چطور جنیفر آنیستون در 54 سالگی هم خوش اندام است؟

جنیفر آنیستون ستاره سریال Friends روش جدیدی در پیش گرفته تا از همیشه خوش اندامتر شود.
کدخبر (224326) | 05 شهریور 1402 | ساعت 21:42
0 143
چطور جنیفر آنیستون در 54 سالگی هم خوش اندام است؟
جنیفر آنیستون ستاره سریال Friends روش جدیدی در پیش گرفته تا از همیشه خوش اندامتر شود.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، جنیفر آنیستون صعود خود از نردبان شهرت را با سریال کمدی Friends شروع کرد. در طول چند فصل اول، آنیستون به همراه بازیگران اصلی سریال Friends برای هر قسمت 22500 دلار دریافت میکردند. با این حال، محبوبیت رکوردشکن این سریال باعث افزایش دستمزد بازیگران آن شد. در چند فصل پایانی، آنیستون و دیگر بازیگران اصلی برای هر قسمت یک میلیون دلار درآمد داشتند. با اینکه نقش‌های بعدی آنیستون در تاریخ فرهنگ پاپ تاثیرگذار نبودند، او هنوز در میان موفق‌ترین بازیگران ژانر کمدی است. آنیستون با اینکه 54 ساله است، تناسب اندام خوبی دارد. حالا ستاره سریال Friends روش جدیدی در پیش گرفته تا از همیشه خوش اندامتر شود.

جنیفر آنیستون سوار قطار تناسب اندام عملکردی شد

در حالی که تمرینات مقاومتی سنتی رو به تکامل است، تناسب اندام عملکردی یا فانکشنال این صنعت را تحت تاثیر قرار داده است. از آنجایی که تناسب اندام عملکردی اغلب، حرکات سنتی مختلف را در یک حرکت ترکیب میکند، بسیاری از افراد با اینکه زمان کمتری ورزش می‌کنند، نتایج بهتری می‌گیرند. علاوه بر روش F45 مارک والبرگ،Pvolve یکی از ستارههای نو ظهور در فضای تناسب اندام کاربردی است. در سال 2017، ریچل کاتزمن، Pvolve را تأسیس کرد. علاوه بر تناسب اندام عملکردی، نکته جذاب Pvolve، رویکرد کم آسیب آن است. در سال 2021، جنیفر آنیستون روش Pvolve را امتحان کرد. ستاره Friends انقدر به تمرکز این روش بر روی کم آسیب بودن، تاثیر بلند مدت همراه با نتایج زیبایی اندام علاقه‌مند شد که در سال 2023 به این برند پیوست. در 22 آگوست، Pvolve کمپین جدیدی با حضور این بازیگر 54 ساله راهاندازی کرد. در این ویدئو، جنیفر آنیستون گفت:
با این روش تمرینی، من از آنچه قبلاً احساس میکردم، قوی‌تر هستم.
او همچنین گفت که با اینکه این روش تناسب اندام برای او نتیجه داشت، اما باعث ایجاد درد نشد. آنیستون افزود:
چقدر رهایی بخش.
اما آیا جنیفر آنیستون از اول از روش Pvolve استفاده میکرد؟

چطور جنیفر آنیستون در 54 سالگی هم خوش اندام است؟

غلبه بر آسیب و کشف دوباره تناسب اندام

جنیفر آنیستون باید برای نقش‌هایش خوش فرم باشد. با این حال، پس از چندین دهه تمرین شدید و در 52 سالگی، کمر آنیستون آسیب دید. او بعد از بهبودی، کراس فیت و بوکس تمرین میکرد. با این حال، متوجه شد که این تمرینات برای او بسیار شدید هستند. در سال 2021، او برنامه Pvolve را شروع کرد و عاشق رویکرد کم آسیب این روش شد. دو سال بعد، آنیستون همچنان قدرتمند پیش می‌رود. با این حال، برنده جایزه امی تنها کسی نیست که از تمرینات کم آسیب و متمرکز بر پایدار بودن این روش بهره برده است. در واقع، ریچل کاتزمن هم در سال 2017 همین راه را رفت. او بعد از تحمل درد مکرر ناشی از تمرینات شدید و دست و پنجه نرم کردن با اسکولیوز، Pvolve را تأسیس کرد. این برند تناسب اندام، از تجهیزات تخصصی برای ترکیب ورزشهای مقاومتی با حرکات هوازی و حرکات غیرمتعارف استفاده میکند. این تنوع باعث میشود که برای هر فردی با هر گروه عضلانیای مفید باشد. چیزی که قطعاٌ برای جنیفر آنیستون هم مفید بوده است. جدیدترین اخبار چهره‌های سینما:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...