بمب ساعتی در آستانه انفجار؛ علیرضا بیرانوند، از فسخ قرارداد با پرسپولیس تا انتقال احتمالی به استقلال!

برخی منابع خبری از فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند با پرسپولیس طی ساعات آتی خبر داده اند، اما این پایان ماجرا نیست چرا که ممکن است استقلال مقصد این دروازه‌بان باشد!
کدخبر (202551) | 12 تیر 1402 | ساعت 00:13
0 297
بمب ساعتی در آستانه انفجار؛ علیرضا بیرانوند، از فسخ قرارداد با پرسپولیس تا انتقال احتمالی به استقلال!
برخی منابع خبری از فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند با پرسپولیس طی ساعات آتی خبر داده اند، اما این پایان ماجرا نیست چرا که ممکن است استقلال مقصد این دروازه‌بان باشد!

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، عصر شنبه بود که رضا درویش بعد از حضور در باشگاه پرسپولیس و مذاکره با سیامک نعمتی و برخی از نمایندگان بازیکنان مدنظر سرخ‌ها به یک باره از باشگاه خارج شد و ساعتی بعد در شرایطی بازگشت که رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس خبر از برگزاری جلسه میان مدیرعامل پرسپولیس و علیرضا بیرانوند داد و مدعی شد این دروازه‌بان ملی‌پوش بعد از طی کردن مراحل درمانی خود به تمرینات پرسپولیس اضافه خواهد شد. [irp posts="201725" ]

ریشه اختلافات علیرضا بیرانوند و پرسپولیس چیست؟

شواهد و قرائن حاکی از برطرف شدن اختلافات میان طرفین بود و به نظر می‌رسید علیرضا بیرانوند قید دو نوتیس ارسالی خود برای فسخ یک طرفه قرارداد را زده است. ماجرا به تابستان سال گذشته بازمی‌گردد، جایی که علیرضا بیرانوند با مبلغ پایه متعارفی با پرسپولیس قرارداد بست و در کنار آن، خواهان دریافت آپشن‌هایی شد که بر اساس برخی ادعاها تا 45 درصد مبلغ نهایی قرارداد وی را نسبت به رقم پایه افزایش می‌داد. مبلغ پایه قرارداد بیرانوند 12.5 میلیارد تومان بوده و حدود 6 میلیارد تومان آپشن به او تعلق گرفته است. گزارش‌ها حاکی از پرداختی 10 میلیاردی پرسپولیس به بیرو در طول فصل بوده و این باشگاه بیش از 8 میلیارد تومان به این دروازه‌بان ملی‌پوش بدهی دارد، موضوعی که منجر به ارسال دو نوتیس از سوی وی برای فسخ یک طرفه قرارداد شده است.

بمب ساعتی در آستانه انفجار؛ علیرضا بیرانوند، از فسخ قرارداد با پرسپولیس تا انتقال احتمالی به استقلال!تکذیبیه حجت کریمی؛ پای مصلحت در میان بود؟

ظهر یکشنبه خبرگزاری ایسنا خبری جنجالی در رابطه با علیرضا بیرانوند را در خروجی خود قرارداد داد. این خبرگزاری مدعی شد بر اساس خبری که از منابع موثق دریافت کرده، باشگاه استقلال و شخص حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی این باشگاه با پیشنهادی 95 میلیارد تومانی برای دو سال به دنبال جذب علیرضا بیرانوند است. در ادامه این گزارش اشاره شده بود که بیرانوند بعد از جلسه روز شنبه خود با رضا درویش، به ملاقات حجت کریمی رفته و این پیشنهاد در آن ملاقات مطرح شده، پیشنهادی که البته بیرانوند به آن پاسخی نداده است. بلافاصله بعد از انتشار این گزارش، حجت کریمی در گفت‌وگویی کوتاه هرگونه مذاکره با بیرانوند را تکذیب کرد با این حال خبرنگار ایسنا مجددا تاکید کرد که منایع موثقی انجام این مذاکره را تایید کرده‌اند. بعد از جدایی حسین حسینی از استقلال و انتقال محمدرضا اخباری به گل‌گهر، خبرنگاران فعال در حوزه استقلال از احتمال جذب بیرانوند خبر داده بودند اما کمتر کسی این خبر را جدی گرفته بود و بسیاری معتقد بودند این خبرها من باب افزایش فشار به باشگاه پرسپولیس برای پرداخت بدهی بیرانوند است.

بمب ساعتی در آستانه انفجار؛ علیرضا بیرانوند، از فسخ قرارداد با پرسپولیس تا انتقال احتمالی به استقلال!حجت کریمی و وعده بمب!

سرپرست مدیرعاملی استقلال عصر یکشنبه و بعد از قطعی کردن دومین خرید تابستانی آبی‌ها در گفت‌وگو با خبرنگاران مدعی شد فردا بمب دیگری در راه است. از همان زمان گمانه‌زنی‌ها آغاز شد و برخی از یاسین سلمانی و برخی دیگر از رضا اسدی یاد کردند، با این حال در ساعات پایانی شب یک نام جنجالی مطرح شد، علیرضا بیرانوند! مدیربرنامه‌های منتسب به علیرضا بیرانوند ساعاتی پیش یک استوری عجیب با متن: «چه روزی بشه فردا» را به اشتراک گذاشته است. برخی پا فراتر گذاشته و مدعی شده‌اند بیرانوند از استقلال چک دریافت کرده و نهایتا تا ظهر دوشنبه به پرسپولیسی‌ها برای تسویه حساب مهلت داده است. در این میان برخی افراد نزدیک به باشگاه پرسپولیس معتقدند علیرضا بیرانوند حق فسخ یک طرفه قرارداد را ندارد و موضوعات مطرح شده تنها من باب تحت فشار قراردادن باشگاه پرسپولیس است. موضع باشگاه پرسپولیس تا این لحظه سکوت بوده و از بیرانوند و اطرافیانش نیز خبر موثقی به دست نرسیده، انتقال احتمالی او به استقلال باعث به وجود آمدن اتفاقات عجیبی در فوتبال ایران خواهد شد و باید منتظر ماند دید در نهایت چه رخ خواهد داد. آخرین اخبار نقل و انتقالات

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...