و همین موضوع، توجهات بسیاری را به خود جلب کرده است؛ توجهاتی که صرفا محدود به دنیای ورزش نیست.

کولبی دنیل لوپز که با نام حرفه‌ای «ست رالینز» شناخته می‌شود، بارها این موضوع را نمایش داده که نه فقط از نظر فنی، که از نظر اجرا و ایفای نقش نیز در سطح بالایی قرار دارد.

اگرچه رالینز طی دهه اخیر خود را وقف WWE کرده اما این توانایی سرگرم کردن مخاطب، از دید سران هالیوود دور نمانده و او حالا در یک فیلم بزرگ، ایفای نقش می‌کند.

چرا ست رالینز در WWE حضور ندارد؟

ست رالینز مدتی است که مثل سابق، پای ثابت برنامه‌های دبلیو دبلیو ای نیست و به صورت جسته و گریخته در آن‌ها حضور دارد. این غیبت‌های گاه و بی‌گاه، یک دلیل مهم دارد و آن هم این است که قهرمان سابق جهان، نقشی در عنوان موردانتظار «کاپیتان آمریکا: نظم نوین جهانی» برعهده دارد و وقت خود را در صحنه فیلمبرداری می‌گذراند.

 ست رالینز در شوی این هفته Raw نیز حاضر نخواهد بود، چرا که باید قبل از سفر به عربستان برای رویداد شب قهرمانان (Night of Champions) 2023 سکانس‌های خود در فیلم جدید کاپیتان آمریکا را به اتمام برساند. فیلم «کاپیتان آمریکا: نظم نوین جهانی» یکی از فیلم‌های مهم فاز جدید دنیای سینمایی مارول محسوب می‌شود که آنتونی مکی در آن نقش کاپیتان آمریکا را ایفا خواهد کرد. حضور ست رالینز در دنیای سینمایی مارول، به این معنا خواهد بود که او احتمالا در سایر فیلم‌های این کمپانی، حضور خواهد داشت و حضور بیشتر روی پرده نقره‌ای، مساوی با فاصله گرفتن از دنیای کشتی کج خواهد بود.

نقش ست رالینز در فیلم کاپیتان آمریکا

دنیای سینمایی مارول نسبت به حفظ اسرار فیلم‌هایش پیش از انتشار آن‌ها، بسیار حساس است و از این رو، هنوز جزئیات خاصی از فیلم «کاپیتان آمریکا: نظم نوین جهانی» منتشر نشده است. با این حال، معدود تصاویری که از صحنه‌های فیلمبرداری این عنوان در اینترنت منتشر شده، حاکی از آن است که ست رالینز نقش یک ابرشرور و عضوی از گروه «انجمن مارها» را ایفا خواهد کرد. «انجمن مارها» از دشمنان نسبتا قدیمی کاپیتان آمریکا محسوب می‌شوند که تاکنون حضوری رسمی در دنیای سینمایی مارول نداشته‌اند. هرچند که کوین فایگی در سال ۲۰۱۴ و کنفرانس خبری شکل گرفته برای معرفی دنباله فیلم «کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان» اعلام کرد که نام فیلم جدید «سرباز آمریکا: انجمن مارها» خواهد بود اما لحظاتی بعد و پس از معرفی کریس اوانز و رابرت داونی جونیور به عنوان بازیگران فیلم، نام اصلی فیلم یعنی «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» را فاش کرد. 

مبارزه ست رالینز و ای جی استایلز برای قهرمانی جهان

در PPV نایت آف چمپیونز 2023 (Night of Champions)، مسابقه‌ای حساس بین ست رالینز و ای جی استایلز برای عنوان قهرمانی سنگین وزن WWE برگزار خواهد شد. این کمربند قهرمانی که برای مدتی نسبتا طولانی جایی بین عناوین اصلی کمپانی نداشت، حالا با طراحی جدید دوباره مورد استفاده قرار خواهد گرفت. حضور ست رالینز در دنیای سینمایی مارول، به این معنا خواهد بود که او در آینده، برنامه شلوغ‌تری خواهد داشت، چرا که جز مواردی خاص، بازیگران حاضر در فیلم‌های کمیکی حداقل در چند عنوان مختلف حضور خواهند داشت. علاوه بر آن، باید توانایی بازیگری رالینز را در نظر گرفت که قطعا توجه کارگردانان و تهیه‌کنندگان دیگر هالیوودی را نیز به خود جلب خواهد کرد. با این حساب، به نظر می‌رسد که ست رالینز شانس کمی برای کسب عنوان قهرمانی در WWE داشته باشد، چرا که دارنده یک کمربند قهرمانی باید به صورت مداوم در مسابقات حضور فعالی داشته باشد. غیبت‌های اخیر ست رالینز که احتمالا در آینده بیشتر هم خواهد شد، دقیقا متضاد این موضوع است. مشابه این موضوع، سال ۲۰۱۸ برای رومن رینز رخ داد که برای حضور در فیلم Hobbs & Shaw برای مدتی کمپانی WWE را ترک کرد؛ هر چند که دلیل این غیبت، ابتلای رینز به سرطان خون اعلام شد. 

هالیوود یک ستاره دیگر هم از WWE جدا می‌کند؟

طی سالیان اخیر، کشتی‌گیران زیادی از دبلیو دبلیو ای در هالیوود ظاهر شده‌اند؛ از گلدبرگ و کودی رودز گرفته تا راک و جان سینا. از این بین اما نام‌هایی نظیر راک، باتیستا و جان سینا، بیش از دیگران توانستند توجهات را به خود جلب کنند. این سه کشتی‌گیر که اتفاقا در زمان خود از بزرگ‌ترین نام‌های دنیای کشتی کج محسوب می‌شدند، عطای حضور در رینگ را به لقایش بخشیدند و حضور در سینما را به مبارزه ترجیح دادند. جدایی هر ستاره‌ از WWE چه به صورت موقت و چه دائمی، ضرری مهم را به این کمپانی وارد می‌کند که جبران کردن آن، آسان نیست. علاوه بر موضوعات مالی، جایگزین کردن کشتی‌گیرانی در این سطح، نیاز به صرف زمان زیادی دارد. طی روزهای اخیر، اخباری مبنی بر احتمال بالای بازنشستگی رندی اورتن مطرح شده و جان سینا به این حقیقت اعتراف کرد که برای فعالیت به عنوان یک کشتی‌گیر دیگر توان بدنی لازم را ندارد. کمپانی WWE برای این دو نام، بیش از ۲۰ سال وقت گذاشت که جایگزین کردن آن‌ها، به هیچ‌وجه آسان نخواهد بود. حالا شواهد و قرائن از این قرار است که باید نام ست رالینز هم به جمع بازیگرانی که از WWE به هالیوود می‌روند، اضافه کرد. حضور در سینما، برای کشتی‌گیران موضوع جذاب‌تری است چرا که علاوه بر شهرت بیشتر، از نظر مالی و حجم کاری نیز برای آن‌ها سودمندتر خواهد بود و دیگر خبری از مصدومیت‌های درون رینگ و سفرهای پیاپی نیست. باید دید برنامه دبلیو دبلیو ای برای آینده و جانشین احتمالی ست رالینز، چیست.

بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...