شکست ابراهیم الهی مقابل کایتو موریکاوا در جام جهانی کشتی آزاد ۲۰۲۲

ابراهیم الهی در چارچوب کشتی آزاد آمریکا در وزن 61 کیلوگرم مقابل کایتو موریکاوا کشتی گیر ژاپنی شکست خورد.
کدخبر (109322) | 19 آذر 1401 | ساعت 18:25
1 111
شکست ابراهیم الهی مقابل کایتو موریکاوا در جام جهانی کشتی آزاد ۲۰۲۲
ابراهیم الهی در چارچوب کشتی آزاد آمریکا در وزن 61 کیلوگرم مقابل کایتو موریکاوا کشتی گیر ژاپنی شکست خورد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، مسابقات جام جهانی کشتی ۲۰۲۲ امروز شنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۱ آغاز شد و نخستین رقیب شاگردان درستکار نیز تیم ملی کشتی آزاد ژاپن است. بر این اساس ابراهیم الهی دومین کشتی گیر ایران در وزن 61 کیلوگرم روی تشک رفت.  

کشتی آزاد آمریکا / ابراهیم الهی 2 - 13 کایتو موریکاوا

در دومین کشتی ایران در جام جهانی کشتی آزاد 2022، ابراهیم الهی مقابل کایتو موریکاوا قرار گرفت. نماینده جوان ایران در یک دقیقه پایانی وقت اول از داور بازی اخطار 30 ثانیه دریافت کرد و بعد از عدم موفقیت در اجرای فن، داور بازی یک امتیاز به حریف ژاپنی داد، هر چند وی موفق شد پیش از پایان وقت اول دو امتیاز از موریکاوا بگیرد. وقت دوم با حمله کشتی گیر ژاپنی آغاز شد و وی موفق شد با خاک کردن الهی دو امتیاز بگیرد. موریکاوا با به پل بردن الهی دو امتیاز دیگر گرفت. اقدام به زیرگیری و خاک کردن نماینده ایران از سوی کشتی گیر ژاپنی 4 امتیاز دیگر برای وی در بر داشت. موریکاوا با یک خاک کردن دیگر دو امتیاز دیگر گرفت و با تکرار این حرکت دو امتیاز دیگر به موریکاوا داده شد. کشتی ابراهیم الهی و کایتو موریکاوا در نهایت با برتری 13 بر 2 کشتی گیر ژاپنی به پایان رسید. (ویدئو کشتی اول ابراهیم الهی در جام جهانی کشتی آزاد ۲۰۲۲ آمریکا را از «این صفحه» مشاهده کنید)

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
نوجوان آینده داری هستی .تو یه مصاحبه ای خیلی باغرور حرف زده بودی.هرچی باشه رحمان عموزاده از شما بزرگتر و باسابقه تر است انگار با لحنی به مبارزه طلبیده بودیش که زیاد با خوی کشتی جوانمردی ایرانی جور در نمیاد.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...