شهاب زاهدی و پرسپولیس؛ قانون ویژه فیفا به کمک سرخ‌ها می‌آید؟

شهاب زاهدی مهاجم پیشین پرسپولیس امروز برای مذاکره با مدیران این باشگاه راهی محل باشگاه شد.
کدخبر (199834) 05 تیر 1402 | ساعت 16:11
0 165
شهاب زاهدی مهاجم پیشین پرسپولیس امروز برای مذاکره با مدیران این باشگاه راهی محل باشگاه شد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، پرسپولیس از روز گذشته فعالیت خود در بازار نقل و انتقالات را آغاز کرده و در گام اول با مدیر برنامه‌های محمدحسین کنعانی زادگان و مربیان خارجی خود وارد مذاکره شد و امروز نیز شهاب زاهدی برای مذاکره با مدیران این باشگاه، در دفتر باشگاه حضور یافت.

زاهدی پس از خروج از دفتر باشگاه به سوالات خبرنگاران جواب نداد و در ادامه نیز رضا درویش در پاسخ به سوالات خبرنگاران، به سبک خود، مدعی شد او برای رفع دلتنگی در باشگاه حاضر شده است. این در حالی است که باشگاه پرسپولیس در رسانه رسمی خود انیمیشنی با مضمون بازگشت یک بازیکن قدیمی خود را به اشتراک گذاشته و مشخص نیست اشاره این باشگاه به محمدحسین کنعانی زادگان است یا شهاب زاهدی!

پالس مثبت شهاب زاهدی به پرسپولیس

با این حال انتشار یک استوری از سوی شهاب زاهدی پالس مثبتی از سوی او برای بازگشت به پرسپولیس ارزیابی شده است. او که تحت قرارداد باشگاه اوکراینی است در دو فصل اخیر در لیگ مجارستان به میدان رفته و با توجه به دستورالعمل جدید سازمان لیگ با امکان جذب قرضی او از سوی پرسپولیس وجود ندارد.

شهاب زاهدی و پرسپولیس؛ قانون ویژه فیفا به کمک سرخ‌ها می‌آید؟ 01دستور العمل ویژه فیفا کمک حال سرخ ها؟

بر اساس دستورالعمل ویژه فیفا برای بازیکنان خارجی شاغل در اوکراین و روسیه که اخیرا تا تابستان 2024 تمدید شده، بازیکنان خارجی شاغل در این دو کشور مشکلی برای جدایی از باشگاه‌های خود ندارند و به نظر می‌‌رسد پرسپولیس با استناد به این بند به دنبال جذب شهاب زاهدی است. بر اساس آخرین اخبار دریافتی، مذاکره شهاب زاهدی و پرسپولیس مثبت ارزیابی شده و احتمال توافق وی با پرسپولیس طی روزهای آینده زیاد است.

بازگشت زاهدی بعد از 6 سال

شهاب زاهدی که فوتبال خود را از آکادمی پرسپولیس آغاز کرده در زمان سرمربی‌گری حمید درخشان به عضویت تیم بزرگسال درآمد اما به دلیل استفاده از ماده ممنوعه مدتی نسبتا طولانی از فوتبال دور بود و در بازگشت نیز مدتی قرضی برای ماشین سازی بازی کرد و بعد از آن فوتبال خود را در خارج از ایران ادامه داد.
او که در سال‌های اخیر همواره گزینه خرید پرسپولیس بوده اخیرا به تیم ملی نیز دعوت شده و در تلاش است تا پس از 6 سال و با حضور در لیگ برتر ایران، جایگاه خود در تیم ملی را محکم‌تر از قبل کند. آخرین خبرها از نقل و انتقالات فوتبال ایران

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...