شوک به استراتژی پنهان و کند مدیران پرسپولیس؛ دایی فاجعه نبود بیرانوند هست!

طی 48 ساعت گذشته مهمترین خبر فوتبالی در ایران مربوط به فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند با پرسپولیس و مساله مذاکره این بازیکن با باشگاه استقلال است.
کدخبر (202613) | 12 تیر 1402 | ساعت 08:50
0 123
شوک به استراتژی پنهان و کند مدیران پرسپولیس؛ دایی فاجعه نبود بیرانوند هست!
طی 48 ساعت گذشته مهمترین خبر فوتبالی در ایران مربوط به فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند با پرسپولیس و مساله مذاکره این بازیکن با باشگاه استقلال است.

به گزارش سرخ نیوز، مساله جدایی علیرضا بیرانوند از پرسپولیس یک بمب خبری است و براساس اخبار می توان فهمید که تا حدودی جو باشگاه پرسپولیس با این اتفاق بهم ریخته است. هیات مدیره و مدیرعاملی که انگار بعد از انتصاب و ادامه همکاری شان با باشگاه کاملا در یک خواب عمیق فرو رفته بود حالا با خبرفسخ انگار از خواب پریده است آن هم در حالی که تیم های رقیب دارند به سرعت و قوی تیمشان را برای فصل می سازند. علیرضا بیرانوند گلر ملی پوش پرسپولیس پرسپولیس در سال‌هایی که قهرمان شد همیشه یکی از اولین تیم‌هایی بود که تمریناتش را طبق یک برنامه مناسب شروع می کرد اما امروز در حالی که برخی رقبا یکی دو هفته‌ای است کارشان را آغاز کرده اند پرسپولیس در پیچ و خم کندی و رخوت سبک مدیریتش سرگردان است. حالا بیرانوند با فسخ قرارداد و سپس انتشار خبر مذاکره‌اش با استقلال یک سطل آب یخ را به چهره خواب آلود و پف کرده مدیران پرسپولیس ریخته است و باید منتظر ماند و دید که واکنش این سبک مدیریت کند و در خفا چه خواهد بود. اما در کنار تمام ضعف های مدیریتی به نظر می رسد تاریخ فوتبال ثابت می کند که هیچگاه جدایی یک بازیکن نمی تواند به معنای فاجعه برای یک تیم باشد. بزرگترین و نخ نما شده نمونه در این مسیر امه ژاکه سرمربی تیم ملی فرانسه است که اریک کانتونا و دیوید ژینولا که بهترین ستاره‌های فوتبال فرانسه بودند را از تیم ملی کنار گذاشت. یا جدایی لیونل مسی از بارسلونا و کریس رونالدو از رئال مادرید و بسیاری دیگر از نمونه هایی که نشان می دهد رفتن یک یا حتی چند بازیکن نمی تواند مانع حرکت یک تیم شود. امه ژاکه سرمربی تیم ملی فرانسه اما آنچه درباره پرسپولیس نگران کننده است اینکه باشگاه آمادگی برخورد با چنین اتفاقاتی را ندارد. آن‌ها می‌توانستند قبل از این اتفاقات یک دروازه جوان و آینده دار را در لیست ذخیره‌ها و یا امسال در لیست نقل و انتقالاتی شان قرار می‌دادند. این یک واقعیت است که باشگاه‌ها و تیم‌ها هستند که بازیکنان را می سازند و پرسپولیس می تواند بهتر از بیرانوند را بسازد اما استراتژی موجود در باشگاه چنین چیزی را نشان نمی دهد و این می تواند برای هواداران نگران کننده باشد. وقتی علی دایی اسطوره فوتبال ایران در سال 1375 و در بازی با آلیما قزاقستان آخرین بازی‌اش را برای پرسپولیس انجام داد و راهی قطر شد پرسپولیس یک بازیکن جوان آماده برای گرفتن جای او به نام ادموند بزیک داشت. بزیک یک استعداد جوان و یک مهاجم مستعد بود که در کنار دایی تمرین و بازی کرده و آماده جانشینی او بود. او در همان بازی با آلیما به زمین مسابقه آمد و بعدها توانست طی 5 سال مهاجم اول این تیم باشد. علی دایی اسطوره فوتبال ایران یا در دوران برانکو این مربی علی علیپور را که در باشگاه رشد کرده بود و یک استعداد جوان به حساب می آمد جانشین طارمی کرد که دو بار از تیم جدا شد. اما آیا در پرسپولیس اکنون چنین اتفاقی رخ داده است؟ آیا احمدگوهری آن دروازه‌بانی است که پرسپولیس فصل بعد را روی او به عنوان دروازه بان اول حساب می کند؟ یا در نقل و انتقالات گزینه‌هایی را در نظر داشته‌اند؟ آخرین اخبار فوتبال ایران

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...