«کابوس آمریکایی» مقابل «هیولا» / رکوردی که براک لزنر مقابل کودی رودز خواهد شکست!

کدخبر (183009) | 03 خرداد 1402 | ساعت 11:01
0 531
«کابوس آمریکایی» مقابل «هیولا» / رکوردی که براک لزنر مقابل کودی رودز خواهد شکست!
براک لزنر چهره سرشناس دنیای کشتی کج در آستانه شکستن رکورد قبلی خود قرار گرفته است.

به گزارش سرخ نیوز، براک لزنر یکی از کشتی گیران آزاد WWE محسوب می‌شود و این یعنی که او می‌تواند طبق خواسته خود در هر یک از برندهای «SmackDown» یا «Raw» حضور پیدا کند. علاوه بر این، طی ماه های گذشته، حضور براک لزنر ملقب به «هیولا» در تلویزیون به طور چشم گیری افزایش پیدا کرده است.

او اخیرا کودی رودز را به چالش کشید و باید با «کابوس آمریکایی» در «شب قهرمانان» رو به رو شود. با این حال، جدای از مسابقه او مقابل کودی رودز، لزنر می‌تواند یکی از رکوردهای خودش را در این مسابقه بشکند. براک لزنر و کودی رودز در «WWE Backlash» با یکدیگر کشتی گرفتند و «کابوس آمریکایی»، براک لزنر را شکست داد.

کودی رودز پس از این مسابقه، در تورنومنت قهرمانی سنگین وزن چهان شرکت کرد اما لزنر مسابقه او را به هم ریخت و به او حمله کرد و نگذاشت که او این کشتی را پیروز شود.

لزنر در ادامه کودی رودز را به مسابقه ای در «شب قهرمانان» به چالش کشید که رودز نیز آن را پذیرفت. طرفداران مشتاقانه منتظر کشتی این دو فوق ستاره هستند و براک لزنر می‌تواند در این مسابقه، یکی از رکورد های خود را بشکند. 

براک لزنر و رکوردی که می‌تواند شکسته شود!

«شب قهرمانان 2023» برای براک لزنر اهمیت ویژه ای دارد چراکه این پنجمین رویداد پرداخت به ازای بازدید (PPV) او در سال 2023 خواهد بود. از آخرین رویداد های PPV که او در آن ها حضور پیدا کرده می‌توان به رویال رامبل ۲۰۲۳، رسلمنیا ۳۹، «Elimination Chamber 2023» و «WWE Backlash 2023» اشاره کرد. او با حضور در «شب قهرمانان»، در پنجمین رویداد PPV خود رد سال 2023 حضور پیدا خواهد کرد و رکورد جدیدی را برای خودش به ثبت خواهد رساند چراکه از زمان بازگشت او به WWE، این اولین باری خواهد بود که او در یک سال در پنج رویداد PPV حضور پیدا می‌کند. آخرین باری که براک لزنر موفق به انجام این کار شد، به سال 2003 برمی‌گردد.

عملکرد «هیولا» در PPV های اخیرش چگونه بوده است؟

براک لزنر در رویال رامبل 2023 به عنوان نفر دوازدهم وارد رینگ شد و توسط بابی لشلی از این مسابقات حذف شد. او در «Elimination Chamber 2023» بار دیگر با بابی لشلی رو به رو شد و باز هم شکست خورد. «هیولا» در رسلمنیا ۳۹ مقابل اوماس قرار گرفت و او را شکست داد و در آخر، براک لزنر در بکلش ۲۰۲۳ مقابل کودی رودز قرار گرفت و نتوانست پیروزی را از آن خود کند. براک لزنر هم اکنون باید در «شب قهرمانان 2023» حضور پیدا کند و بار دیگر مقابل کودی رودز قرار بگیرد. آیا «هیولا»، می‌تواند این بار «کابوس آمریکایی» را شکست دهد

بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...