سیر تحول فیزیکی سامسون داودا ؛ تعقیب بی‌ امان و بی‌ وقفه‌ پیشرفت

سیر تحول بدنی سامسون داودا در سال‌ های اخیر چیزی جز یک پروسه خارق‌ العاده نیست.
کدخبر (215685) 13 مرداد 1402 | ساعت 12:08
0 294
سیر تحول بدنی سامسون داودا در سال‌ های اخیر چیزی جز یک پروسه خارق‌ العاده نیست.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، از شروع از صفر در نیجریه تا بدل شدن به قهرمان مسابقات آرنولد کلاسیک 2023، سامسون داودا با سیر تحول فیزیکی تحسین‌برانگیزش الهامبخش افراد زیادی در اقصی نقاط دنیا بوده است. او حالا خود را برای کسب بزرگترین افتخار در دنیای بدنسازی، یعنی قهرمانی در مسابقات مستر المپیا آماده می‌کند. این بدنساز سی ساله اگرچه مسیر دشواری را تا رسیدن به شیپ بدنی فعلیش طی نموده است اما به لطف سختکوشی، اراده و تعهد خود توانسته است اخیرا عنوان قهرمانی آرنولد کلاسیک 2023 را مال خود کند. «شیر نیجریه‌ای» در مستر المپیا 2022 نیز توانسته بود به مقام ششم دست یابد. سامسون داودا که یک بازیکن سابق راگبی است در سال 2014 کار خود را در بدنسازی حرفه‌ای آغاز نمود. داودا می‌گوید که تحت تاثیر اندام فیل هیث در مستر المپیا 2013 به‌سمت این ورزش متمایل شده است. این بدنساز نیجریه‌ای اخیرا محتوایی در خصوص تحول فیزیکی خود را در اینستاگرام به اشتراک گذاشته است. او در این محتوا اسطوره بدنسازی و مربی فعلی خود یعنی میلوس سارسف را هم تگ کرده است.

سامسون داودا همچنان توقف‌ ناپذیر است

سامسون داودا اخیرا پستی از یک فن‌پیج بدنسازی را در استوری اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته است. این پست درباره روند تحول فیزیکی داودا از سال 2021 به این‌سو است. داودا در این استوری قهرمان سابق مسابقات مستر یونیورس یعنی میلوس سارسف را نیز تگ کرده است. در این پست نشان داده می‌شود که شیر نیجریه‌ای در طی چند سال اخیر چه تحول بدنی عظیمی را پشت سر گذاشته است.

صفحه بدنسازی سرخ نیوز را در اینستاگرام دنبال کنید: https://www.instagram.com/sorkhnews_gym


سیر تحول بدنی سامسون داودا در سال‌های اخیر چیزی جز یک پروسه خارق‌العاده نیست. داودا با آپدیت بدنی اخیر خود نشان داده است که بدون شک باید او را جزو مدعیان قهرمانی مستر المپیا 2023 به حساب آورد. اندام کنونی این بدنساز نیجریه‌ای ثمره‌ی سال‌ها تلاش، ممارست در انجام تمرینات، و تعهد به پروسه‌های تمرینی است.
سیر تحول فیزیکی سامسون داودا ؛ تعقیب بی‌ امان و بی‌ وقفه‌ ی پیشرفتچند ماه پیش بود که سامسون داودا پستی از جما لنکستر را با این کپشن به اشتراک گذاشت:

هر چقدر هم که می‌خواهد طول بکشد؛ من متوقف نخواهم شد.

در تصویر این پست داودا و لنکستر در کنار هم و در حال گرفتن فیگور جفت بازو از پشت دیده می‌شدند. در آن پست نیز سعی شده بود که اندام فعلی با اندام سال‌های گذشته مقایسه شود. جما لنکستر در قسمت کپشن این پست نوشته بود:

این عکس ما دو نفر را در روزهای حضورمان در شهر کولچستر انگلیس نشان می‌دهد. این عکس مربوط به سال 2014 است و آغاز مسیر ما در بدنسازی.

لنکستر مسیر خودش و سامسون داودا در بدنسازی را «تعقیب بی‌امان پیشرفت» نامیده بود. با نگاهی به وضعیت کنونی داودا می‌توان فهمید که این تعقیب بی‌امان و بی‌وقفه همچنان نیز ادامه دارد.

همکاری سامسون داودا با میلوس سارسف

اخیرا اسطوره بدنسازی یعنی میلوس سارسف ویدئویی از تمرین دادن سامسون داودا را در صفحه خود در اینستاگرام به انتشار رسانده بود. این ویدئو مربوط به سال 2021 بود و سارسف در توضیح آن نوشته بود:

این ویدئو متعلق به کمتر از دو سال پیش است؛ روز یک سپتامبر 2021. اینجا تنها دو هفته از شروع همکاری من با سامسون می‌گذشت.

این مربی برجسته صرب‌تبار در طی این مدت توانست به‌خوبی تمرینات سامسون داودا را مدیریت و رهبری کند که در نهایت به کسب مقام قهرمانی آرنولد کلاسیک 2023 توسط داودا انجامید. شیر نیجریه‌ای در این مسابقات توانست نیک واکر را شکست دهد و مدال طلا را مال خود کند. گذشته از اندام داودا کیفیت فیگورهای او در این مسابقات نیز تحسین‌های زیادی را متوجه خود ساخت. نکته‌ای که در خصوص فیگورهای سامسون داودا وجود دارد این است که آنها کاملا مناسب اندام این بدنساز هستند و ظرفیت‌های عضلانی او را به‌طور کامل به نمایش می‌گذارند. آخرین اخبار ورزش بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...