مورد عجیب بدنسازی که از کما خارج شد؛ یک دست عضلانی و یک دست دیگر فلج!

جکسون شاپ با داشتن مشکلات فیزیکی، میلیون‌ها نفر را تشویق می‌کند تا ورزش کنند. او به طرفداران خود آموزش می‌دهد که چگونه می‌توان با داشتن نقص اندام فوقانی تمرین کنند.
کدخبر (215156) 11 مرداد 1402 | ساعت 08:59
0 176
جکسون شاپ با داشتن مشکلات فیزیکی، میلیون‌ها نفر را تشویق می‌کند تا ورزش کنند. او به طرفداران خود آموزش می‌دهد که چگونه می‌توان با داشتن نقص اندام فوقانی تمرین کنند.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، جکسون شاپ در سال 2022 یک تجربه کابوس‌وار داشت که بر اثر آن قدرت جسمی و ذهنی او را تا حد زیادی آسیبب دید. شاپ یک تصادف وحشتناک ماشین برفی را تجربه کرد که منجر به آسیب جسمی دائمی وی شد. این ورزشکار جوان در پست‌های مختلف در شبکه‌های اجتماعی به دنبال کنندگان کنجکاو خود اطلاع داد که مدتی است طبق درمان پزشکی خود در کمای مصنوعی به سر می‌برد. با این حال وقتی او از این کما خارج شد، متوجه شد که دست چپش فلج شده است.

جکسون شاپ با بازوی فلج در بهترین فرم

با این حال این بدنساز 19 ساله تصمیم گرفت دست خود را قطع نکند. او همچنین تصمیم دیگری گرفت: از نظر بدنی در بهترین فرم خود باشد. شاپ مصمم بود تا با سرنوشت عجیبی که برایش رقم خورده، بجنگد و همه چیز را به دست تقدیر نسپارد. او با داشتن مشکلات فیزیکی، میلیون‌ها نفر را تشویق می‌کند تا ورزش کنند. او به طرفداران خود آموزش می‌دهد که چگونه می‌توان با داشتن نقص اندام فوقانی تمرین کنند. اخیرا یکی از کانال‌های شبکه‌های اجتماعی به زندگی عجیب این بدنساز پرداخته و پشتکار و سخت‌کوشی وی را مورد تحسین قرار داده تا دنیا بیشتر با جکسون شاپ آشنا شود.
پیج اینستاگرامی risinglifters به بدنسازان جوان اختصاص دارد و تعداد زیادی از عکس‌ها و ویدئوهای آنها را منتشر می‌کند. اولین پست تصویری از یک بدنساز جوان با عضلات طبیعی است که در مورد آن نوشته شده:

این جوان 19 ساله با بازوی فلج در بهترین فرم زندگی خود قرار دارد.

جکسون شاپ : می‌ توانستم نقش قربانی را داشته باشم یا به زندگی برگردم

ویدیوهای دوم و سوم به انتشار پست‌هایی از شبکه اجتماعی این بدنساز اختصاص دارد. در این پست شاپ جزئیات اتفاق پیش آمده برای خود را شرح داده است.

وقتی از بیمارستان بیرون آمدم، متوجه شدم بازویم تکان نمی‌خورد... احساس ناامیدی کردم. به سرعت متوجه شدم که می‌توانم نقش قربانی را داشته باشیم یا به زندگی برگردم. اجازه ندهید موانع شما را از حرکت بیندازند. در عوض اجازه دهید سکوی پرتاب شما شوند.

شما بیش از آنچه می‌دانید توانایی دارید. وقتی از بیمارستان خارج شدم، به خودم قول دادم بدون توجه به بازوی فلج شده‌ام، به بهترین شکل زندگی‌ام برسم. رسما می‌توانم بگویم به هدفم رسیدم.


صفحه بدنسازی سرخ نیوز را در اینستاگرام دنبال کنید: https://www.instagram.com/sorkhnews_gym


تقریبا یک سال و نیم زمان برد تا این اینفلوئنسر بدنسازی به هدفش برسد.
در اسلاید دیگری از این پست می‌توان شاپ را دید که در حالیکه عضلاتش را خم کرده، در مقابل دوربین در حال فیگور گرفتن است. او مقابل دوربین با صدای بلند می‌گوید:

مزایا و معایب بازوی فلج.

این تصاویر از شاپ توانست احساسات ورزشکارانی که با چنین مشکلات جسمانی دست و پنجه نرم می‌کنند را برانگیخته و الهام بخش انها بوده است. او نشان داده که چگونه در چالش‌ها غرق نشویم. تحلیل مزایا و معایب مشکلات او منعکس کننده تجربه شاپ از دوگانگی این تراژدی است. احتمالاً، به نظر می رسد که او می داند که نقص او منحصر به فرد بودن اوست که البته می‌توانست مانع او هم باشد باشد.   آخرین اخبار ورزش بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...