شکیل اونیل می‌تواند ستارگان کشتی کج را نابود کند! + ویدئو

برخلاف انتظار، شکیل اونیل به فنون خاصی از کشتی کج مسلط است که می‌توانند خطرناک باشند.
کدخبر (177096) 17 اردیبهشت 1402 | ساعت 17:37
0 153
برخلاف انتظار، شکیل اونیل به فنون خاصی از کشتی کج مسلط است که می‌توانند خطرناک باشند.

به گزارش سرخ نیوز، شکیل اونیل محدود به دنیای بسکتبال نیست و بین طرفداران تمام رشته‌های ورزشی، محبوبیت خاصی دارد. این هیولای ۲۱۶ سانتی متری که ۱۵۰ کیلوگرم هم وزن دارد، بارها در رینگ کشتی کج و کمپانی‌هایی WWE و AEW ظاهر شده و به مبارزه با سایر کشتی‌گیران پرداخته است؛ مبارزاتی که البته علاوه بر متحیر کردن تماشاگران، بیش از جنبه ورزشی، از نظر نمایشی و تبلیغاتی مورد توجه بود.

فن موردعلاقه شکیل اونیل در کشتی کج چیست؟

شکیل اونیل در صحنه فیلمبرداری مستند «Inside The NBA» حضور داشت و مبارزه او با کودی رودز در رینگ کشتی کج که تحت کمپانی AEW برگزار شد، مورد بحث قرار گرفت. کودی رودز این روزها از چهره‌های اصلی کمپانی WWE محسوب شده و و شهرتی بیش از پیش برای خود ساخته است. شکیل اونیل در جریان این بحث، به پرسش جالبی مبنی بر فن موردعلاقه‌اش در کشتی کج پاسخ داد. «بیگ شک» گفت که بلک تورنادو (طوفان سیاه)، فن مخصوص اوست.
البته اکثر فنون کشتی کج، با توجه به ذات نمایشی این ورزش، کنترل شده بوده و به رقیب آسیب مهمی وارد نمی‌کنند. اما هیکل غول‌آسای شکیل اونیل و البته ناآشنایی او با این رشته، ممکن است آسیبی جدی برای رقبا به ارمغان آورد.

نگاهی کوتاه به درگیری کودی رودز و شکیل اونیل

زمانی که کودی رودز به عنوان یکی از پایه‌گذاران و چهره‌های اصلی AEW در این کمپانی فعالیت می‌کرد، مبارزه‌ای مستقیم با شکیل اونیل داشت. این دو چهره که پس از مدتی درگیری لفظی، بالاخره برای یک مسابقه رسمی وارد رینگ شدند، مبارزه‌ای به یادماندنی از خود به نمایش گذاشتند که مطابق انتظار، با پیروزی اونیل به پایان رسید. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...