شایعه دوستی جانی دپ و جنا اورگتا؛ آیا این دو بازیگر هالیوودی رابطه عاشقانه دارند؟

تیم جانی دپ شایعات رابطه عاشقانه با جنا اورتگا را تکذیب کرد و جنا اورتگا هم این شایعات را بی‌اساس دانست.
کدخبر (224546) | 07 شهریور 1402 | ساعت 13:38
0 322
شایعه دوستی جانی دپ و جنا اورگتا؛ آیا این دو بازیگر هالیوودی رابطه عاشقانه دارند؟
تیم جانی دپ شایعات رابطه عاشقانه با جنا اورتگا را تکذیب کرد و جنا اورتگا هم این شایعات را بی‌اساس دانست.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، جانی دپ که با چندین زن سرشناس در هالیوود رابطه عاشقانه داشته، اخیراً به‌دلیل عجیبی خبرساز شده است. براساس شایعات، او با جنا اورتگا، ستاره سریال The Wednesday، که 40 سال از او جوان‌تر است، رابطه دارد. شایعات مربوط به این دو نفر بعد از اینکه درحال فیلم‌برداری یک پروژه جدید باهم دیده شدند، بر سر زبان‌ها افتاد. اما آیا آن‌ها واقعاً باهم دوست شدهاند؟ جانی دپ، جدیداً برای هیچ نقش مهمی قرارداد نبسته و در حال حاضر، مشغول برگزاری کنسرت با گروه خود، خون‌آشام‌های هالیوود است. از طرفی، جنا اورتگا آخرین بار در فیلم Scream VI ظاهر شد. او همچنین برای فصل دوم سریال The Wednesday در پلتفرم نتفلیکس آماده می‌شود. به گزارش Fandom Wire، شایعات رابطه جانی دپ و جنا اورتگا پس از انتشار پستی در Reddit از این دو، سر فیلم‌برداری پروژه‌ای که تولید آن در حال حاضر متوقف شده، شروع شد. همچنین گزارش شده بود که ممکن است دپ و اورتگا در کنار هم در فیلم Beetlejuice 2 بازی کنند اما این اتفاق هم نمی‌افتد. با این حال، گزارش‌های جدید ادعا کرده‌اند که دپ و اورتگا ممکن است در یک مجموعه مستند چهار قسمتی، براساس تیم برتون با هم همکاری کنند. شایعه دوستی جانی دپ و جنا اورگتا. آیا این دو بازیگر هالیوودی رابطه عاشقانه دارند؟

واکنش جانی دپ و جنا اورتگا به شایعه رابطه عاشقانه

خبر این شایعات خیلی زود به گوش جنا اورتگا و جانی دپ رسید و آن‌ها هم خیلی زود اعلام کردند که چنین اتفاقی نیافتاده است. جنا در استوری اینستاگرامش، اسکرین شات مقاله‌ای را به اشتراک گذاشت که ادعا می‌کرد با جانی دپ رابطه دارد و نوشت:
این به قدری مسخره است که حتی نمی‌توانم بخندم. من هرگز در زندگی‌ام جانی دپ را ندیده‌ام و با او کار نکرده‌ام. لطفاً از انتشار دروغ دست بردارید و ما را به حال خود بگذارید.
او در این استوری، ایموجی facepalm گذاشت و از هشتگ FakeNews هم استفاده کرد. ستاره فیلم دزدان دریایی کارائیب هم ازطریق تیمش، بیانیه‌ای رسمی منتشر کرد که در آن نوشته شده بود:
آقای دپ هیچ رابطه شخصی یا حرفه‌ای با خانم اورتگا ندارد. او هرگز او را ملاقات نکرده و با او صحبت نکرده است. او در هیچ پروژه‌ای با او همکار نیست و قصدی هم برای این کار ندارد. او از این شایعات بی‌اساس و بدخواهانه که قصد دارد به شهرت و حرفه‌اش لطمه بزند، وحشت‌زده است.
جنا اورتگا قبلاً درمورد زندگی عاشقانه‌اش گفته بود که بیش از حد، مشغول کار است.
شاید من بیش از حد به کارم وسواس دارم، اما ایده رابطه به من استرس می‌دهد.
او اضافه کرد:
و همچنین آسیب‌پذیر بودن در برابر کسی، اینکه مجبور باشی کسی را آنقدر خوب بشناسی، اینکه کسی خود واقعیت را ببیند. مغز من می‌داند که در حال حاضر، نیازی به فکر کردن به این موضوعات ندارم.
آخرین اخبار چهره های سینما

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...